Teringdom. Wat een mongool.quote:
Ik vind dit collectief een ontzettend kutteamquote:Op zondag 26 februari 2017 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Siem de Jong niet heel sterk invallen. Wat jullie?
Hoezo zou het spel stilliggen? De bal is nooit over de lijn geweest toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Faal systeem dus. Spel lag al stil en Zoet tikt m er zelf in. Had dus nooit mogen tellen
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo zou het spel stilliggen? De bal is nooit over de lijn geweest toch?
Hij kan nu gaan bouwen dus Hendrix zou eindelijk speeltijd moeten krijgenquote:Op zondag 26 februari 2017 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit collectief een ontzettend kutteam
Dan ligt het spel niet stil, slimmerd.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
waarom zou die niet tellen dan?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
Dan is het toch gewoon een goal?quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens, tenzij je hem gaat kopen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:00 schreef TehRocks het volgende:
Ginkeltje terugsturen want die heb je toch niet meer nodig, preparen voor volgend seizoen toch
Je spreekt jezelf hier behoorlijk tegen.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou prima vervanger zijn voor Propperquote:Op zondag 26 februari 2017 17:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, tenzij je hem gaat kopen.
Pröpper en Guardado zullen wel vertrekken.
twitter:fcrotterdam twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:53:25Mooiste eigen doelpunt van 2017! #FEYpsv #zoet https://t.co/SpZuoQAIZW reageer retweet
Het was een eigen goal.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De bal mag op geen enkel moment van de wedstrijd ( ook niet als het spel stil ligt ) achter de doellijn komen. Ik zie dit als een leermoment voor alle keepers die op dit niveau spelen, wat je ook doet, trek de bal niet naar je toe als je achter de doellijn ligt.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Faal systeem dus. Spel lag al stil en Zoet tikt m er zelf in. Had dus nooit mogen tellen
De techniek faalt helemaal niet, het was geen doelpunt dus het systeem gaf ook aan dat het geen doelpunt was. Pas nadat Zoet de bal naar zich toetrekt wijst Nijhuis op zijn horloge.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:19:46De doellijntechnologie beslist, maar wat is het close. #feypsv https://t.co/xiUo5XUU0A https://t.co/S9Dub4TogH reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:04 schreef marcodej het volgende:
twitter:fcrotterdam twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:53:25Mooiste eigen doelpunt van 2017! #FEYpsv #zoet https://t.co/SpZuoQAIZW reageer retweet
Scarface denkt dat het spel stil ligt als de keeper hem in zijn handen heeft.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
De techniek faalt helemaal niet, het was geen doelpunt dus het systeem gaf ook aan dat het geen doelpunt was. Pas nadat Zoet de bal naar zich toetrekt wijst Nijhuis op zijn horloge.
Hier zie je ook duidelijk dat het systeem in werking is getreden dat het moment waarop de bal over de lijn is volgens de technologie, het moment is waarop iedereen al met zijn handen omhoog staat:[ afbeelding ]twitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 26-02-2017 om 16:19:46De doellijntechnologie beslist, maar wat is het close. #feypsv https://t.co/xiUo5XUU0A https://t.co/S9Dub4TogH reageer retweet
vriend, psv werd vorig kampioen okquote:Op zondag 26 februari 2017 16:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vorig jaar Ajax uit en Feyenoord uit en thuis gewonnen. Als ze van Ajax thuis hadden gewonnen hadden ze historie geschreven door in een seizoen uit en thuis van de traditionele top 3 alles te winnen. Dus klopt niet wat je zegt. PSV liet het vorig seizoen liggen tegen de kleintjes met name.
Ik ga mijn argumenten niet aanpassen op alternative facts.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Scarface denkt dat het spel stil ligt als de keeper hem in zijn handen heeft.
Ofzo.
Eens, eenieder die dit geen doelpunt vindt is behoorlijk naïef.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:13 schreef MakkieR het volgende:
proficiat voor het systeem, dit voorkomt een hoop gezeur en ellende waar wij Nederlanders een patent op hebben. De scheids zou geen leven hebben, moest hij de beslissing maken zonder de technologie, want als je de doelpunt afkeurt dan krijg je alle Rotterdammers over je heen.
naief is om deze tekening zomaar te gelovenquote:Op zondag 26 februari 2017 17:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, eenieder die dit geen doelpunt vindt is behoorlijk naïef.
Kom onder dat alu hoedje vandaan, dat zou mijn mening zijn.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
naief is om deze tekening zomaar te geloven
Als er een rotterdammer achter die pc zit, wat zou dan jouw mening zijn ?
Het hele punt van techniek is juist dat het niet objectief is. Dat er dus een Rotterdammer achter de PC zit of niet doet er dus niet meer toe. Daarnaast lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er menselijke inmenging in de uitkomst van dit systeem mogelijk is op het moment zelf.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ik ben zo niet. Dat weet je.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kom onder dat alu hoedje vandaan, dat zou mijn mening zijn.
naiefquote:Op zondag 26 februari 2017 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het hele punt van techniek is juist dat het niet objectief is. Dat er dus een Rotterdammer achter de PC zit of niet doet er dus niet meer toe. Daarnaast lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat er menselijke inmenging in de uitkomst van dit systeem mogelijk is op het moment zelf.
Er zijn betere beelden dan de gif.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ik ben zo niet. Dat weet je.
Ik zie nu die gif no goal; goal
Omfg zoet.....
Gelijkspel zou ook niks uitmaken dus ik vind t prima zo
Als je voorstaat en door dat geintje van Zoet wordt het gelijk zou ik het erger hebben gevonden dan nu. De gehele wedstrijd gaf PSV geen thuis. Je verliest terecht, dus ik kan me er nu niet meer druk om maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee ik ben zo niet. Dat weet je.
Ik zie nu die gif no goal; goal
Omfg zoet.....
Gelijkspel zou ook niks uitmaken dus ik vind t prima zo
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Er zijn betere beelden dan de gif.
https://twitter.com/fcrotterdam/status/835880457560555520
Wie heeft het hier over een tekening, een pc en een Rotterdammer, het Hawkeye systeem is als ik het goed begrepen heb van Engelse kom af. En het wordt gebruikt in een van de grootste en machtigste en rijkste competities van de wereld "de Engelse premier league"quote:Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij stelt dat het systeem onbetrouwbaar zou zijn, dan moet je dat ook bewijzen.quote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij wel haha
Zie die tekening. Met dat rondje en die witte lijn
quote:Op zondag 26 februari 2017 17:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij wel haha
Zie die tekening. Met dat rondje en die witte lijn
Wat een faalhaastwitter:_SanAnders twitterde op zondag 26-02-2017 om 17:48:17Toch apart, een scheidsrechter die een doelpunt toekent nadat hij een whatsapp berichtje van de baas van de KNVB krijgt #doellijntechnologie reageer retweet
nee dat stel ik nietquote:Op zondag 26 februari 2017 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij stelt dat het systeem onbetrouwbaar zou zijn, dan moet je dat ook bewijzen.
Dus jij wil ze niet onbetrouwbaar noemen, maar vervolgens kom je met dingen waaruit onbetrouwbaarheid dient te blijken.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet
T enige wat ik zeg is dat t naïef is om te stellen dat die tekening bepaalt wat er met kampioenschap gebeurt. Je hoort achteraf nu dat t bedrijf (??) achter die technologie zegt : t is een doelpunt nadat zoet dit of dat doet. Dus zij bepalen. Dus zij bepalen wat er wel of niet te zien is.
Die technologie zal gewoon een piep geven zodra de bal over de lijn is. Verder denk ik zo dat over de hele wedstrijd de log van beide doelen gewoon in te zien is. Waar een bal op moment X is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dat stel ik niet
T enige wat ik zeg is dat t naïef is om te stellen dat die tekening bepaalt wat er met kampioenschap gebeurt. Je hoort achteraf nu dat t bedrijf (??) achter die technologie zegt : t is een doelpunt nadat zoet dit of dat doet. Dus zij bepalen. Dus zij bepalen wat er wel of niet te zien is.
ik ken een land, toevallig het grootste ter wereld, daar schieten ze vliegtuigen uit de lucht. Daar worden presidentskandidaten vergiftigd en vermoord. Nee dus.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dus jij wil ze niet onbetrouwbaar noemen, maar vervolgens kom je met dingen waaruit onbetrouwbaarheid dient te blijken.
Make up your mind boy.
Simpele vraag:
Hawkeye zoals geimplementeerd in Nederland, betrouwbaar ja of nee?
En geen lange antwoorden of extra zooi, gewoon een ja of nee.
Heeft hij dat gezegd? Wat een mafketel.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Luuk de jong.. geen sensoren op de rand van een bal
.
Het formaat van een bal is ook niet bekend hè Luuk.![]()
Terwjil het hier als het grootste talent van de Nederlandse velden gezien werd.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Die Bergwijn gaat ook nooit wat worden.Wat een slappe hap die vent.
https://www.foxsports.nl/video/jong-hoe-betrouwbaar-dit-systeem/#quote:Op zondag 26 februari 2017 18:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd? Wat een mafketel.
Bij tennis gaan ballen met 240 km/uur langs of tegen een lijn. En daar kunnen ze tot op de millimeter nauwkeurig zeggen of een bal in of uit is. Daar zijn tal van situaties waar hawk eye de doorslag geven. En daar gaan ook miljoenen in om. Daar wordt het gewoon geaccepteert. Maar nee, Luukje moet weer moeilijk doen.
Doe gvd gewoon je best, en zeg niet dat PSV z'n best heeft gedaan vandaag. Het was gewoon slecht. Feyenoord was beter en wordt gewoon terecht kampioen. Flikker op met je sensoren op de rand van een bal.
Joch is 19, ja joh gewoon afschrijven.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Niet gek met Karsdorp tegenover je.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Volgens mij is Luuk gewoon niet zo slim met zijn 'sensoren op de rand van de bal'quote:Op zondag 26 februari 2017 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij heeft Luuk niet gezien dat Zoet hem daarna over de lijn trekt. Daarom dacht hij dat.
Graag gedaanquote:Op zondag 26 februari 2017 18:53 schreef Heeinz het volgende:
Ik zag pas net echt goed wat er precies gebeurde bij die 2-1.
Dit is wel heel knullig zeg, bedankt jongens.
nieuwe Ronaldo toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
erwjil het hier als het grootste talent van de Nederlandse velden gezien werd.
Apart.
Dat klopt. Dat heb je erg goed gezienquote:
dat helftquote:Op zondag 26 februari 2017 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heb je erg goed gezienPSV speelt nergens meer om. 11 punten is niet meer in te halen. Maar dat zag je wel aankomen na dat dramatische 1ste seizoenshelft. Misschien zit er nog een 2de plaats in als ze van Ajax winnen. Maar Ajax is wel lekker bezig, veel stabieler dan PSV.
Ondanks dat dit een terechte goal is door de domme actie van Zoet, maak je mij niet wijs dat elke bal tot op de mm even groot is.quote:Op zondag 26 februari 2017 18:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Luuk speelt soms met een skippybal, en andere keren met een strandbal of volleybal
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huisquote:
En misschien hebben ze daar al rekening mee gehouden bij het inprogrammeren van die software. De bal moet binnen bepaalde marges vallen, software gaat uit van de meest extreme van die waardes.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ondanks dat dit een terechte goal is door de domme actie van Zoet, maak je mij niet wijs dat elke bal tot op de mm even groot is.
Succesquote:Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huis
3 jaar helemaal niets haha
Beste, na de Klassieker weten we waarschijnlijk al genoeg.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax van het kampioenschap afhouden over een paar weken in eigen huis
3 jaar helemaal niets haha
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste, na de Klassieker weten we waarschijnlijk al genoeg.
Het valt je allemaal wel zwaar, hé?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.
Als ajax gelijkspeelt of verliest wordt het een potje voor de eer..
Heb je de wedstrijd van vandaag gezien?quote:Op zondag 26 februari 2017 19:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mocht ajax die winnen , zorgt PSV ervoor dat Ajax geen kampioen wordt.
Als ajax gelijkspeelt of verliest wordt het een potje voor de eer..
Ach ja je moet iets na zo een kut seizoen.quote:Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het valt je allemaal wel zwaar, hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |