Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig bekeken ze voornamelijk de plaatjes en vroegen zich niet af wat 'bepotelen' betekent (allemaal Scandinaviers)
Dit zeg je volgensmij al 4 dagen nu of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Molo het volgende:
Crap, weer gisteren vergeten de brunost van Fogel te proberen![]()
Vanavond!
Waarom per se vrouwen? Misschien houdt Koen wel van een keer iets andersquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?
Ik kreeg het vrijdag al van Zwab jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dit zeg je volgensmij al 4 dagen nu of niet?
Ik zie Koen daar niet voor aan eigenlijk. Maar ik kan mij in mensen vergissen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom per se vrouwen? Misschien houdt Koen wel van een keer iets anders
Ja... Dat kan...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie Koen daar niet voor aan eigenlijk. Maar ik kan mij in mensen vergissen natuurlijk.
Binnen IT niet. Buiten IT zijn er wel wat die ik niet zou wegsturenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je vrouwelijke collegas die je zou willen bepotelen?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja... Dat kan...
Maar vrees dat je gelijk heb, al ga ik dat natuurlijk niet zo toegeven
Dus ik zet ik op Koen als beetje bi
ik ben daar een soort Trump in, zo lang ik weet dat het een kerel is geweest, hoe mooi het er ook uitziet, het blijft een kerelquote:
Van mij had je het ook niet door toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben daar een soort Trump in, zo lang ik weet dat het een kerel is geweest, hoe mooi het er ook uitziet, het blijft een kerel
nee, dat is toch wel goed gedaanquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Van mij had je het ook niet door toch?
Koos is ook transgender, dus dat was geen probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral het kinderen krijgen is goed gelukt
dus stiekum heeft Koos larf uitgepoept?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos is ook transgender, dus dat was geen probleem
Jaquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus stiekum heeft Koos larf uitgepoept?
Vies woordquote:
Dan uiteindelijk weer normale hormoonhuishouding toch?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:11 schreef Molo het volgende:
Ik vraag me wel af hoe zoiets werkt als je halverwege de hormoonbehandeling/kuur stopt en het toch niet meer wilt
Raar hoofd van me
Ik denk het, maar vraag me af wat de permanente gevolgen zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan uiteindelijk weer normale hormoonhuishouding toch?
nog steeds vies hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef pixelbitty het volgende:
Ahh shit ik loop achter mijn fok was niet doorgeladen.
Beter fok dan je wapenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:14 schreef pixelbitty het volgende:
Ahh shit ik loop achter mijn fok was niet doorgeladen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |