quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik er nog één laten?
Nu mis ik dePI weer
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik er nog één laten?
Nu mis ik dePI weer
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.
Oh lordquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.
Laat ze weken in alcohol om ze zachter te maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer de mandarijnen van het weekend te eten.
Ze zijn gewoon vies van smaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Laat ze weken in alcohol om ze zachter te maken?
Tegenwoordig eigenlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg me pls dat Molo geen scheten laat.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenwoordig eigenlijk vrij weinig
En niet met onbekenden om me heen
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te etenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vies van smaak.
Juist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te eten
Ik moet ze alle 3 een kans geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te eten
Je moet niksquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet ze alle 3 een kans geven.
Zo tijdens je eerste datequote:
Ja, zo van; oeps knal, daar wastie al.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tijdens je eerste date
*Prrrrrt prrrrrt*
Is meteen de ultieme test.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tijdens je eerste date
*Prrrrrt prrrrrt*
Een natte windquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo van; oeps knal, daar wastie al.
Niks zo aantrekkelijk als een man met een flubberende kringspierquote:
Da's goor, maar een doodgewone wind............quote:
Windkracht 11.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's goor, maar een doodgewone wind............
Als het gebeurt, prima, maar heel erg tof is andersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's goor, maar een doodgewone wind............
Dat doet ze.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg me pls dat Molo geen scheten laat.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nou serieus over scheten.
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.quote:
Ja dat ben ik, maar heb het niet gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.
Garpje poepjequote:
Bijzondere fetish dat wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn slaapkamerdeur stond 's ochtends ook altijd open terwijl ik hem voordat ik naar bed ging altijd dicht deed
#spookhuis
?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Nummer 3 is trouwens ook wel oke.
De man van Paay had een ander excuus.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.
Washandje wel in het wasbakje gelegd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Ik moet plassen 's nachts en jouw gootsteen was dichterbij dan het toilet beneden.
En ik maar denken waar die geur vandaan komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja het was vast te gezond.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah fuck die ben ik nog gewoon vergeten mee te nemen ook.
Flesje Havanna Club niet toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah fuck die ben ik nog gewoon vergeten mee te nemen ook.
Nou dat wordt Molo dvd's bingewatchen met Isa haar vest aan terwijl je op de bank de rum soldaat maakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
A tot Z(wabber) alles in één winkel?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
Moeten we een Zalando MI krijgen met dit bericht?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik zie het busje van de pakjesmeneer #stalker
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moeten we een Zalando MI krijgen met dit bericht?
De vissen zijn op. Ze waren erg lekker.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
A tot Z(wabber) alles in één winkel?
Heeft u ook siervissen?
niet slaan please
LOL, ja, daar vroeg Fogel nog naarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vissen zijn op. Ze waren erg lekker.
Ik heb nog wel wat tentakels?
Heb je witte chocolade met framboos van Tony?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit knettersnoep in mijn chocolade. Ik ben als een kind zo blij![]()
Oh daar hoorde ik laatst iemand over. Chocstar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Jammerrrrrquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dingen vergeten mee te nemen naar Valthermond. Die kitkats ook.
Ook niet de echte, de gebakken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammerrrrr
Maar lekker zelf opknagen dan toch
Ik had ooit een keer matcha cheesecake, nou vind ik cheesecake vaak echt niet zo lekker, maar dat is één van de drie keren dat het écht lekker was
Eigenlijk nooit de moeite waardquote:
Key Lime cake is welquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit de moeite waard
Beetje zoals pannekoeken, saai en te lafjes van smaak
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ikquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Key Lime cake is welMaar je hebt wel gelijk, veel is wat flauw.
Meer nemen en springenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:
Slaperig worden na een kopje koffie. Wat klopt hier niet
Je had nog plek in je kofferquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee je rum staat hier.
En Isa's vest.
En Molo's DVD's.
Goddammit.
Klinkt matig!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Warm
*laagjes uitdoet*
Alleen is er blijkbaar iets fataal mis met een gasdrukverdeelventielding in mijn meterkast dus de netbeheerder komt straks ook even langs om dat te fixen.
En natuurlijk de hazelnootschuim van Kelderquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ik
Eetzeikerd![]()
En ik even vrij klassiek ingesteld qua eten, dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Kersenvlaaiquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die van Dudok is lekker, maar vaak ook net even 'off' ofzo qua smaak vind ik
Eetzeikerd![]()
En ik even vrij klassiek ingesteld qua eten, dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Eerste is in de maak. Gewoon cake vind ik het saaiste wat er is. Scharzwalder teveel gedoequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:38 schreef Molo het volgende:
[..] dus gewone goeie appeltaart, cake of schwarzwälder kirschtaart ofzo
Ja!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
En natuurlijk de hazelnootschuim van Kelder
Thuiskomen in een koud huis en van arremoei maar bij ouders gaan douchen is matig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt matig!
En succes, hopelijk snel opgelost
Ik had geen plek in m'n koffer, ik had een extra tas mee terug.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je had nog plek in je koffer![]()
Heb je mijn jus en chocopinda's ook meegenomen?
Wij moeten maar niet gaan samenwonenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerste is in de maak. Gewoon cake vind ik het saaiste wat er is. Scharzwalder teveel gedoe
Joaquote:
Je liet een extra arm groeien?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had geen plek in m'n koffer, ik had een extra tas mee terug.
Zulk gedoe is altijd gewoon rukquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Thuiskomen in een koud huis en van arremoei maar bij ouders gaan douchen is matig.
Dit is iets wat toevallig ontdekt werd. Mooi dat ze het vandaag al komen maken, ik hoefde nergens meer naartoe, maar volgens mij was ik er anders ook niet dood aan gegaan. Misschien de ketel wel een beetje, dat zou wel ernstig matig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |