Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn slaapkamerdeur stond 's ochtends ook altijd open terwijl ik hem voordat ik naar bed ging altijd dicht deed
#spookhuis
?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nummer 3 is trouwens ook wel oke.
De man van Paay had een ander excuus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.
Washandje wel in het wasbakje gelegd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.
En ik maar denken waar die geur vandaan komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja het was vast te gezond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah fuck die ben ik nog gewoon vergeten mee te nemen ook.
Flesje Havanna Club niet toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah fuck die ben ik nog gewoon vergeten mee te nemen ook.
Nou dat wordt Molo dvd's bingewatchen met Isa haar vest aan terwijl je op de bank de rum soldaat maakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
A tot Z(wabber) alles in één winkel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
Moeten we een Zalando MI krijgen met dit bericht?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik zie het busje van de pakjesmeneer #stalker
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moeten we een Zalando MI krijgen met dit bericht?
De vissen zijn op. Ze waren erg lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
A tot Z(wabber) alles in één winkel?
Heeft u ook siervissen?
niet slaan please
LOL, ja, daar vroeg Fogel nog naarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vissen zijn op. Ze waren erg lekker.
Ik heb nog wel wat tentakels?
Heb je witte chocolade met framboos van Tony?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit knettersnoep in mijn chocolade. Ik ben als een kind zo blij![]()
Oh daar hoorde ik laatst iemand over. Chocstar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammerrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dingen vergeten mee te nemen naar Valthermond. Die kitkats ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |