Is meteen de ultieme test.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo tijdens je eerste date
*Prrrrrt prrrrrt*
Een natte windquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo van; oeps knal, daar wastie al.
Niks zo aantrekkelijk als een man met een flubberende kringspierquote:
Da's goor, maar een doodgewone wind............quote:
Windkracht 11.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's goor, maar een doodgewone wind............
Als het gebeurt, prima, maar heel erg tof is andersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's goor, maar een doodgewone wind............
Dat doet ze.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zeg me pls dat Molo geen scheten laat.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat het nou serieus over scheten.
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.quote:
Ja dat ben ik, maar heb het niet gedaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.
Garpje poepjequote:
Bijzondere fetish dat wel jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik zelf vlak voor ik ging slapen half in een roes zoiets gedaan heb. Tenzij iemand het leuk vindt om naar slapende mensen te kijken en geeft om het milieu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |