SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Koen66 op 28-02-2017 01:08:32 ]Same shit, different day
SC hopper present
ik zat er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
Zet de kampeermeet er voor de lol in.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haal de eerste meet er maar uit
Koen de kraaienpartij was real, alleen heette dat de NSDAP en hoe kun je zeggen dat je dat zou willenquote:
ik snapte het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Koen de kraaienpartij was real, alleen heette dat de NSDAP en hoe kun je zeggen dat je dat zou willen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:34 schreef pixelbitty het volgende:
Tevens geef ik mij op voor de kampeermeet, gewoon omdat het kan.
Campingaz en french press me en dan ben ik good to go
Staat er hier ook nog ergens een in de schuur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:38 schreef isax het volgende:
ik heb zo'n skottelbrai.
kei handig en de paella is goed te vreten.
Zou G kunnen slapen in een tent 😎quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:38 schreef isax het volgende:
ik heb zo'n skottelbrai.
Tuurlijk wel. Die kan alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou G kunnen slapen in een tent 😎
Paellaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:38 schreef isax het volgende:
ik heb zo'n skottelbrai.
hoog uit gaat ze om 6 uur over de camping wandelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou G kunnen slapen in een tent 😎
ik heb zo'n safariquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat er hier ook nog ergens een in de schuur.
wohquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zo'n safari
[ afbeelding ]
is een mini uitvoering en daar heb ik dan ook paella pan bij.
ik weet ik weetquote:
Honden, zo slimquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
hoog uit gaat ze om 6 uur over de camping wandelen.
dat deed onze oudste hond keer in frankrijkdie had door hoe de tent open ging.
Awesome.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zo'n safari
[ afbeelding ]
is een mini uitvoering en daar heb ik dan ook paella pan bij.
echt welquote:
Snoer is niet lang genoeg om bij m'n bed te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
wacht hebben jullie geen stroom in maassluis?
maandagrust?
truste!
luie tak!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snoer is niet lang genoeg om bij m'n bed te komen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een baken van inactiviteit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een baken van inactiviteit.
verlengsnoerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snoer is niet lang genoeg om bij m'n bed te komen.
Was speciaal voor jou even wakker gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOLO![]()
Fok doet hetquote:
En ik ben mijn sterren kwijt!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fok doet het
Fok doet het niet
Fok doet het
504 Gateway Time-out
cloudflare-nginx
Fok doet het niet
jaquote:
zeker mobiel vind ik het erg storendquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaIk ga daar snel weer verandering in brengen, tenzij de reclames mij niet al te veel hinderen.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker mobiel vind ik het erg storend
Trui aantrekkenquote:
en zij is nog fris en fruitig zonder alcohol etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:44 schreef Molo het volgende:
Krijg berichtje van vriendin van 35 die carnaval aan het vieren is, al vanaf de eerste dag al... Echt... hóe dan? Ik zou op dag twee al knock out in de goot liggen man
Ze stuurde een voicebericht op whatsapp en klonk vrij belabberd en zatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zij is nog fris en fruitig zonder alcohol etc?
4 dagen zatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze stuurde een voicebericht op whatsapp en klonk vrij belabberd en zat
Bewatten???quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 dagen zatsnacks vreten, zuipen, lallen, bepotelen
Met die hoeveelheden drank op zal het idd 'bewatten?' zijn.quote:
Dat kan toch elk midweekend weer als je dat wilt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 dagen zatsnacks vreten, zuipen, lallen, bepotelen
Als je met jd zatte kop lallend en bepotelend (mooi woord wel dat ja, mijn pa zei dat altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat kan toch elk midweekend weer als je dat wilt?Waarom wachten tot 4 dagen in februari
Nice!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:47 schreef Koen66 het volgende:
ik stuurde de 'bepotelen' link naar collega's ipv een Google document_____
ze vonden de link ook interessanter dan het bedoelde documentquote:
Ja dat kan ik me met jouw werk voorstellenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vonden de link ook interessanter dan het bedoelde document
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me met jouw werk voorstellen
Ik zit me momenteel te verbazen over de hoeveelheid medicatie die sommige mensen gebruiken... Ik blijf scrollen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)
Dit zeg je volgensmij al 4 dagen nu of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Molo het volgende:
Crap, weer gisteren vergeten de brunost van Fogel te proberen![]()
Vanavond!
Waarom per se vrouwen? Misschien houdt Koen wel van een keer iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?
Ik kreeg het vrijdag al van Zwab jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit zeg je volgensmij al 4 dagen nu of niet?
Ik zie Koen daar niet voor aan eigenlijk. Maar ik kan mij in mensen vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom per se vrouwen? Misschien houdt Koen wel van een keer iets anders
Ja... Dat kan...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie Koen daar niet voor aan eigenlijk. Maar ik kan mij in mensen vergissen natuurlijk.
Binnen IT niet. Buiten IT zijn er wel wat die ik niet zou wegsturenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja... Dat kan...
Maar vrees dat je gelijk heb, al ga ik dat natuurlijk niet zo toegeven
Dus ik zet ik op Koen als beetje bi
ik ben daar een soort Trump in, zo lang ik weet dat het een kerel is geweest, hoe mooi het er ook uitziet, het blijft een kerelquote:
Van mij had je het ook niet door toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben daar een soort Trump in, zo lang ik weet dat het een kerel is geweest, hoe mooi het er ook uitziet, het blijft een kerel
nee, dat is toch wel goed gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mij had je het ook niet door toch?
Koos is ook transgender, dus dat was geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral het kinderen krijgen is goed gelukt
dus stiekum heeft Koos larf uitgepoept?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos is ook transgender, dus dat was geen probleem
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus stiekum heeft Koos larf uitgepoept?
Vies woordquote:
Dan uiteindelijk weer normale hormoonhuishouding toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt als je halverwege de hormoonbehandeling/kuur stopt en het toch niet meer wilt
Raar hoofd van me
Ik denk het, maar vraag me af wat de permanente gevolgen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan uiteindelijk weer normale hormoonhuishouding toch?
nog steeds vies hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef pixelbitty het volgende:
Ahh shit ik loop achter mijn fok was niet doorgeladen.
Beter fok dan je wapenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef pixelbitty het volgende:
Ahh shit ik loop achter mijn fok was niet doorgeladen.
als het een man is waar het mes al gebruikt isquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk het, maar vraag me af wat de permanente gevolgen zijn
Ik zie een nieuwe try before you die: Molo style voor mequote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee door de hormonen, als ik het goed begrepen heb valt daar niet meteen je piemel van af.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het een man is waar het mes al gebruikt is
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe try before you die: Molo style voor me
Als de behandeling in puberleeftijd..misschien alles verlaat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Vraag het me af, vaak is er een soort van momentum waarbinnen dingen qua ontwikkeling moeten gebeuren en slaat het anders over.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als de behandeling in puberleeftijd..misschien alles verlaat?
ahja ik zat weer eens te ver door te denken.....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee door de hormonen, als ik het goed begrepen heb valt daar niet meteen je piemel van af.
Dat komt door de gluten weet je nog?
(South Park referentie dit)
Dan word je dik, kaal en depressief.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt als je halverwege de hormoonbehandeling/kuur stopt en het toch niet meer wilt
Raar hoofd van me
Twee van de drie heb ik al te pakken, gaat goed ditquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:19 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dan word je dik, kaal en depressief.
Hoiquote:
gekquote:
AIquote:
pinguinquote:
Wie hoorde dit nog meer met de stem van Urbanus?quote:
Boter met een sippige/verdrietige bui ja?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:20 schreef Molo het volgende:
De Blue Band fout maakte ik ook eigenlijk altijd
Frans blauwigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Boter met een sippige/verdrietige bui ja?
Ja preciesquote:
Mijn baksels als kind waren dankzij blueband want je kon sparen voor die kook/bakboekjesquote:
Dat doet mij ineens denken aan ritsen zegeltjes plakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Mijn baksels als kind waren dankzij blueband want je kon sparen voor die kook/bakboekjes
Wij hadden gewoon niks anders in huisquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Mijn baksels als kind waren dankzij blueband want je kon sparen voor die kook/bakboekjes
Mijn favo karakterquote:
Gheghe, daar was mijn ma ook wel van ja. Tig DE-punten lopen sparen, nooit iets meegedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat doet mij ineens denken aan ritsen zegeltjes plakken
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:10 schreef isax het volgende:
beste vrienden van het fokleven
het is zover
verhuislamp in de hal is vervangen
Proficiat! Wanneer gaan we het met zn allen vieren?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:10 schreef isax het volgende:
beste vrienden van het fokleven
het is zover
verhuislamp in de hal is vervangen
Ik ook niet.quote:
Ik zou moeten lachen om die knipoogquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Middag.
Bejaarden tegenwoordigOké, één exemplaar dan.
Ik sta in de rij voor de kassa (supermarkt) en meneer stiefelt langs mijn wagentje af naar voren en gaat pakjes sigaretten loeren. Daar kan ik nog inkomen. Maar vervolgens zoekt hij er twee uit, trekt hij zijn pinpas en gaat vóór me in de rij staan
Pakjes op de band (want hij hoefde alleen sigaretten) voor mijn boodschappen en gaaaaaan.Toen heb ik heel erg luid gezegd dat hij best voor mocht, en fijn dat hij het vroeg. Want zo was ik ook opgevoed.
Ik kreeg eenterug.
Ze wonen daar al 15 jaar of zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Proficiat! Wanneer gaan we het met zn allen vieren?
vandaag!quote:Op dinsdahttps://ae01.alicdn.com/kf/HTB1dCE4HVXXXXcmXFXXq6xXFXXXJ/High-Quality-Mens-Underwear-Man-Sexy-Briefs-Penis-Pouch-Underware-Modal-Solid-Designer-Best-Price-11.jpg_350x350.jpg 28 februari 2017 13:23 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Proficiat! Wanneer gaan we het met zn allen vieren?
Wuuutquote:
Yes!quote:
Zijn jullie dan de eerste bewoners van dat huis, of is er nog iemand voor gegaan??quote:
eerste bewonersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn jullie dan de eerste bewoners van dat huis, of is er nog iemand voor gegaan??
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:40 schreef isax het volgende:
weet je wat het is?
wij hebben een hal tot aan plafond
dus toen der tijd bij ikea lamp van papier gehaald die lang was en we zouden kijken naar een mooie lamp.
toen bleken al die lampen kei duur te zijn dus nooit een echte gekocht.
naja nu zijn we huis aan het verkopen en zag er niet uit dus nu een lamp ergens gevonden die te betalen was en zo doende nu pas een andere lamp.
deze is 2 meter lang dus staat prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel helemaal niet de stijl waar we van houden maar goed.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2017 13:43:41 ]
Ik niet. Kon geen woord van excuus af, alleen die hautaine knipoog. 'Ik ben oud en doe lekker wat ik wil en dat mag ik vast wel omdat ik bejaard ben'.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:42 schreef isax het volgende:
Nog een best klusje om die op te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel helemaal niet de stijl waar we van houden maar goed.
Maar doet wel veel voor de verkoop, je komt vast meteen heel anders binnen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nog een best klusje om die op te hangen
Maar doet wel veel voor de verkoop, je komt vast meteen heel anders binnen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:42 schreef isax het volgende:
Oh shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is wel helemaal niet de stijl waar we van houden maar goed.🐙
achjoh, boeiend. als er maar een kijker komt die het wel tof vind.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het ook niet helemaal mijn stijl is.
Echt niet?? Dat verbaast me enigszinsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het ook niet helemaal mijn stijl is.
Ja beter dan een verhuisfitting I guess.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:02 schreef isax het volgende:
[..]
achjoh, boeiend. als er maar een kijker komt die het wel tof vind.
Ik voel me nu al sierlijker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:11 schreef isax het volgende:
had trouwens een droom over de ksc
we gingen met zijn allen op balletschool en dat koste 70.000 euries.
je wil gewoon een eckte?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:18 schreef isax het volgende:
waarom zijn alle goblins in fantastic beasts digitaal gemaakt?
Dat is goedkoper.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:18 schreef isax het volgende:
waarom zijn alle goblins in fantastic beasts digitaal gemaakt?
ja maar digitaal is lame.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is goedkoper.
Goblins vragen een belachelijk uurloon.
Die heb ik hier ook wel een beetje.quote:
Huh?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben stiekem een heel sociaal persoon en woon graag met mensen samen.
En nu had ik toffe huismaatjes van het weekend
En alle kastjes en lades open zet en de stoelen op tafel laat balanceren. Ik háát dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk het spook dat 's nachts stekkers uit het stopcontact haalt enzo
Sorry, ik wist niet dat je daar last van hadquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk het spook dat 's nachts stekkers uit het stopcontact haalt enzo
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was dat nou uiteindelijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat er ook niet beter uit zien zegquote:
Suske en Wiske en het sluiperige sabotagespookquote:
quote:
Wierdense wievenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Suske en Wiske en het sluiperige sabotagespook
Je kunt er een nieuw album van maken
de mensen die knapper worden met de jaren zijn dan ook zeldzaamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat er ook niet beter uit zien zeg
weet ik, weet ik. sommige mensen hebben dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Miauw praatte wel in haar slaap trouwens, zei heel erg enthousiast 'HEYYY!' tegen me 's ochtends vroeg, maar een seconde later hoorde ik weer zachte snurkjes
En Ginny is echt een mooie hond, ik ben alleen altijd zo miepig met honden, lag niet aan haar, sorry
Toch ken ik ze wel, best veel ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:41 schreef isax het volgende:
[..]
de mensen die knapper worden met de jaren zijn dan ook zeldzaam
Koos trapt daar nog steeds in soms bij mijquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik, weet ik. sommige mensen hebben dat.
doet me denken aan de tijd dat mijn broer nog vaak hier sliep, kwam die snachts gedag zeggen en voerde ik hele gesprekken met hem terwijl ik gewoon lag te slapen
joh zelfs mijn moeder trapt er in.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos trapt daar nog steeds in soms bij mij
Handig als je afspraken maakt dan over wie het eten regelt ofzo
Heel handigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
joh zelfs mijn moeder trapt er in.
komt ze binnen helemaal boos dat ik weer lig te slapen terwijl we uur geleden hebben gebabbeld
Zal ik er nog één laten?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik er nog één laten?
Nu mis ik dePI weer
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik er nog één laten?
Nu mis ik dePI weer
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.
Oh lordquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.
Laat ze weken in alcohol om ze zachter te maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer de mandarijnen van het weekend te eten.
Ze zijn gewoon vies van smaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Laat ze weken in alcohol om ze zachter te maken?
Tegenwoordig eigenlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg me pls dat Molo geen scheten laat.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenwoordig eigenlijk vrij weinig
En niet met onbekenden om me heen
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te etenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vies van smaak.
Juist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te eten
Ik moet ze alle 3 een kans geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te eten
Je moet niksquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet ze alle 3 een kans geven.
Zo tijdens je eerste datequote:
Ja, zo van; oeps knal, daar wastie al.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tijdens je eerste date
*Prrrrrt prrrrrt*
Is meteen de ultieme test.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tijdens je eerste date
*Prrrrrt prrrrrt*
Een natte windquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo van; oeps knal, daar wastie al.
Niks zo aantrekkelijk als een man met een flubberende kringspierquote:
Da's goor, maar een doodgewone wind............quote:
Windkracht 11.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's goor, maar een doodgewone wind............
Als het gebeurt, prima, maar heel erg tof is andersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's goor, maar een doodgewone wind............
Dat doet ze.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg me pls dat Molo geen scheten laat.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nou serieus over scheten.
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.quote:
Ja dat ben ik, maar heb het niet gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.
Garpje poepjequote:
Bijzondere fetish dat wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn slaapkamerdeur stond 's ochtends ook altijd open terwijl ik hem voordat ik naar bed ging altijd dicht deed
#spookhuis
?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nummer 3 is trouwens ook wel oke.
De man van Paay had een ander excuus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.
Washandje wel in het wasbakje gelegd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.
En ik maar denken waar die geur vandaan komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja het was vast te gezond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah fuck die ben ik nog gewoon vergeten mee te nemen ook.
Flesje Havanna Club niet toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah fuck die ben ik nog gewoon vergeten mee te nemen ook.
Nou dat wordt Molo dvd's bingewatchen met Isa haar vest aan terwijl je op de bank de rum soldaat maakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
A tot Z(wabber) alles in één winkel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
Moeten we een Zalando MI krijgen met dit bericht?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik zie het busje van de pakjesmeneer #stalker
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moeten we een Zalando MI krijgen met dit bericht?
De vissen zijn op. Ze waren erg lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
A tot Z(wabber) alles in één winkel?
Heeft u ook siervissen?
niet slaan please
LOL, ja, daar vroeg Fogel nog naarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vissen zijn op. Ze waren erg lekker.
Ik heb nog wel wat tentakels?
Heb je witte chocolade met framboos van Tony?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit knettersnoep in mijn chocolade. Ik ben als een kind zo blij![]()
Oh daar hoorde ik laatst iemand over. Chocstar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammerrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dingen vergeten mee te nemen naar Valthermond. Die kitkats ook.
Ook niet de echte, de gebakken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammerrrrr
Maar lekker zelf opknagen dan toch
Ik had ooit een keer matcha cheesecake, nou vind ik cheesecake vaak echt niet zo lekker, maar dat is één van de drie keren dat het écht lekker was
Eigenlijk nooit de moeite waardquote:
Key Lime cake is welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit de moeite waard
Beetje zoals pannekoeken, saai en te lafjes van smaak
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ikquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Key Lime cake is welMaar je hebt wel gelijk, veel is wat flauw.
Meer nemen en springenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
Slaperig worden na een kopje koffie. Wat klopt hier niet
Je had nog plek in je kofferquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
Klinkt matig!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Warm
*laagjes uitdoet*
Alleen is er blijkbaar iets fataal mis met een gasdrukverdeelventielding in mijn meterkast dus de netbeheerder komt straks ook even langs om dat te fixen.
En natuurlijk de hazelnootschuim van Kelderquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ik
Eetzeikerd![]()
En ik even vrij klassiek ingesteld qua eten, dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Kersenvlaaiquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ik
Eetzeikerd![]()
En ik even vrij klassiek ingesteld qua eten, dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Eerste is in de maak. Gewoon cake vind ik het saaiste wat er is. Scharzwalder teveel gedoequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..] dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
En natuurlijk de hazelnootschuim van Kelder
Thuiskomen in een koud huis en van arremoei maar bij ouders gaan douchen is matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt matig!
En succes, hopelijk snel opgelost
Ik had geen plek in m'n koffer, ik had een extra tas mee terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je had nog plek in je koffer![]()
Heb je mijn jus en chocopinda's ook meegenomen?
Wij moeten maar niet gaan samenwonenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerste is in de maak. Gewoon cake vind ik het saaiste wat er is. Scharzwalder teveel gedoe
Joaquote:
Je liet een extra arm groeien?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had geen plek in m'n koffer, ik had een extra tas mee terug.
Zulk gedoe is altijd gewoon rukquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Thuiskomen in een koud huis en van arremoei maar bij ouders gaan douchen is matig.
Dit is iets wat toevallig ontdekt werd. Mooi dat ze het vandaag al komen maken, ik hoefde nergens meer naartoe, maar volgens mij was ik er anders ook niet dood aan gegaan. Misschien de ketel wel een beetje, dat zou wel ernstig matig zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij moeten maar niet gaan samenwonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |