Wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben stiekem een heel sociaal persoon en woon graag met mensen samen.
En nu had ik toffe huismaatjes van het weekend
En alle kastjes en lades open zet en de stoelen op tafel laat balanceren. Ik háát dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk het spook dat 's nachts stekkers uit het stopcontact haalt enzo
Sorry, ik wist niet dat je daar last van hadquote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoelde ook eigenlijk het spook dat 's nachts stekkers uit het stopcontact haalt enzo
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie was dat nou uiteindelijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die gaat er ook niet beter uit zien zegquote:
Suske en Wiske en het sluiperige sabotagespookquote:
quote:
Wierdense wievenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Suske en Wiske en het sluiperige sabotagespook
Je kunt er een nieuw album van maken
de mensen die knapper worden met de jaren zijn dan ook zeldzaamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Die gaat er ook niet beter uit zien zeg
weet ik, weet ik. sommige mensen hebben dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Miauw praatte wel in haar slaap trouwens, zei heel erg enthousiast 'HEYYY!' tegen me 's ochtends vroeg, maar een seconde later hoorde ik weer zachte snurkjes
En Ginny is echt een mooie hond, ik ben alleen altijd zo miepig met honden, lag niet aan haar, sorry
Toch ken ik ze wel, best veel ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:41 schreef isax het volgende:
[..]
de mensen die knapper worden met de jaren zijn dan ook zeldzaam
Koos trapt daar nog steeds in soms bij mijquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
weet ik, weet ik. sommige mensen hebben dat.
doet me denken aan de tijd dat mijn broer nog vaak hier sliep, kwam die snachts gedag zeggen en voerde ik hele gesprekken met hem terwijl ik gewoon lag te slapen
joh zelfs mijn moeder trapt er in.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos trapt daar nog steeds in soms bij mij
Handig als je afspraken maakt dan over wie het eten regelt ofzo
Heel handigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:46 schreef isax het volgende:
[..]
joh zelfs mijn moeder trapt er in.
komt ze binnen helemaal boos dat ik weer lig te slapen terwijl we uur geleden hebben gebabbeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |