quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik er nog één laten?
Nu mis ik dePI weer
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal ik er nog één laten?
Nu mis ik dePI weer
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.
Oh lordquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu jij het zegt, ik had gisteren hamburgers gegeten met veel gebakken uien, laat ik ruim een uur later een scheet en ik zweer je dat ie best oke van geur was.
Laat ze weken in alcohol om ze zachter te maken?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik probeer de mandarijnen van het weekend te eten.
Ze zijn gewoon vies van smaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Laat ze weken in alcohol om ze zachter te maken?
Tegenwoordig eigenlijk vrij weinigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg me pls dat Molo geen scheten laat.
Ah, okay.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Tegenwoordig eigenlijk vrij weinig
En niet met onbekenden om me heen
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te etenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vies van smaak.
Juist.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te eten
Ik moet ze alle 3 een kans geven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik weg dan, leven is te kort om vieze dingen te eten
Je moet niksquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet ze alle 3 een kans geven.
Zo tijdens je eerste datequote:
Ja, zo van; oeps knal, daar wastie al.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tijdens je eerste date
*Prrrrrt prrrrrt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |