Die speelt niet omdat hij blijkbaar niet goed genoeg is... En inderdaad, een goede buitenspeler kunnen we wel gebruiken, het gebrek aan kwaliteit in de aanval heeft ons de titelkansen gekost. Lijkt me dat we daarvoor toch ook best naar Brands en consorten mogen kijken, of niet?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Er staat een prima selectie. Brands en Gerbrands doet het wat mij betreft prima.
Alleen: Waarom speelt die huurling van Manchester City nooit? Een goeie buitenspeler konden jullie nog wel gebruiken.
Jij bent echt gevaarlijk dom.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
Dat maakt het juist extra sneu. Door fucking John de Wolf uitgelachen worden. Luuk kan beter direct stoppen met voetballen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker boeiend, John de wolf, wie is dat nou joh, met zijn Hapoel![]()
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat maakt het juist extra sneu. Door fucking John de Wolf uitgelachen worden. Luuk kan beter direct stoppen met voetballen.
Veel PSV'ers hier.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Terecht dat Luuk wordt uitgelachen.
Al zit hij misschien nog wel in de emotie, maar rot op joh, we willen de techniek, de techniek zegt goal, dan moet je je daar bij neerleggen.
Ook Luuk de Jong is gevaarlijk dom.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.![]()
Zoet is hier toch wel een stukje slimmer in, dit was toch een polletje 2.0quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Al zit hij misschien nog wel in de emotie, maar rot op joh, we willen de techniek, de techniek zegt goal, dan moet je je daar bij neerleggen.
Ik weet in ieder geval wat dit jaar in de kampioensgif komtquote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?
Ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben, dus niet zo slim van Luukie.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.![]()
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben, dus niet zo slim van Luukie.
Maargoed, Luukie moet zelf eens proberen balletjes over de lijn te krijgen.
Emoties , is normaalquote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.
Achja die Feyenoorders staan ook als een malle te appelleren als zoet op die lijn ligt terwijl dat nergens op trekt, het hoort er bij.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.
De Jong moet lekker naar zijn eigen dramatische spel van dit seizoen kijken en kappen met janken ,.. al kan ik de emotie zo vlak na een belangrijke pot wel begrijpenquote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Nog zo iemand die eens naar zijn eigen spel moet kijken.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja, deze beste man heeft natuurlijk geen leven meer. Dit vergeet hij nooit meer en zo zal hij de geschiedenisboeken in gaan. Triest voor hem, dit gun je niemand, het polletjesincident van Van Breukelen is hier niets bij, niet per se omdat Feyenoord waarschijnlijk hierdoor kampioen wordt, maar vooral omdat PSV het door deze blunder in ieder geval niet wordt.quote:
Als PSV voor had gestaan en het was op deze manier gelijk geworden, dan had je een punt gehad. Als PSV na gisteren 8 punten achterstand zou hebben gehad, dan nog was het kampioenschap onhaalbaar geweest, ook omdat het gat naar Ajax ook weer gegroeid is.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, deze beste man heeft natuurlijk geen leven meer. Dit vergeet hij nooit meer en zo zal hij de geschiedenisboeken in gaan. Triest voor hem, dit gun je niemand, het polletjesincident van Van Breukelen is hier niets bij, niet per se omdat Feyenoord waarschijnlijk hierdoor kampioen wordt, maar vooral omdat PSV het door deze blunder in ieder geval niet wordt.
Niet mee eens, 8 punten zouden nog wel te overbruggen zijn. Bovendien bij een 1-1 stand kon het natuurlijk nog alle kanten op, ik zag PSV nog wel de winnende maken in de laatste vijf minuten zoals ook tegen Heerenveen bijvoorbeeld. Maar die 2-1, vooral de manier waarom die tot stand kwam, heeft PSV volledig lam gelegd en was de wedstrijd voor PSV verloren, vanaf dat moment zou het inderdaad eerder 3-1 worden dan 2-2.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV voor had gestaan en het was op deze manier gelijk geworden, dan had je een punt gehad. Als PSV na gisteren 8 punten achterstand zou hebben gehad, dan nog was het kampioenschap onhaalbaar geweest, ook omdat het gat naar Ajax ook weer gegroeid is.
Hoezo faalt de techniek? Het is geen doodspelmoment, Zoet trekt hem over de lijn, dan is het gewoon een regulier doelpunt...quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
Haha, PSV gaat echt niet 8 punten op Feyenoord, en 5 punten op Ajax goedmaken in 10 wedstrijden tijd. Jij zag PSV nog wel de winnende maken? Laat me niet lachen, ze speelden niks klaar. De 1-1 was de eerste kans. Daarna ook geen bal meer geraakt.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet mee eens, 8 punten zouden nog wel te overbruggen zijn. Bovendien bij een 1-1 stand kon het natuurlijk nog alle kanten op, ik zag PSV nog wel de winnende maken in de laatste vijf minuten zoals ook tegen Heerenveen bijvoorbeeld. Maar die 2-1, vooral de manier waarom die tot stand kwam, heeft PSV volledig lam gelegd en was de wedstrijd voor PSV verloren, vanaf dat moment zou het inderdaad eerder 3-1 worden dan 2-2.
Zoet had de redding al gemaakt en de bal klem .quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Hoezo faalt de techniek? Het is geen doodspelmoment, Zoet trekt hem over de lijn, dan is het gewoon een regulier doelpunt...
Pardon? Hij doet het gvd bewust... hoezo kan hij daar niks aan doen?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoet had de redding al gemaakt en de bal klem .
De redding was dus voor de lijn gemaakt.
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen , ..daarom slaat dit systeem eigenlijk nergens op en snap de anti doellijn technologie mensen wel.
Het moet wel menselijk blijven vind ik.
Valt ie tijdens de redding achter de lijn met de bal is het natuurlijk gewoon een geldig doelpunt.
Watquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen , ..daarom slaat dit systeem eigenlijk nergens op en snap de anti doellijn technologie mensen wel.
Valt ie tijdens de redding achter de lijn met de bal is het natuurlijk gewoon een geldig doelpunt.
Wat?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Zoet is echt teringdom!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij bent écht raar vriend.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als een keeper de bal over de lijn trekt is het ook gewoon een goal, Hans. Moet ie maar beter opletten.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon? Hij doet het gvd bewust... hoezo kan hij daar niks aan doen?
Je hebt karaktermoord gepleegd met die post van je makker. Een hoop deden het al niet, maar na deze post zal werkelijk waar niemand je nog langer serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.
Het is gewoon een geldig en terecht doelpunt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt karaktermoord gepleegd met die post van je makker. Een hoop deden het al niet, maar na deze post zal werkelijk waar niemand je nog langer serieus nemen.
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.
wentquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.
Wat nou natuurlijke beweging? Gewoon de bal op de grond houden met beide handen en opstaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hij maakt eem domme fout, en hoe je het went of keert het is een doelpunt.
wentquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.
Wat nou natuurlijke beweging? Gewoon de bal op de grond houden met beide handen en opstaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hij maakt eem domme fout, en hoe je het went of keert het is een doelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |