Die speelt niet omdat hij blijkbaar niet goed genoeg is... En inderdaad, een goede buitenspeler kunnen we wel gebruiken, het gebrek aan kwaliteit in de aanval heeft ons de titelkansen gekost. Lijkt me dat we daarvoor toch ook best naar Brands en consorten mogen kijken, of niet?quote:Op maandag 27 februari 2017 09:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Er staat een prima selectie. Brands en Gerbrands doet het wat mij betreft prima.
Alleen: Waarom speelt die huurling van Manchester City nooit? Een goeie buitenspeler konden jullie nog wel gebruiken.
Jij bent echt gevaarlijk dom.quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
Dat maakt het juist extra sneu. Door fucking John de Wolf uitgelachen worden. Luuk kan beter direct stoppen met voetballen.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Lekker boeiend, John de wolf, wie is dat nou joh, met zijn Hapoel![]()
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?quote:Op maandag 27 februari 2017 15:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat maakt het juist extra sneu. Door fucking John de Wolf uitgelachen worden. Luuk kan beter direct stoppen met voetballen.
Veel PSV'ers hier.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Terecht dat Luuk wordt uitgelachen.
Al zit hij misschien nog wel in de emotie, maar rot op joh, we willen de techniek, de techniek zegt goal, dan moet je je daar bij neerleggen.
Ook Luuk de Jong is gevaarlijk dom.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.![]()
Zoet is hier toch wel een stukje slimmer in, dit was toch een polletje 2.0quote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Al zit hij misschien nog wel in de emotie, maar rot op joh, we willen de techniek, de techniek zegt goal, dan moet je je daar bij neerleggen.
Ik weet in ieder geval wat dit jaar in de kampioensgif komtquote:Op maandag 27 februari 2017 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zou er nu niet Luuk de Jong uitlachen?
Ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben, dus niet zo slim van Luukie.quote:Op maandag 27 februari 2017 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het grappigste was nog: er zitten geen sensoren aan de zijkant van de bal, dus misschien is de bal niet helemaal over de lijn geweest.![]()
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar wel over nagedacht hebben, dus niet zo slim van Luukie.
Maargoed, Luukie moet zelf eens proberen balletjes over de lijn te krijgen.
Emoties , is normaalquote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.
Achja die Feyenoorders staan ook als een malle te appelleren als zoet op die lijn ligt terwijl dat nergens op trekt, het hoort er bij.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij PSV stonden ze met acht man om Nijhuis heen en stond Guardado ook cynisch te lachen alsof het een complot van de KNVB was.
De Jong moet lekker naar zijn eigen dramatische spel van dit seizoen kijken en kappen met janken ,.. al kan ik de emotie zo vlak na een belangrijke pot wel begrijpenquote:Op maandag 27 februari 2017 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Nog zo iemand die eens naar zijn eigen spel moet kijken.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tja, deze beste man heeft natuurlijk geen leven meer. Dit vergeet hij nooit meer en zo zal hij de geschiedenisboeken in gaan. Triest voor hem, dit gun je niemand, het polletjesincident van Van Breukelen is hier niets bij, niet per se omdat Feyenoord waarschijnlijk hierdoor kampioen wordt, maar vooral omdat PSV het door deze blunder in ieder geval niet wordt.quote:
Als PSV voor had gestaan en het was op deze manier gelijk geworden, dan had je een punt gehad. Als PSV na gisteren 8 punten achterstand zou hebben gehad, dan nog was het kampioenschap onhaalbaar geweest, ook omdat het gat naar Ajax ook weer gegroeid is.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tja, deze beste man heeft natuurlijk geen leven meer. Dit vergeet hij nooit meer en zo zal hij de geschiedenisboeken in gaan. Triest voor hem, dit gun je niemand, het polletjesincident van Van Breukelen is hier niets bij, niet per se omdat Feyenoord waarschijnlijk hierdoor kampioen wordt, maar vooral omdat PSV het door deze blunder in ieder geval niet wordt.
Niet mee eens, 8 punten zouden nog wel te overbruggen zijn. Bovendien bij een 1-1 stand kon het natuurlijk nog alle kanten op, ik zag PSV nog wel de winnende maken in de laatste vijf minuten zoals ook tegen Heerenveen bijvoorbeeld. Maar die 2-1, vooral de manier waarom die tot stand kwam, heeft PSV volledig lam gelegd en was de wedstrijd voor PSV verloren, vanaf dat moment zou het inderdaad eerder 3-1 worden dan 2-2.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV voor had gestaan en het was op deze manier gelijk geworden, dan had je een punt gehad. Als PSV na gisteren 8 punten achterstand zou hebben gehad, dan nog was het kampioenschap onhaalbaar geweest, ook omdat het gat naar Ajax ook weer gegroeid is.
Hoezo faalt de techniek? Het is geen doodspelmoment, Zoet trekt hem over de lijn, dan is het gewoon een regulier doelpunt...quote:Op zondag 26 februari 2017 16:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een eigen goal van Zoet. Zeiden ze bij Fox ook. De techniek faalt, Zoet trekt zelf de bal naar zich toe waardoor ie over de lijn is.
Haha, PSV gaat echt niet 8 punten op Feyenoord, en 5 punten op Ajax goedmaken in 10 wedstrijden tijd. Jij zag PSV nog wel de winnende maken? Laat me niet lachen, ze speelden niks klaar. De 1-1 was de eerste kans. Daarna ook geen bal meer geraakt.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet mee eens, 8 punten zouden nog wel te overbruggen zijn. Bovendien bij een 1-1 stand kon het natuurlijk nog alle kanten op, ik zag PSV nog wel de winnende maken in de laatste vijf minuten zoals ook tegen Heerenveen bijvoorbeeld. Maar die 2-1, vooral de manier waarom die tot stand kwam, heeft PSV volledig lam gelegd en was de wedstrijd voor PSV verloren, vanaf dat moment zou het inderdaad eerder 3-1 worden dan 2-2.
Zoet had de redding al gemaakt en de bal klem .quote:Op maandag 27 februari 2017 19:53 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Hoezo faalt de techniek? Het is geen doodspelmoment, Zoet trekt hem over de lijn, dan is het gewoon een regulier doelpunt...
Pardon? Hij doet het gvd bewust... hoezo kan hij daar niks aan doen?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoet had de redding al gemaakt en de bal klem .
De redding was dus voor de lijn gemaakt.
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen , ..daarom slaat dit systeem eigenlijk nergens op en snap de anti doellijn technologie mensen wel.
Het moet wel menselijk blijven vind ik.
Valt ie tijdens de redding achter de lijn met de bal is het natuurlijk gewoon een geldig doelpunt.
Watquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat ie hem nadat ie de bal al te pakken had met een millimeter over de lijn trekt kan ie ook niks aan doen , ..daarom slaat dit systeem eigenlijk nergens op en snap de anti doellijn technologie mensen wel.
Valt ie tijdens de redding achter de lijn met de bal is het natuurlijk gewoon een geldig doelpunt.
Wat?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Zoet is echt teringdom!quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jij bent écht raar vriend.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als een keeper de bal over de lijn trekt is het ook gewoon een goal, Hans. Moet ie maar beter opletten.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon? Hij doet het gvd bewust... hoezo kan hij daar niks aan doen?
Je hebt karaktermoord gepleegd met die post van je makker. Een hoop deden het al niet, maar na deze post zal werkelijk waar niemand je nog langer serieus nemen.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.
Het is gewoon een geldig en terecht doelpunt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt karaktermoord gepleegd met die post van je makker. Een hoop deden het al niet, maar na deze post zal werkelijk waar niemand je nog langer serieus nemen.
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee hij trekt hem toch niet bewust (een millimeter) over de lijn.. hij had de bal al te pakken en trekt hem in een natuurlijke beweging naar zich toe.
wentquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.
Wat nou natuurlijke beweging? Gewoon de bal op de grond houden met beide handen en opstaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hij maakt eem domme fout, en hoe je het went of keert het is een doelpunt.
wentquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan doet hij het toch bewust, met zijn volle verstand.
Wat nou natuurlijke beweging? Gewoon de bal op de grond houden met beide handen en opstaan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Hij maakt eem domme fout, en hoe je het went of keert het is een doelpunt.
Dus een bal over de lijn vindt jij geen doelpunt?!? Raar om dan te zeggen dat je vindt dat de techniek faalt als je eigenlijk gewoon vindt dat de regels veranderd moet worden m.b.t. doelpunten...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als je het bos in wordt gestuurd dan maak je sowieso meer meters.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bart Frouws werkt bij Opta, dat geheel terzijde. Vooral lekker mythes blijven ophangen dat het aan HONGERIG ligt.
Extreem hard gelachen, bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Log uit en kom nooit meer terug.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Man man manquote:Op maandag 27 februari 2017 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Huh, deden wij dat?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man man man
Nu neemt echt niemand je meer serieus
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus we doen net of jeroen een mega blunder heeft gemaakt.
Nee, onzin. Het is een hele natuurlijke reactie om die bal zo op te pakken. Hier kan ie echt niets aan doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo?
Het had geen goal hoeven zijn, was het wel doordat Zoet een fout maakte. Dat lijkt mij een blunder.
Jij vindt wielrennen en F1 geen sport he? Dan snap ik dat je hem onder Syntix plaatst.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zakt nu onder Pizzageit en Syntix
Wielrennen is wel een sport. Vindt het alleen niks aan. F1 kloptquote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt wielrennen en F1 geen sport he? Dan snap ik dat je hem onder Syntix plaatst.
Jawel, niet die bal zo oppakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, onzin. Het is een hele natuurlijke reactie om die bal zo op te pakken. Hier kan ie echt niets aan doen.
Eens, en puur en alleen door die doellijntechnologie wordt het doelpunt gezien. Zonder die technologie was er geen enkele (assistent) scheidsrechter geweest die het met zekerheid had kunnen waarnemen. Dus was het doelpunt nooit gegeven. Maar aangezien dat niet relevant is, doet het er niet toe. Het was gewoon een doelpunt door toedoen van Zoet. Jammer, kan gebeuren en een leermoment.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo?
Het had geen goal hoeven zijn, was het wel doordat Zoet een fout maakte. Dat lijkt mij een blunder.
Ach, zo zag ik ook ergens vorige week een user posten dat Karsdorp en Arias om het even waren.quote:
Zonder doellijntechnologie was het inderdaad geen doelpunt geweest denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, en puur en alleen door die doellijntechnologie wordt het doelpunt gezien. Zonder die technologie was er geen enkele (assistent) scheidsrechter geweest die het met zekerheid had kunnen waarnemen. Dus was het doelpunt nooit gegeven. Maar aangezien dat niet relevant is, doet het er niet toe. Het was gewoon een doelpunt door toedoen van Zoet. Jammer, kan gebeuren en een leermoment.
Ja, dat vind ik nog steeds geen gekke gedachte.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, zo zag ik ook ergens vorige week een user posten dat Karsdorp en Arias om het even waren.
Had nog weinig gescheeld of Arias had daadwerkelijk een penalty tegen gekregen vlak na die panna. Al kan je je ook ergens afvragen of het niet aan extra steun in de omschakelingen van Feyenoord lag.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog steeds geen gekke gedachte.
Jammer dat jij mij nu wil pakken op het feit dat Arias als een patatje speelde.
Goede poging je eerder geposte bagger onder de noemer sarcasme te scharen, doch niet geloofwaardig gezien je eerdere uitgekraamde onzin.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tenminste iemand die het niet serieus neemt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Goede poging je eerder geposte bagger onder de noemer sarcasme te scharen, doch niet geloofwaardig gezien je eerdere uitgekraamde onzin.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog steeds geen gekke gedachte.
Gebruik maken van Bergwijn is in bijna iedere wedstrijd een idiote beslissing geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:23 schreef TehRocks het volgende:
Vgm is t nog niet echt besproken hier, maar de wissel van ginkel -> bergwijn ipv hendrix is denk ik de meest idiote beslissing die cocu heeft genomen dit seizoen.
Arias heeft zich goed staande gehouden in de CL ,en is 2x kampioen geworden.quote:
Drie keer geel, nam er wel twee mee van de laatste twee speelronden vorig seizoen dus was hij tegen Utrecht geschorst. Vorig jaar acht keer geel en een keer 2x geel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:40 schreef Caland het volgende:
Arias is toch die speler die nagenoeg elke wedstrijd wel een domme gele kaart pakt?
Valt best mee , af en toe maakt ie wel een domme overtreding maar verder altijd degelijk en lekker fel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:40 schreef Caland het volgende:
Arias is toch die speler die nagenoeg elke wedstrijd wel een domme gele kaart pakt?
En door zijn inzicht, talent, intelligentie en zijn spelbeleving.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt best mee , af en toe maakt ie wel een domme overtreding maar verder altijd degelijk en lekker fel.
Zondag werd ie in de steek gelaten door het middenveld.
Hij speelde gewoon ruk, maar ik zie niet hoe Karsdorp zoveel beter zou zijn dan Arias. Beiden zouden bij een stapje hoger al wel moeite hebben, verwacht ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Valt best mee , af en toe maakt ie wel een domme overtreding maar verder altijd degelijk en lekker fel.
Zondag werd ie in de steek gelaten door het middenveld.
2x eensquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon ruk, maar ik zie niet hoe Karsdorp zoveel beter zou zijn dan Arias. Beiden zouden bij een stapje hoger al wel moeite hebben, verwacht ik.
Oke, leuk feitje.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:38 schreef F.M.D. het volgende:
Voor Feyenoord zou het goed zijn als Vitesse de bekerfinale haalt zodat ze tegen ons waarschijnlijk niet volle bak zullen gaan. Vitesse - Feyenoord is 1 week voor de bekerfinale.
excuus. verkeerde topicquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, leuk feitje.
Wat heeft dit met PSV te maken.
Lijkt mij ook. Arias zit sportief wel aan zijn top bij PSV. In de CL heeft hij laten zien dat hij wel boven zichzelf uit kan stijgen maar dat zie ik hem geen heel seizoen doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon ruk, maar ik zie niet hoe Karsdorp zoveel beter zou zijn dan Arias. Beiden zouden bij een stapje hoger al wel moeite hebben, verwacht ik.
Pff nog naar al die thuiswedstrijden gaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:40 schreef de_boswachter het volgende:
De komende 10 wedstrijden op de automatische piloot het seizoen vol ballen
Wat een teringzooi.
Kon ik maar zappen naar augustus 2017. Ben zo benieuwd met wat voor elftal we volgend seizoen aan de start gaan staan......
Dat wordt een treurig zooitje ja. Uitgebluste spelers zonder inzet, geen sfeer zonder dat er iets op het spel staat. Verliezen van Ajax dat nog wel ergens voor speelt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pff nog naar al die thuiswedstrijden gaan![]()
Nouja je speelt nog voor P2, maar dat is toch wel effe wat minder.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat wordt een treurig zooitje ja. Uitgebluste spelers zonder inzet, geen sfeer zonder dat er iets op het spel staat. Verliezen van Ajax dat nog wel ergens voor speelt.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat wordt een treurig zooitje ja. Uitgebluste spelers zonder inzet, geen sfeer zonder dat er iets op het spel staat. Verliezen van Ajax dat nog wel ergens voor speelt.
Na twee kampioenschappen op rij?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je speelt nog voor P2, maar dat is toch wel effe wat minder.
Volgens de NOS is het CRISIS in Eindhoven.
Schandalig idd, typisch de NOS.quote:
Dus als je 2x goed presteert mag het daarna kut gaan? Dat is het verschil tussen Ajax en de provincie.quote:
Crisis is overdreven, maar een kutseizoen is het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dus als je 2x goed presteert mag het daarna kut gaan? Dat is het verschil tussen Ajax en de provincie.
Ze waren in de winterstop al op 3 fronten uitgeschakeld. Dat kan je wel crisis noemen opzichquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crisis is overdreven, maar een kutseizoen is het natuurlijk wel.
PSV moet gewoon ieder jaar CL spelen.
Uiteraard hoop ik van niet en zie ik zaterdag graag een ander signaal, maar ik denk dat het verlies van zondag het laatste beetje strijdbaarheid en saamhorigheid uit de selectie geslagen heeft en dat de ploeg nu volledig in elkaar gaat zakken. Zie zo'n Willems die en plein public op teamgenoten afgeeft, een eerste signaal dat het niet goed zit. Ajax strijdt nog vol voor het kampioenschap, dus - kijkend naar de vorm van beide ploegen - die tweede plaats gaat PSV niet halen. En hoe langer Ajax blijft winnen, hoe meer het geloof op die tweede plaats zal verdwijnen. Tel daarbij op dat er nu een aantal spelers toch wel sterk zal gaan denken aan een vervolgstap in hun carrière, zie ik het niet hoopvol in nee.quote:
Mwah, had je van Feyenoord gewonnen deed je gewoon mee om de knikkers, maar goed dat is niet gebeurd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze waren in de winterstop al op 3 fronten uitgeschakeld. Dat kan je wel crisis noemen opzich
Oneens. Dat gat vond ik al erg groot. Zeker gezien het spel. En 11 is nog niks als je kijkt hoe vaak je al bent ontsnapt na de winter. 2 minder tegen Utrecht/Hafc en Heerenveen kon allemaal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had je van Feyenoord gewonnen deed je gewoon mee om de knikkers, maar goed dat is niet gebeurd.
Ik vind 8 punten achter voor de winter nog niet 'uitgeschakeld', wel erg matig.
Ajax - PSV was een vrij belangrijke wedstrijd maar daar liep PSV echt vreselijk ongeïnteresseerd rond.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, had je van Feyenoord gewonnen deed je gewoon mee om de knikkers, maar goed dat is niet gebeurd.
Ik vind 8 punten achter voor de winter nog niet 'uitgeschakeld', wel erg matig.
Nouja in het begin van het seizoen hebben we ook weer meer punten verloren dan nodig door een hoop pech. Vind dat je daar niet naar moet kijken. Spel was wel een geldige reden om de boel in twijel te trekken natuurlijk, al heeft Ajax ook wel eens dramatisch gespeeld voor de winter en stonden ze een sloot aan punten achter en werden ze alsnog kampioen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Oneens. Dat gat vond ik al erg groot. Zeker gezien het spel. En 11 is nog niks als je kijkt hoe vaak je al bent ontsnapt na de winter. 2 minder tegen Utrecht/Hafc en Heerenveen kon allemaal.
Ajax speelt ook vreselijk ja, maar die winnen toch vrij simpel steedsquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja in het begin van het seizoen hebben we ook weer meer punten verloren dan nodig door een hoop pech. Vind dat je daar niet naar moet kijken. Spel was wel een geldige reden om de boel in twijel te trekken natuurlijk, al heeft Ajax ook wel eens dramatisch gespeeld voor de winter en stonden ze een sloot aan punten achter en werden ze alsnog kampioen.
Het was wel vrij slecht allemaal, daar ben ik het niet mee oneens.
Dit Ajax is veel beter dan dit PSV joh. Zelfs al heeft PSV van Ginkel die wel lekker balt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax speelt ook vreselijk ja, maar die winnen toch vrij simpel steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |