SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Koen66 op 28-02-2017 01:08:32 ]Same shit, different day
SC hopper present
ik zat er ook aan te denkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
Zet de kampeermeet er voor de lol in.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haal de eerste meet er maar uit
Koen de kraaienpartij was real, alleen heette dat de NSDAP en hoe kun je zeggen dat je dat zou willenquote:
ik snapte het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Koen de kraaienpartij was real, alleen heette dat de NSDAP en hoe kun je zeggen dat je dat zou willen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:34 schreef pixelbitty het volgende:
Tevens geef ik mij op voor de kampeermeet, gewoon omdat het kan.
Campingaz en french press me en dan ben ik good to go
Staat er hier ook nog ergens een in de schuur.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:38 schreef isax het volgende:
ik heb zo'n skottelbrai.
kei handig en de paella is goed te vreten.
Zou G kunnen slapen in een tent 😎quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:38 schreef isax het volgende:
ik heb zo'n skottelbrai.
Tuurlijk wel. Die kan alles.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou G kunnen slapen in een tent 😎
Paellaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:38 schreef isax het volgende:
ik heb zo'n skottelbrai.
hoog uit gaat ze om 6 uur over de camping wandelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:40 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Zou G kunnen slapen in een tent 😎
ik heb zo'n safariquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Staat er hier ook nog ergens een in de schuur.
wohquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zo'n safari
[ afbeelding ]
is een mini uitvoering en daar heb ik dan ook paella pan bij.
ik weet ik weetquote:
Honden, zo slimquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
hoog uit gaat ze om 6 uur over de camping wandelen.
dat deed onze oudste hond keer in frankrijkdie had door hoe de tent open ging.
Awesome.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zo'n safari
[ afbeelding ]
is een mini uitvoering en daar heb ik dan ook paella pan bij.
echt welquote:
Snoer is niet lang genoeg om bij m'n bed te komen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
wacht hebben jullie geen stroom in maassluis?
maandagrust?
truste!
luie tak!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snoer is niet lang genoeg om bij m'n bed te komen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een baken van inactiviteit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben een baken van inactiviteit.
verlengsnoerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Snoer is niet lang genoeg om bij m'n bed te komen.
Was speciaal voor jou even wakker gewordenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 05:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOLO![]()
Fok doet hetquote:
En ik ben mijn sterren kwijt!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fok doet het
Fok doet het niet
Fok doet het
504 Gateway Time-out
cloudflare-nginx
Fok doet het niet
jaquote:
zeker mobiel vind ik het erg storendquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
jaIk ga daar snel weer verandering in brengen, tenzij de reclames mij niet al te veel hinderen.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker mobiel vind ik het erg storend
Trui aantrekkenquote:
en zij is nog fris en fruitig zonder alcohol etc?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:44 schreef Molo het volgende:
Krijg berichtje van vriendin van 35 die carnaval aan het vieren is, al vanaf de eerste dag al... Echt... hóe dan? Ik zou op dag twee al knock out in de goot liggen man
Ze stuurde een voicebericht op whatsapp en klonk vrij belabberd en zatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 09:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en zij is nog fris en fruitig zonder alcohol etc?
4 dagen zatquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze stuurde een voicebericht op whatsapp en klonk vrij belabberd en zat
Bewatten???quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 dagen zatsnacks vreten, zuipen, lallen, bepotelen
Met die hoeveelheden drank op zal het idd 'bewatten?' zijn.quote:
Dat kan toch elk midweekend weer als je dat wilt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 dagen zatsnacks vreten, zuipen, lallen, bepotelen
Als je met jd zatte kop lallend en bepotelend (mooi woord wel dat ja, mijn pa zei dat altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat kan toch elk midweekend weer als je dat wilt?Waarom wachten tot 4 dagen in februari
Nice!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:47 schreef Koen66 het volgende:
ik stuurde de 'bepotelen' link naar collega's ipv een Google document_____
ze vonden de link ook interessanter dan het bedoelde documentquote:
Ja dat kan ik me met jouw werk voorstellenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze vonden de link ook interessanter dan het bedoelde document
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me met jouw werk voorstellen
Ik zit me momenteel te verbazen over de hoeveelheid medicatie die sommige mensen gebruiken... Ik blijf scrollen
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)
Dit zeg je volgensmij al 4 dagen nu of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Molo het volgende:
Crap, weer gisteren vergeten de brunost van Fogel te proberen![]()
Vanavond!
Waarom per se vrouwen? Misschien houdt Koen wel van een keer iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?
Ik kreeg het vrijdag al van Zwab jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit zeg je volgensmij al 4 dagen nu of niet?
Ik zie Koen daar niet voor aan eigenlijk. Maar ik kan mij in mensen vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom per se vrouwen? Misschien houdt Koen wel van een keer iets anders
Ja... Dat kan...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie Koen daar niet voor aan eigenlijk. Maar ik kan mij in mensen vergissen natuurlijk.
Binnen IT niet. Buiten IT zijn er wel wat die ik niet zou wegsturenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja... Dat kan...
Maar vrees dat je gelijk heb, al ga ik dat natuurlijk niet zo toegeven
Dus ik zet ik op Koen als beetje bi
ik ben daar een soort Trump in, zo lang ik weet dat het een kerel is geweest, hoe mooi het er ook uitziet, het blijft een kerelquote:
Van mij had je het ook niet door toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben daar een soort Trump in, zo lang ik weet dat het een kerel is geweest, hoe mooi het er ook uitziet, het blijft een kerel
nee, dat is toch wel goed gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mij had je het ook niet door toch?
Koos is ook transgender, dus dat was geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral het kinderen krijgen is goed gelukt
dus stiekum heeft Koos larf uitgepoept?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos is ook transgender, dus dat was geen probleem
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus stiekum heeft Koos larf uitgepoept?
Vies woordquote:
Dan uiteindelijk weer normale hormoonhuishouding toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt als je halverwege de hormoonbehandeling/kuur stopt en het toch niet meer wilt
Raar hoofd van me
Ik denk het, maar vraag me af wat de permanente gevolgen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan uiteindelijk weer normale hormoonhuishouding toch?
nog steeds vies hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef pixelbitty het volgende:
Ahh shit ik loop achter mijn fok was niet doorgeladen.
Beter fok dan je wapenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef pixelbitty het volgende:
Ahh shit ik loop achter mijn fok was niet doorgeladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |