Dus jij wil ze niet onbetrouwbaar noemen, maar vervolgens kom je met dingen waaruit onbetrouwbaarheid dient te blijken.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet
T enige wat ik zeg is dat t naïef is om te stellen dat die tekening bepaalt wat er met kampioenschap gebeurt. Je hoort achteraf nu dat t bedrijf (??) achter die technologie zegt : t is een doelpunt nadat zoet dit of dat doet. Dus zij bepalen. Dus zij bepalen wat er wel of niet te zien is.
Die technologie zal gewoon een piep geven zodra de bal over de lijn is. Verder denk ik zo dat over de hele wedstrijd de log van beide doelen gewoon in te zien is. Waar een bal op moment X is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet
T enige wat ik zeg is dat t naïef is om te stellen dat die tekening bepaalt wat er met kampioenschap gebeurt. Je hoort achteraf nu dat t bedrijf (??) achter die technologie zegt : t is een doelpunt nadat zoet dit of dat doet. Dus zij bepalen. Dus zij bepalen wat er wel of niet te zien is.
ik ken een land, toevallig het grootste ter wereld, daar schieten ze vliegtuigen uit de lucht. Daar worden presidentskandidaten vergiftigd en vermoord. Nee dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dus jij wil ze niet onbetrouwbaar noemen, maar vervolgens kom je met dingen waaruit onbetrouwbaarheid dient te blijken.
Make up your mind boy.
Simpele vraag:
Hawkeye zoals geimplementeerd in Nederland, betrouwbaar ja of nee?
En geen lange antwoorden of extra zooi, gewoon een ja of nee.
Heeft hij dat gezegd? Wat een mafketel.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Luuk de jong.. geen sensoren op de rand van een bal
.
Het formaat van een bal is ook niet bekend hè Luuk.![]()
Terwjil het hier als het grootste talent van de Nederlandse velden gezien werd.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn gaat ook nooit wat worden.Wat een slappe hap die vent.
https://www.foxsports.nl/video/jong-hoe-betrouwbaar-dit-systeem/#quote:Op zondag 26 februari 2017 18:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd? Wat een mafketel.
Bij tennis gaan ballen met 240 km/uur langs of tegen een lijn. En daar kunnen ze tot op de millimeter nauwkeurig zeggen of een bal in of uit is. Daar zijn tal van situaties waar hawk eye de doorslag geven. En daar gaan ook miljoenen in om. Daar wordt het gewoon geaccepteert. Maar nee, Luukje moet weer moeilijk doen.
Doe gvd gewoon je best, en zeg niet dat PSV z'n best heeft gedaan vandaag. Het was gewoon slecht. Feyenoord was beter en wordt gewoon terecht kampioen. Flikker op met je sensoren op de rand van een bal.
Joch is 19, ja joh gewoon afschrijven.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Niet gek met Karsdorp tegenover je.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgens mij is Luuk gewoon niet zo slim met zijn 'sensoren op de rand van de bal'quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heeft Luuk niet gezien dat Zoet hem daarna over de lijn trekt. Daarom dacht hij dat.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag pas net echt goed wat er precies gebeurde bij die 2-1.
Dit is wel heel knullig zeg, bedankt jongens.
nieuwe Ronaldo toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
erwjil het hier als het grootste talent van de Nederlandse velden gezien werd.
Apart.
Dat klopt. Dat heb je erg goed gezienquote:
dat helftquote:Op zondag 26 februari 2017 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heb je erg goed gezienPSV speelt nergens meer om. 11 punten is niet meer in te halen. Maar dat zag je wel aankomen na dat dramatische 1ste seizoenshelft. Misschien zit er nog een 2de plaats in als ze van Ajax winnen. Maar Ajax is wel lekker bezig, veel stabieler dan PSV.
Ondanks dat dit een terechte goal is door de domme actie van Zoet, maak je mij niet wijs dat elke bal tot op de mm even groot is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Luuk speelt soms met een skippybal, en andere keren met een strandbal of volleybal
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huisquote:
En misschien hebben ze daar al rekening mee gehouden bij het inprogrammeren van die software. De bal moet binnen bepaalde marges vallen, software gaat uit van de meest extreme van die waardes.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ondanks dat dit een terechte goal is door de domme actie van Zoet, maak je mij niet wijs dat elke bal tot op de mm even groot is.
Succesquote:Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huis
3 jaar helemaal niets haha
Beste, na de Klassieker weten we waarschijnlijk al genoeg.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huis
3 jaar helemaal niets haha
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste, na de Klassieker weten we waarschijnlijk al genoeg.
Het valt je allemaal wel zwaar, hé?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.
Als ajax gelijkspeelt of verliest wordt het een potje voor de eer..
Heb je de wedstrijd van vandaag gezien?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.
Als ajax gelijkspeelt of verliest wordt het een potje voor de eer..
Ach ja je moet iets na zo een kut seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt je allemaal wel zwaar, hé?
PSV - Ajax is altijd een wedstrijd op zich , en vandaag is PSV ook nie weggespeeld ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd van vandaag gezien?
Zo ja, dan ben je nogal hardleers.
Houdt toch op man. Dat je in Eindhoven verloor van Feyenoord door een bal die precies goed valt uit een corner terwijl je iets beter speelt dan de tegenstander is pech, vandaag had je gewoon recht op niets. Klaar, spullen pakken, naar huis en niet zeiken. Al is dat laatste in Brabant een beetje lastig.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV - Ajax is altijd een wedstrijd op zich , en vandaag is PSV ook nie weggespeeld ofzo.
Maakt Bergwijn die 1 op 1 gewoon af doe je nog mee.
Zit niet mee dit seizoen
Je doet alsof Feyenoord PSV heeft weggespeeldquote:Op zondag 26 februari 2017 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Dat je thuis verloor van Feyenoord door een bal die precies goed valt in een corner terwijl je beter speelt dan de tegenstander is pech, vandaag had je gewoon recht op niets. Klaar, spullen pakken, naar huis niet zeiken. Al is dat laatste in Brabant een beetje lastig.
Als Ajax het verneukt janken ze net zo hard. Alleen bij Feyenoord is men het gewend dat ze er niets van kunnen, dus daar is janken overbodig.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Houdt toch op man. Dat je in Eindhoven verloor van Feyenoord door een bal die precies goed valt uit een corner terwijl je iets beter speelt dan de tegenstander is pech, vandaag had je gewoon recht op niets. Klaar, spullen pakken, naar huis en niet zeiken. Al is dat laatste in Brabant een beetje lastig.
PSV had geen fuck in te brengen, echt geen fuck. Een groot deel van de tijd dat Feyenoord voor stond, zag je maar 1 ploeg voetballen en dat was niet PSV.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV - Ajax is altijd een wedstrijd op zich , en vandaag is PSV ook nie weggespeeld ofzo.
Maakt Bergwijn die 1 op 1 gewoon af doe je nog mee.
Zit niet mee dit seizoen
Eerste helft zeker.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je doet alsof Feyenoord PSV heeft weggespeeld
En jij doet net alsof het pech was dat PSV hier niet met punten weg ging. Ik snap dat nooit zo, dat gedoe over scheidsrechters, over pech of wat dan ook terwijl het geen gelijkopgaande wedstrijd was. Dat je in Eindhoven tegen Feyenoord 0 punten pakt was ongelukkig, vandaag had je recht op 0.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je doet alsof Feyenoord PSV heeft weggespeeld
op zich gelijk maar in de 2e helft had ik wel zoiets van: tis uit, we worden niet weggespeeld en t is 1-1. Toen Bergwijn....quote:Op zondag 26 februari 2017 19:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
PSV had geen fuck in te brengen, echt geen fuck. Een groot deel van de tijd dat Feyenoord voor stond, zag je maar 1 ploeg voetballen en dat was niet PSV.
Ik vind Ajax op dit moment niet slechter spelen dan Feyenoord, tevens speelde PSV vandaag voor hun laatste kans dit seizoen. Tegen Ajax gaat het nergens meer om.
Memphis was stukken beter met deze leeftijd.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joch is 19, ja joh gewoon afschrijven.
Geef hem net zoveel tijd als Maher zou ik zeggen, dat is wel het minste wat je kunt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |