Jawel. Maar meen wel wat ik zei. Als PSV vandaag verliest hoop ik dat Marcel Brands bezig gaat met het samenstellen van volgend seizoen. En hoop dat Cocu wat jeugd de kans gaat geven in het eerste. Want in feite speel je nergens meer om dus kun je je beter alvast richten op volgend seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2017 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
Al die zogenaamde fans die bij alle tegenstanders uit het linkerrijtje reflexmatig al voorover buigen en de poeperd insmeren met vaseline. Rot toch op. De kansen zijn gewoon 50/50 vandaag.
Sodetering, als iemand realistisch is, is diegene meteen bang en onderdanig? Je gaat op bezoek bij de koploper en MOET winnen. Zo vreemd is het dan toch niet als je denkt dat na vandaag de competitie over is? Bij een verlies of gelijkspel ben je simpelweg kansloos. Als je wint, dan nog ben je afhankelijk van puntverlies van Feyenoord, en moet je zelf nog van oa Ajax zien te winnen.quote:Op zondag 26 februari 2017 10:52 schreef nickhguitar het volgende:
Al die zogenaamde fans die bij alle tegenstanders uit het linkerrijtje reflexmatig al voorover buigen en de poeperd insmeren met vaseline. Rot toch op. De kansen zijn gewoon 50/50 vandaag.
Dit.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sodetering, als iemand realistisch is, is diegene meteen bang en onderdanig? Je gaat op bezoek bij de koploper en MOET winnen. Zo vreemd is het dan toch niet als je denkt dat na vandaag de competitie over is? Bij een verlies of gelijkspel ben je simpelweg kansloos. Als je wint, dan nog ben je afhankelijk van puntverlies van Feyenoord, en moet je zelf nog van oa Ajax zien te winnen.
Daarentegen ga ik juist vaak uit van winst voor PSV, en ben ik gewoon realistisch over de kansen.
Nee niet dit. Vandaag is het nog enigszins gegrond maar de meeste mensen hier verwachten tegen vrijwel elke Nederlandse club puntenverlies. Angsthazen. Zelfde mensen die op school altijd zeiden dat ze een onvoldoende hadden en dan gewoon een 8 kregen. Zum kotsen. PSV is gewoon een topclub in NL en zeker niet minder dan Ajax of Feyenoord.quote:
PSV staat derde, dan ben je (op dit moment) gewoon minder dan Ajax of Feyenoord.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee niet dit. Vandaag is het nog enigszins gegrond maar de meeste mensen hier verwachten tegen vrijwel elke Nederlandse club puntenverlies. Angsthazen. Zelfde mensen die op school altijd zeiden dat ze een onvoldoende hadden en dan gewoon een 8 kregen. Zum kotsen. PSV is gewoon een topclub in NL en zeker niet minder dan Ajax of Feyenoord.
En dat is bepalend voor hoe het vanmiddag verloopt, aha.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
PSV is gewoon een topclub in NL en zeker niet minder dan Ajax of Feyenoord.
Wie zegt dat PSV minder is dan? Ik niet in ieder geval. Maar in de Nederlandse competitie kan iedereen van elkaar winnen dus zo gek is het niet. Zeker als je een draak van een eerste seizoenshelft hebt gespeeld.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee niet dit. Vandaag is het nog enigszins gegrond maar de meeste mensen hier verwachten tegen vrijwel elke Nederlandse club puntenverlies. Angsthazen. Zelfde mensen die op school altijd zeiden dat ze een onvoldoende hadden en dan gewoon een 8 kregen. Zum kotsen. PSV is gewoon een topclub in NL en zeker niet minder dan Ajax of Feyenoord.
Ik kan me herinneren toen we meer dan Barca en Real hadden gescoordquote:Op zondag 26 februari 2017 11:13 schreef Elan het volgende:
Best bijzonder dat jullie überhaupt nog mee doen om de titel. Zo weinig gescoord.
Waarom kom je zo opgefokt over? Ik vind PSV op dit moment wel minder dan Ajax en Feyenoord. Bepalende spelers zijn vertrokken of hopeloos uit vorm. Dan kun je rustig stellen dat je op dit moment gewoon wat minder bent dan de concurrenten.quote:Op zondag 26 februari 2017 11:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het verschil in de Nederlandse top is gewoon minimaal. Dat laffe gedoe van 'we verliezen toch' ben ik allergisch voor.quote:Op zondag 26 februari 2017 13:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom kom je zo opgefokt over? Ik vind PSV op dit moment wel minder dan Ajax en Feyenoord. Bepalende spelers zijn vertrokken of hopeloos uit vorm. Dan kun je rustig stellen dat je op dit moment gewoon wat minder bent dan de concurrenten.
Over het algemeen is het verschil minimaal, maar er zitten kutseizoennen bij waarbij de concurrentie aantoonbaar beter in vorm is. Feyenoord is aantoonbaar beter in vorm, op dit moment. Realisme is iets anders dan laf zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 14:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het verschil in de Nederlandse top is gewoon minimaal. Dat laffe gedoe van 'we verliezen toch' ben ik allergisch voor.
Je kan ook niet 4-4-2 met 2 trage spitsen spelen, met 4-3-3 nu acht ik de kans veel groterquote:Op zondag 26 februari 2017 15:20 schreef Buitendam het volgende:
Een gelijkspel zou al een flinke prestatie zijn.
Hebben ze eindelijk eens een stukje techniek, is er nog gezeik.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:24 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Toch interessant die technologie.. helemaal nu op de millimeter.
Exact, niet zeiken. Kijk naar jezelf en hoe verschrikkelijk zwak je staat de ballen de hele dag door.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk eens een stukje techniek, is er nog gezeik.
Bal zat er in, klaar.
Precies!quote:Op zondag 26 februari 2017 16:27 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Exact, niet zeiken. Kijk naar jezelf en hoe verschrikkelijk zwak je staat de ballen het hele jaar door.
Ik zeg alléén dat het interessant isquote:Op zondag 26 februari 2017 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk eens een stukje techniek, is er nog gezeik.
Bal zat er in, klaar.
Inderdaad. Middenveld had veel te weinig in te brengen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:30 schreef TehRocks het volgende:
Die wissel van Bergwijn vond ik echt verschrikkelijk dom. Je wordt compleet gedomineerd, vooral als t op fysiek en strijdkracht aankomt. Dan breng je toch Hendrix of ben ik nou gek?
Da's een flink understatement, ze werden met zn drietjes door alleen Vilhena en Amhadi overlopenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Middenveld had veel te weinig in te brengen.
Als je met zulke wijven op het veld de strijd moet winnen is dat ook lastig.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Cocu mag van mij ook wel weg. Als je in zon belangrijke wedstrijd je spelers niet kunt motiveren om vol gas te starten. En "megatalent" Bergwijn valt ook knap tegen. Hoe kun je zon kans verprutsen zeg...
Faal systeem dus. Spel lag al stil en Zoet tikt m er zelf in. Had dus nooit mogen tellenquote:
Als Zoet hem erin tikt is het ook een goal.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Faal systeem dus. Spel lag al stil en Zoet tikt m er zelf in. Had dus nooit mogen tellen
quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Faal systeem dus. Spel lag al stil en Zoet tikt m er zelf in. Had dus nooit mogen tellen
matige troll ditquote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar Ajax uit en Feyenoord uit en thuis gewonnen. Als ze van Ajax thuis hadden gewonnen hadden ze historie geschreven door in een seizoen uit en thuis van de traditionele top 3 alles te winnen. Dus klopt niet wat je zegt. PSV liet het vorig seizoen liggen tegen de kleintjes met name.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laten we eerlijk zijn: PSV staat er zelden in toppers wanneer het echt moet. Vorig jaar tegen Ajax en nu tegen Feyenoord. Erg zwakke balans tegen deze clubs de laatste jaren.
Dom excuses zoeken inderdaad. Je speelt zelf als team gewoon constant kut.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Spel ligt niet stil als de keeper de bal oppakt. Als hij zelf z'n goal in loopt is het gewoon een goal.
Oh ok, goed dat je even zelf wat regels erbij bedenkt zodat het lachwekkend slappe spel van PSV niet meer debet is aan de nederlaag.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Teringdom. Wat een mongool.quote:
Ik vind dit collectief een ontzettend kutteamquote:Op zondag 26 februari 2017 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Siem de Jong niet heel sterk invallen. Wat jullie?
Hoezo zou het spel stilliggen? De bal is nooit over de lijn geweest toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo zou het spel stilliggen? De bal is nooit over de lijn geweest toch?
Hij kan nu gaan bouwen dus Hendrix zou eindelijk speeltijd moeten krijgenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit collectief een ontzettend kutteam
Dan ligt het spel niet stil, slimmerd.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
waarom zou die niet tellen dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
Dan is het toch gewoon een goal?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens, tenzij je hem gaat kopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:00 schreef TehRocks het volgende:
Ginkeltje terugsturen want die heb je toch niet meer nodig, preparen voor volgend seizoen toch
Je spreekt jezelf hier behoorlijk tegen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou prima vervanger zijn voor Propperquote:Op zondag 26 februari 2017 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, tenzij je hem gaat kopen.
Pröpper en Guardado zullen wel vertrekken.
twitter:fcrotterdam twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:53:25Mooiste eigen doelpunt van 2017! #FEYpsv #zoet https://t.co/SpZuoQAIZW reageer retweet
Het was een eigen goal.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De bal mag op geen enkel moment van de wedstrijd ( ook niet als het spel stil ligt ) achter de doellijn komen. Ik zie dit als een leermoment voor alle keepers die op dit niveau spelen, wat je ook doet, trek de bal niet naar je toe als je achter de doellijn ligt.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De techniek faalt helemaal niet, het was geen doelpunt dus het systeem gaf ook aan dat het geen doelpunt was. Pas nadat Zoet de bal naar zich toetrekt wijst Nijhuis op zijn horloge.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:19:46De doellijntechnologie beslist, maar wat is het close. #feypsv https://t.co/xiUo5XUU0A https://t.co/S9Dub4TogH reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef marcodej het volgende:
twitter:fcrotterdam twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:53:25Mooiste eigen doelpunt van 2017! #FEYpsv #zoet https://t.co/SpZuoQAIZW reageer retweet
Scarface denkt dat het spel stil ligt als de keeper hem in zijn handen heeft.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
De techniek faalt helemaal niet, het was geen doelpunt dus het systeem gaf ook aan dat het geen doelpunt was. Pas nadat Zoet de bal naar zich toetrekt wijst Nijhuis op zijn horloge.
Hier zie je ook duidelijk dat het systeem in werking is getreden dat het moment waarop de bal over de lijn is volgens de technologie, het moment is waarop iedereen al met zijn handen omhoog staat:[ afbeelding ]twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:19:46De doellijntechnologie beslist, maar wat is het close. #feypsv https://t.co/xiUo5XUU0A https://t.co/S9Dub4TogH reageer retweet
vriend, psv werd vorig kampioen okquote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar Ajax uit en Feyenoord uit en thuis gewonnen. Als ze van Ajax thuis hadden gewonnen hadden ze historie geschreven door in een seizoen uit en thuis van de traditionele top 3 alles te winnen. Dus klopt niet wat je zegt. PSV liet het vorig seizoen liggen tegen de kleintjes met name.
Ik ga mijn argumenten niet aanpassen op alternative facts.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Scarface denkt dat het spel stil ligt als de keeper hem in zijn handen heeft.
Ofzo.
Eens, eenieder die dit geen doelpunt vindt is behoorlijk naïef.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef MakkieR het volgende:
proficiat voor het systeem, dit voorkomt een hoop gezeur en ellende waar wij Nederlanders een patent op hebben. De scheids zou geen leven hebben, moest hij de beslissing maken zonder de technologie, want als je de doelpunt afkeurt dan krijg je alle Rotterdammers over je heen.
naief is om deze tekening zomaar te gelovenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, eenieder die dit geen doelpunt vindt is behoorlijk naïef.
Kom onder dat alu hoedje vandaan, dat zou mijn mening zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
naief is om deze tekening zomaar te geloven
Als er een rotterdammer achter die pc zit, wat zou dan jouw mening zijn ?
Het hele punt van techniek is juist dat het niet objectief is. Dat er dus een Rotterdammer achter de PC zit of niet doet er dus niet meer toe. Daarnaast lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er menselijke inmenging in de uitkomst van dit systeem mogelijk is op het moment zelf.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ik ben zo niet. Dat weet je.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom onder dat alu hoedje vandaan, dat zou mijn mening zijn.
naiefquote:Op zondag 26 februari 2017 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het hele punt van techniek is juist dat het niet objectief is. Dat er dus een Rotterdammer achter de PC zit of niet doet er dus niet meer toe. Daarnaast lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er menselijke inmenging in de uitkomst van dit systeem mogelijk is op het moment zelf.
Er zijn betere beelden dan de gif.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ik ben zo niet. Dat weet je.
Ik zie nu die gif no goal; goal
Omfg zoet.....
Gelijkspel zou ook niks uitmaken dus ik vind t prima zo
Als je voorstaat en door dat geintje van Zoet wordt het gelijk zou ik het erger hebben gevonden dan nu. De gehele wedstrijd gaf PSV geen thuis. Je verliest terecht, dus ik kan me er nu niet meer druk om maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ik ben zo niet. Dat weet je.
Ik zie nu die gif no goal; goal
Omfg zoet.....
Gelijkspel zou ook niks uitmaken dus ik vind t prima zo
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er zijn betere beelden dan de gif.
https://twitter.com/fcrotterdam/status/835880457560555520
Wie heeft het hier over een tekening, een pc en een Rotterdammer, het Hawkeye systeem is als ik het goed begrepen heb van Engelse kom af. En het wordt gebruikt in een van de grootste en machtigste en rijkste competities van de wereld "de Engelse premier league"quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij stelt dat het systeem onbetrouwbaar zou zijn, dan moet je dat ook bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij wel haha
Zie die tekening. Met dat rondje en die witte lijn
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij wel haha
Zie die tekening. Met dat rondje en die witte lijn
Wat een faalhaastwitter:_SanAnders twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:48:17Toch apart, een scheidsrechter die een doelpunt toekent nadat hij een whatsapp berichtje van de baas van de KNVB krijgt #doellijntechnologie reageer retweet
nee dat stel ik nietquote:Op zondag 26 februari 2017 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij stelt dat het systeem onbetrouwbaar zou zijn, dan moet je dat ook bewijzen.
Dus jij wil ze niet onbetrouwbaar noemen, maar vervolgens kom je met dingen waaruit onbetrouwbaarheid dient te blijken.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet
T enige wat ik zeg is dat t naïef is om te stellen dat die tekening bepaalt wat er met kampioenschap gebeurt. Je hoort achteraf nu dat t bedrijf (??) achter die technologie zegt : t is een doelpunt nadat zoet dit of dat doet. Dus zij bepalen. Dus zij bepalen wat er wel of niet te zien is.
Die technologie zal gewoon een piep geven zodra de bal over de lijn is. Verder denk ik zo dat over de hele wedstrijd de log van beide doelen gewoon in te zien is. Waar een bal op moment X is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet
T enige wat ik zeg is dat t naïef is om te stellen dat die tekening bepaalt wat er met kampioenschap gebeurt. Je hoort achteraf nu dat t bedrijf (??) achter die technologie zegt : t is een doelpunt nadat zoet dit of dat doet. Dus zij bepalen. Dus zij bepalen wat er wel of niet te zien is.
ik ken een land, toevallig het grootste ter wereld, daar schieten ze vliegtuigen uit de lucht. Daar worden presidentskandidaten vergiftigd en vermoord. Nee dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dus jij wil ze niet onbetrouwbaar noemen, maar vervolgens kom je met dingen waaruit onbetrouwbaarheid dient te blijken.
Make up your mind boy.
Simpele vraag:
Hawkeye zoals geimplementeerd in Nederland, betrouwbaar ja of nee?
En geen lange antwoorden of extra zooi, gewoon een ja of nee.
Heeft hij dat gezegd? Wat een mafketel.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Luuk de jong.. geen sensoren op de rand van een bal
.
Het formaat van een bal is ook niet bekend hè Luuk.![]()
Terwjil het hier als het grootste talent van de Nederlandse velden gezien werd.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn gaat ook nooit wat worden.Wat een slappe hap die vent.
https://www.foxsports.nl/video/jong-hoe-betrouwbaar-dit-systeem/#quote:Op zondag 26 februari 2017 18:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd? Wat een mafketel.
Bij tennis gaan ballen met 240 km/uur langs of tegen een lijn. En daar kunnen ze tot op de millimeter nauwkeurig zeggen of een bal in of uit is. Daar zijn tal van situaties waar hawk eye de doorslag geven. En daar gaan ook miljoenen in om. Daar wordt het gewoon geaccepteert. Maar nee, Luukje moet weer moeilijk doen.
Doe gvd gewoon je best, en zeg niet dat PSV z'n best heeft gedaan vandaag. Het was gewoon slecht. Feyenoord was beter en wordt gewoon terecht kampioen. Flikker op met je sensoren op de rand van een bal.
Joch is 19, ja joh gewoon afschrijven.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Niet gek met Karsdorp tegenover je.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgens mij is Luuk gewoon niet zo slim met zijn 'sensoren op de rand van de bal'quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heeft Luuk niet gezien dat Zoet hem daarna over de lijn trekt. Daarom dacht hij dat.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag pas net echt goed wat er precies gebeurde bij die 2-1.
Dit is wel heel knullig zeg, bedankt jongens.
nieuwe Ronaldo toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
erwjil het hier als het grootste talent van de Nederlandse velden gezien werd.
Apart.
Dat klopt. Dat heb je erg goed gezienquote:
dat helftquote:Op zondag 26 februari 2017 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heb je erg goed gezienPSV speelt nergens meer om. 11 punten is niet meer in te halen. Maar dat zag je wel aankomen na dat dramatische 1ste seizoenshelft. Misschien zit er nog een 2de plaats in als ze van Ajax winnen. Maar Ajax is wel lekker bezig, veel stabieler dan PSV.
Ondanks dat dit een terechte goal is door de domme actie van Zoet, maak je mij niet wijs dat elke bal tot op de mm even groot is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Luuk speelt soms met een skippybal, en andere keren met een strandbal of volleybal
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huisquote:
En misschien hebben ze daar al rekening mee gehouden bij het inprogrammeren van die software. De bal moet binnen bepaalde marges vallen, software gaat uit van de meest extreme van die waardes.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ondanks dat dit een terechte goal is door de domme actie van Zoet, maak je mij niet wijs dat elke bal tot op de mm even groot is.
Succesquote:Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huis
3 jaar helemaal niets haha
Beste, na de Klassieker weten we waarschijnlijk al genoeg.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huis
3 jaar helemaal niets haha
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste, na de Klassieker weten we waarschijnlijk al genoeg.
Het valt je allemaal wel zwaar, hé?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.
Als ajax gelijkspeelt of verliest wordt het een potje voor de eer..
Heb je de wedstrijd van vandaag gezien?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.
Als ajax gelijkspeelt of verliest wordt het een potje voor de eer..
Ach ja je moet iets na zo een kut seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt je allemaal wel zwaar, hé?
PSV - Ajax is altijd een wedstrijd op zich , en vandaag is PSV ook nie weggespeeld ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd van vandaag gezien?
Zo ja, dan ben je nogal hardleers.
Houdt toch op man. Dat je in Eindhoven verloor van Feyenoord door een bal die precies goed valt uit een corner terwijl je iets beter speelt dan de tegenstander is pech, vandaag had je gewoon recht op niets. Klaar, spullen pakken, naar huis en niet zeiken. Al is dat laatste in Brabant een beetje lastig.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV - Ajax is altijd een wedstrijd op zich , en vandaag is PSV ook nie weggespeeld ofzo.
Maakt Bergwijn die 1 op 1 gewoon af doe je nog mee.
Zit niet mee dit seizoen
Je doet alsof Feyenoord PSV heeft weggespeeldquote:Op zondag 26 februari 2017 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Dat je thuis verloor van Feyenoord door een bal die precies goed valt in een corner terwijl je beter speelt dan de tegenstander is pech, vandaag had je gewoon recht op niets. Klaar, spullen pakken, naar huis niet zeiken. Al is dat laatste in Brabant een beetje lastig.
Als Ajax het verneukt janken ze net zo hard. Alleen bij Feyenoord is men het gewend dat ze er niets van kunnen, dus daar is janken overbodig.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Dat je in Eindhoven verloor van Feyenoord door een bal die precies goed valt uit een corner terwijl je iets beter speelt dan de tegenstander is pech, vandaag had je gewoon recht op niets. Klaar, spullen pakken, naar huis en niet zeiken. Al is dat laatste in Brabant een beetje lastig.
PSV had geen fuck in te brengen, echt geen fuck. Een groot deel van de tijd dat Feyenoord voor stond, zag je maar 1 ploeg voetballen en dat was niet PSV.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV - Ajax is altijd een wedstrijd op zich , en vandaag is PSV ook nie weggespeeld ofzo.
Maakt Bergwijn die 1 op 1 gewoon af doe je nog mee.
Zit niet mee dit seizoen
Eerste helft zeker.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je doet alsof Feyenoord PSV heeft weggespeeld
En jij doet net alsof het pech was dat PSV hier niet met punten weg ging. Ik snap dat nooit zo, dat gedoe over scheidsrechters, over pech of wat dan ook terwijl het geen gelijkopgaande wedstrijd was. Dat je in Eindhoven tegen Feyenoord 0 punten pakt was ongelukkig, vandaag had je recht op 0.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je doet alsof Feyenoord PSV heeft weggespeeld
op zich gelijk maar in de 2e helft had ik wel zoiets van: tis uit, we worden niet weggespeeld en t is 1-1. Toen Bergwijn....quote:Op zondag 26 februari 2017 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV had geen fuck in te brengen, echt geen fuck. Een groot deel van de tijd dat Feyenoord voor stond, zag je maar 1 ploeg voetballen en dat was niet PSV.
Ik vind Ajax op dit moment niet slechter spelen dan Feyenoord, tevens speelde PSV vandaag voor hun laatste kans dit seizoen. Tegen Ajax gaat het nergens meer om.
Memphis was stukken beter met deze leeftijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joch is 19, ja joh gewoon afschrijven.
Geef hem net zoveel tijd als Maher zou ik zeggen, dat is wel het minste wat je kunt doen.
De eerste 10 minuten van de 2e helft had Feyenoord veel meer balbezit en had misschien wel 2-0 moeten maken. Na de 1-1 was het weer Feyenoord die ik beter vond. Tot de 1-1 was PSV sowieso nergens. Ik heb nooit echt de illusie gehad dat er wat te halen viel eerlijk gezegd. En kan ook niks anders dan er berusting in hebben, en Feyenoord feliciteren.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
op zich gelijk maar in de 2e helft had ik wel zoiets van: tis uit, we worden niet weggespeeld en t is 1-1. Toen Bergwijn....
Dus? Is dat de maatstaf? Is iedere speler hetzelfde? Wellicht heeft Bergwijn minder talent maar is het een verstandigere jongen die wel het maximale uit zijn potentie haalt, en pas op zijn 21e zijn draai begint te vinden.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:44 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Memphis was stukken beter met deze leeftijd.
No shit. Bedoelde waar PSV de belangrijke punten liet liggen. Aan de toppers lag het niet.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vriend, psv werd vorig kampioen ok
als je kampioen bent kun je nooit zeggen: ze lieten het liggen tegen..quote:Op zondag 26 februari 2017 19:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
No shit. Bedoelde waar PSV de belangrijke punten liet liggen. Aan de toppers lag het niet.
Ochja. Brands heeft in ieder geval genoeg te doen nu. Lekker rest van het seizoen met jeugd spelen en de overige wedstrijden maar als oefenpotjes beschouwen. Wel nog even van Ajax winnen natuurlijk zodat die geen kampioen worden.
Tuurlijk wel, want PSV werd afhankelijk van puntverlies Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je kampioen bent kun je nooit zeggen: ze lieten het liggen tegen..
Kan niet
Bij deze win je de goudkleurige aluhoed award voor de meest achterlijke post van het jaar. En dat al in februariquote:Op zondag 26 februari 2017 18:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ken een land, toevallig het grootste ter wereld, daar schieten ze vliegtuigen uit de lucht. Daar worden presidentskandidaten vergiftigd en vermoord. Nee dus.
Totaal niet rullevant wat hij heeft gezien, het maakt zijn antwoord niet minder dom.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heeft Luuk niet gezien dat Zoet hem daarna over de lijn trekt. Daarom dacht hij dat.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Seizoen kapot, tijd voor afrekeningen met de verantwoordelijken? Want laten we eerlijk zijn, je kan nu nu met de beste wil ter wereld niet meer vol blijven houden dat Gerbrands, Brands, Cocu en andere verantwoordelijken goed werk hebben geleverd.
Tot nu toe kon alles nog met de mantel der liefde bedekt worden en was er nog een strohalm van hoop. Nu is het gewoon duidelijk dat er kei, kei, en KEI-hard gefaald is wat betreft het samenstellen van een kampioenswaardige selectie.
En als ebecillio bij jullie hetzelfde prutswerk toonde was ie rijp voor de slacht.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Bergwijn speelt pas een jaar bij dit PSV, joh. Doe lekker normaal.
Ebecillio was op z'n 21/22e nog steeds niet goed bij Ajax. Vergelijking slaat dus nergens op. Geef Bergwijn t/m volgend seizoen de kans.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ebecillio bij jullie hetzelfde prutswerk toonde was ie rijp voor de slacht.
Kom op, Bergwijn was nog tegen FC Utrecht een belangrijke factor toen hij na rust werd ingebracht voor Pereiro. Geef die jongen lekker de tijd in plaats van hem afkraken omdat er een bal verkeerd van zijn voet springt in de topper. Bij Pereiro is het vaak ook een grote kneuzenshow met als dieptepunt die misser waarbij hij voor rust een penalty probeerde te veinzen.quote:Op maandag 27 februari 2017 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als ebecillio bij jullie hetzelfde prutswerk toonde was ie rijp voor de slacht.
Je dacht zeker zelf dat dit erg grappig was?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar schijnt je moeder heel anders over te denken.
Totaal niet te vergelijken spelers, je slaat hier zoals wel vaker de plank finaal mis. Erg pijnlijk.quote:
Beiden zijn 90% van de wedstrijd onzichtbaar en missen kansen voor open doel.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken spelers, je slaat hier zoals wel vaker de plank finaal mis. Erg pijnlijk.
quote:Op maandag 27 februari 2017 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beiden zijn 90% van de wedstrijd onzichtbaar en missen kansen voor open doel.
huh?quote:Op maandag 27 februari 2017 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Locadia heeft juist een prima rendement
Vorig seizoen 8 doelpunten en 13 assists als buitenspeler, daarmee de meest waardevolle buitenspeler uit de hele Eredivisie.quote:
Dan speelt hij zeker elke week nu?quote:Op maandag 27 februari 2017 11:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vorig seizoen 8 doelpunten en 13 assists als buitenspeler, daarmee de meest waardevolle buitenspeler uit de hele Eredivisie.
Gast, hij is het hele seizoen geblesseerd geweest. Vorige week zijn rentree gemaakt bij Jong PSVquote:
Ah, 'geblesseerd'.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gast, hij is het hele seizoen geblesseerd geweest. Vorige week zijn rentree gemaakt bij Jong PSV
quote:Op maandag 27 februari 2017 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, 'geblesseerd'.
Zo lust ik er nog wel een paar.
quote:
mad.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dikke faal.quote:
Klopt, voorgaande 6 wedstrijden was het hier best rustig.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:33 schreef FL_Freak het volgende:
He PSV verloren en het topic loopt weer.
Klopt, PSV heeft weinig vaste users.quote:Op maandag 27 februari 2017 11:33 schreef FL_Freak het volgende:
He PSV verloren en het topic loopt weer.
PSV'ers durven zich niet op fok te vertonen.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, PSV heeft weinig vaste users.
Mensen die Bavaria drinken zijn dan ook niet welkom.quote:Op maandag 27 februari 2017 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV'ers durven zich niet op fok te vertonen.
Daarover gesproken. Heb jij Doublepain gezienquote:Op maandag 27 februari 2017 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV'ers durven zich niet op fok te vertonen.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker boeiend, John de wolf, wie is dat nou joh, met zijn Hapoelquote:Op maandag 27 februari 2017 12:30 schreef satecl het volgende:
https://twitter.com/speldenaar/status/835875555904000000/video/1
Arme Luuk.
Die speelt niet omdat hij blijkbaar niet goed genoeg is... En inderdaad, een goede buitenspeler kunnen we wel gebruiken, het gebrek aan kwaliteit in de aanval heeft ons de titelkansen gekost. Lijkt me dat we daarvoor toch ook best naar Brands en consorten mogen kijken, of niet?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Er staat een prima selectie. Brands en Gerbrands doet het wat mij betreft prima.
Alleen: Waarom speelt die huurling van Manchester City nooit? Een goeie buitenspeler konden jullie nog wel gebruiken.
Jij bent echt gevaarlijk dom.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist extra sneu. Door fucking John de Wolf uitgelachen worden. Luuk kan beter direct stoppen met voetballen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker boeiend, John de wolf, wie is dat nou joh, met zijn Hapoel![]()
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat maakt het juist extra sneu. Door fucking John de Wolf uitgelachen worden. Luuk kan beter direct stoppen met voetballen.
Veel PSV'ers hier.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Terecht dat Luuk wordt uitgelachen.
Al zit hij misschien nog wel in de emotie, maar rot op joh, we willen de techniek, de techniek zegt goal, dan moet je je daar bij neerleggen.
Ook Luuk de Jong is gevaarlijk dom.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.![]()
Zoet is hier toch wel een stukje slimmer in, dit was toch een polletje 2.0quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Al zit hij misschien nog wel in de emotie, maar rot op joh, we willen de techniek, de techniek zegt goal, dan moet je je daar bij neerleggen.
Ik weet in ieder geval wat dit jaar in de kampioensgif komtquote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?
Ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben, dus niet zo slim van Luukie.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.![]()
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben, dus niet zo slim van Luukie.
Maargoed, Luukie moet zelf eens proberen balletjes over de lijn te krijgen.
Emoties , is normaalquote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.
Achja die Feyenoorders staan ook als een malle te appelleren als zoet op die lijn ligt terwijl dat nergens op trekt, het hoort er bij.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.
De Jong moet lekker naar zijn eigen dramatische spel van dit seizoen kijken en kappen met janken ,.. al kan ik de emotie zo vlak na een belangrijke pot wel begrijpenquote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Nog zo iemand die eens naar zijn eigen spel moet kijken.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja, deze beste man heeft natuurlijk geen leven meer. Dit vergeet hij nooit meer en zo zal hij de geschiedenisboeken in gaan. Triest voor hem, dit gun je niemand, het polletjesincident van Van Breukelen is hier niets bij, niet per se omdat Feyenoord waarschijnlijk hierdoor kampioen wordt, maar vooral omdat PSV het door deze blunder in ieder geval niet wordt.quote:
Als PSV voor had gestaan en het was op deze manier gelijk geworden, dan had je een punt gehad. Als PSV na gisteren 8 punten achterstand zou hebben gehad, dan nog was het kampioenschap onhaalbaar geweest, ook omdat het gat naar Ajax ook weer gegroeid is.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, deze beste man heeft natuurlijk geen leven meer. Dit vergeet hij nooit meer en zo zal hij de geschiedenisboeken in gaan. Triest voor hem, dit gun je niemand, het polletjesincident van Van Breukelen is hier niets bij, niet per se omdat Feyenoord waarschijnlijk hierdoor kampioen wordt, maar vooral omdat PSV het door deze blunder in ieder geval niet wordt.
Niet mee eens, 8 punten zouden nog wel te overbruggen zijn. Bovendien bij een 1-1 stand kon het natuurlijk nog alle kanten op, ik zag PSV nog wel de winnende maken in de laatste vijf minuten zoals ook tegen Heerenveen bijvoorbeeld. Maar die 2-1, vooral de manier waarom die tot stand kwam, heeft PSV volledig lam gelegd en was de wedstrijd voor PSV verloren, vanaf dat moment zou het inderdaad eerder 3-1 worden dan 2-2.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV voor had gestaan en het was op deze manier gelijk geworden, dan had je een punt gehad. Als PSV na gisteren 8 punten achterstand zou hebben gehad, dan nog was het kampioenschap onhaalbaar geweest, ook omdat het gat naar Ajax ook weer gegroeid is.
Hoezo faalt de techniek? Het is geen doodspelmoment, Zoet trekt hem over de lijn, dan is het gewoon een regulier doelpunt...quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Haha, PSV gaat echt niet 8 punten op Feyenoord, en 5 punten op Ajax goedmaken in 10 wedstrijden tijd. Jij zag PSV nog wel de winnende maken? Laat me niet lachen, ze speelden niks klaar. De 1-1 was de eerste kans. Daarna ook geen bal meer geraakt.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet mee eens, 8 punten zouden nog wel te overbruggen zijn. Bovendien bij een 1-1 stand kon het natuurlijk nog alle kanten op, ik zag PSV nog wel de winnende maken in de laatste vijf minuten zoals ook tegen Heerenveen bijvoorbeeld. Maar die 2-1, vooral de manier waarom die tot stand kwam, heeft PSV volledig lam gelegd en was de wedstrijd voor PSV verloren, vanaf dat moment zou het inderdaad eerder 3-1 worden dan 2-2.
Zoet had de redding al gemaakt en de bal klem .quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Hoezo faalt de techniek? Het is geen doodspelmoment, Zoet trekt hem over de lijn, dan is het gewoon een regulier doelpunt...
Pardon? Hij doet het gvd bewust... hoezo kan hij daar niks aan doen?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoet had de redding al gemaakt en de bal klem .
De redding was dus voor de lijn gemaakt.
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen , ..daarom slaat dit systeem eigenlijk nergens op en snap de anti doellijn technologie mensen wel.
Het moet wel menselijk blijven vind ik.
Valt ie tijdens de redding achter de lijn met de bal is het natuurlijk gewoon een geldig doelpunt.
Watquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen , ..daarom slaat dit systeem eigenlijk nergens op en snap de anti doellijn technologie mensen wel.
Valt ie tijdens de redding achter de lijn met de bal is het natuurlijk gewoon een geldig doelpunt.
Wat?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Zoet is echt teringdom!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij bent écht raar vriend.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als een keeper de bal over de lijn trekt is het ook gewoon een goal, Hans. Moet ie maar beter opletten.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon? Hij doet het gvd bewust... hoezo kan hij daar niks aan doen?
Je hebt karaktermoord gepleegd met die post van je makker. Een hoop deden het al niet, maar na deze post zal werkelijk waar niemand je nog langer serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.
Het is gewoon een geldig en terecht doelpunt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt karaktermoord gepleegd met die post van je makker. Een hoop deden het al niet, maar na deze post zal werkelijk waar niemand je nog langer serieus nemen.
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.
wentquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.
Wat nou natuurlijke beweging? Gewoon de bal op de grond houden met beide handen en opstaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hij maakt eem domme fout, en hoe je het went of keert het is een doelpunt.
wentquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.
Wat nou natuurlijke beweging? Gewoon de bal op de grond houden met beide handen en opstaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hij maakt eem domme fout, en hoe je het went of keert het is een doelpunt.
Dus een bal over de lijn vindt jij geen doelpunt?!? Raar om dan te zeggen dat je vindt dat de techniek faalt als je eigenlijk gewoon vindt dat de regels veranderd moet worden m.b.t. doelpunten...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je het bos in wordt gestuurd dan maak je sowieso meer meters.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bart Frouws werkt bij Opta, dat geheel terzijde. Vooral lekker mythes blijven ophangen dat het aan HONGERIG ligt.
Extreem hard gelachen, bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Log uit en kom nooit meer terug.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Man man manquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Huh, deden wij dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man man man
Nu neemt echt niemand je meer serieus
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus we doen net of jeroen een mega blunder heeft gemaakt.
Nee, onzin. Het is een hele natuurlijke reactie om die bal zo op te pakken. Hier kan ie echt niets aan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo?
Het had geen goal hoeven zijn, was het wel doordat Zoet een fout maakte. Dat lijkt mij een blunder.
Jij vindt wielrennen en F1 geen sport he? Dan snap ik dat je hem onder Syntix plaatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zakt nu onder Pizzageit en Syntix
Wielrennen is wel een sport. Vindt het alleen niks aan. F1 kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt wielrennen en F1 geen sport he? Dan snap ik dat je hem onder Syntix plaatst.
Jawel, niet die bal zo oppakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, onzin. Het is een hele natuurlijke reactie om die bal zo op te pakken. Hier kan ie echt niets aan doen.
Eens, en puur en alleen door die doellijntechnologie wordt het doelpunt gezien. Zonder die technologie was er geen enkele (assistent) scheidsrechter geweest die het met zekerheid had kunnen waarnemen. Dus was het doelpunt nooit gegeven. Maar aangezien dat niet relevant is, doet het er niet toe. Het was gewoon een doelpunt door toedoen van Zoet. Jammer, kan gebeuren en een leermoment.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo?
Het had geen goal hoeven zijn, was het wel doordat Zoet een fout maakte. Dat lijkt mij een blunder.
Ach, zo zag ik ook ergens vorige week een user posten dat Karsdorp en Arias om het even waren.quote:
Zonder doellijntechnologie was het inderdaad geen doelpunt geweest denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, en puur en alleen door die doellijntechnologie wordt het doelpunt gezien. Zonder die technologie was er geen enkele (assistent) scheidsrechter geweest die het met zekerheid had kunnen waarnemen. Dus was het doelpunt nooit gegeven. Maar aangezien dat niet relevant is, doet het er niet toe. Het was gewoon een doelpunt door toedoen van Zoet. Jammer, kan gebeuren en een leermoment.
Ja, dat vind ik nog steeds geen gekke gedachte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zo zag ik ook ergens vorige week een user posten dat Karsdorp en Arias om het even waren.
Had nog weinig gescheeld of Arias had daadwerkelijk een penalty tegen gekregen vlak na die panna. Al kan je je ook ergens afvragen of het niet aan extra steun in de omschakelingen van Feyenoord lag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog steeds geen gekke gedachte.
Jammer dat jij mij nu wil pakken op het feit dat Arias als een patatje speelde.
Goede poging je eerder geposte bagger onder de noemer sarcasme te scharen, doch niet geloofwaardig gezien je eerdere uitgekraamde onzin.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het niet serieus neemt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede poging je eerder geposte bagger onder de noemer sarcasme te scharen, doch niet geloofwaardig gezien je eerdere uitgekraamde onzin.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog steeds geen gekke gedachte.
Gebruik maken van Bergwijn is in bijna iedere wedstrijd een idiote beslissing geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:23 schreef TehRocks het volgende:
Vgm is t nog niet echt besproken hier, maar de wissel van ginkel -> bergwijn ipv hendrix is denk ik de meest idiote beslissing die cocu heeft genomen dit seizoen.
Arias heeft zich goed staande gehouden in de CL ,en is 2x kampioen geworden.quote:
Drie keer geel, nam er wel twee mee van de laatste twee speelronden vorig seizoen dus was hij tegen Utrecht geschorst. Vorig jaar acht keer geel en een keer 2x geel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:40 schreef Caland het volgende:
Arias is toch die speler die nagenoeg elke wedstrijd wel een domme gele kaart pakt?
Valt best mee , af en toe maakt ie wel een domme overtreding maar verder altijd degelijk en lekker fel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:40 schreef Caland het volgende:
Arias is toch die speler die nagenoeg elke wedstrijd wel een domme gele kaart pakt?
En door zijn inzicht, talent, intelligentie en zijn spelbeleving.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt best mee , af en toe maakt ie wel een domme overtreding maar verder altijd degelijk en lekker fel.
Zondag werd ie in de steek gelaten door het middenveld.
Hij speelde gewoon ruk, maar ik zie niet hoe Karsdorp zoveel beter zou zijn dan Arias. Beiden zouden bij een stapje hoger al wel moeite hebben, verwacht ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt best mee , af en toe maakt ie wel een domme overtreding maar verder altijd degelijk en lekker fel.
Zondag werd ie in de steek gelaten door het middenveld.
2x eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon ruk, maar ik zie niet hoe Karsdorp zoveel beter zou zijn dan Arias. Beiden zouden bij een stapje hoger al wel moeite hebben, verwacht ik.
Oke, leuk feitje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:38 schreef F.M.D. het volgende:
Voor Feyenoord zou het goed zijn als Vitesse de bekerfinale haalt zodat ze tegen ons waarschijnlijk niet volle bak zullen gaan. Vitesse - Feyenoord is 1 week voor de bekerfinale.
excuus. verkeerde topicquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, leuk feitje.
Wat heeft dit met PSV te maken.
Lijkt mij ook. Arias zit sportief wel aan zijn top bij PSV. In de CL heeft hij laten zien dat hij wel boven zichzelf uit kan stijgen maar dat zie ik hem geen heel seizoen doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon ruk, maar ik zie niet hoe Karsdorp zoveel beter zou zijn dan Arias. Beiden zouden bij een stapje hoger al wel moeite hebben, verwacht ik.
Pff nog naar al die thuiswedstrijden gaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
De komende 10 wedstrijden op de automatische piloot het seizoen vol ballen
Wat een teringzooi.
Kon ik maar zappen naar augustus 2017. Ben zo benieuwd met wat voor elftal we volgend seizoen aan de start gaan staan......
Dat wordt een treurig zooitje ja. Uitgebluste spelers zonder inzet, geen sfeer zonder dat er iets op het spel staat. Verliezen van Ajax dat nog wel ergens voor speelt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pff nog naar al die thuiswedstrijden gaan![]()
Nouja je speelt nog voor P2, maar dat is toch wel effe wat minder.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat wordt een treurig zooitje ja. Uitgebluste spelers zonder inzet, geen sfeer zonder dat er iets op het spel staat. Verliezen van Ajax dat nog wel ergens voor speelt.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat wordt een treurig zooitje ja. Uitgebluste spelers zonder inzet, geen sfeer zonder dat er iets op het spel staat. Verliezen van Ajax dat nog wel ergens voor speelt.
Na twee kampioenschappen op rij?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je speelt nog voor P2, maar dat is toch wel effe wat minder.
Volgens de NOS is het CRISIS in Eindhoven.
Schandalig idd, typisch de NOS.quote:
Dus als je 2x goed presteert mag het daarna kut gaan? Dat is het verschil tussen Ajax en de provincie.quote:
Crisis is overdreven, maar een kutseizoen is het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus als je 2x goed presteert mag het daarna kut gaan? Dat is het verschil tussen Ajax en de provincie.
Ze waren in de winterstop al op 3 fronten uitgeschakeld. Dat kan je wel crisis noemen opzichquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crisis is overdreven, maar een kutseizoen is het natuurlijk wel.
PSV moet gewoon ieder jaar CL spelen.
Uiteraard hoop ik van niet en zie ik zaterdag graag een ander signaal, maar ik denk dat het verlies van zondag het laatste beetje strijdbaarheid en saamhorigheid uit de selectie geslagen heeft en dat de ploeg nu volledig in elkaar gaat zakken. Zie zo'n Willems die en plein public op teamgenoten afgeeft, een eerste signaal dat het niet goed zit. Ajax strijdt nog vol voor het kampioenschap, dus - kijkend naar de vorm van beide ploegen - die tweede plaats gaat PSV niet halen. En hoe langer Ajax blijft winnen, hoe meer het geloof op die tweede plaats zal verdwijnen. Tel daarbij op dat er nu een aantal spelers toch wel sterk zal gaan denken aan een vervolgstap in hun carrière, zie ik het niet hoopvol in nee.quote:
Mwah, had je van Feyenoord gewonnen deed je gewoon mee om de knikkers, maar goed dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze waren in de winterstop al op 3 fronten uitgeschakeld. Dat kan je wel crisis noemen opzich
Oneens. Dat gat vond ik al erg groot. Zeker gezien het spel. En 11 is nog niks als je kijkt hoe vaak je al bent ontsnapt na de winter. 2 minder tegen Utrecht/Hafc en Heerenveen kon allemaal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had je van Feyenoord gewonnen deed je gewoon mee om de knikkers, maar goed dat is niet gebeurd.
Ik vind 8 punten achter voor de winter nog niet 'uitgeschakeld', wel erg matig.
Ajax - PSV was een vrij belangrijke wedstrijd maar daar liep PSV echt vreselijk ongeïnteresseerd rond.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had je van Feyenoord gewonnen deed je gewoon mee om de knikkers, maar goed dat is niet gebeurd.
Ik vind 8 punten achter voor de winter nog niet 'uitgeschakeld', wel erg matig.
Nouja in het begin van het seizoen hebben we ook weer meer punten verloren dan nodig door een hoop pech. Vind dat je daar niet naar moet kijken. Spel was wel een geldige reden om de boel in twijel te trekken natuurlijk, al heeft Ajax ook wel eens dramatisch gespeeld voor de winter en stonden ze een sloot aan punten achter en werden ze alsnog kampioen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Dat gat vond ik al erg groot. Zeker gezien het spel. En 11 is nog niks als je kijkt hoe vaak je al bent ontsnapt na de winter. 2 minder tegen Utrecht/Hafc en Heerenveen kon allemaal.
Ajax speelt ook vreselijk ja, maar die winnen toch vrij simpel steedsquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja in het begin van het seizoen hebben we ook weer meer punten verloren dan nodig door een hoop pech. Vind dat je daar niet naar moet kijken. Spel was wel een geldige reden om de boel in twijel te trekken natuurlijk, al heeft Ajax ook wel eens dramatisch gespeeld voor de winter en stonden ze een sloot aan punten achter en werden ze alsnog kampioen.
Het was wel vrij slecht allemaal, daar ben ik het niet mee oneens.
Dit Ajax is veel beter dan dit PSV joh. Zelfs al heeft PSV van Ginkel die wel lekker balt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax speelt ook vreselijk ja, maar die winnen toch vrij simpel steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |