Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik in een verdieping onder de grond zat in cubicles zonder daglicht - precies wat Tijger zegt - en daar ben ik na een week of drie a vier (proefperiode liep nog) gewoon per direct mee gestopt. Daar werd ik een partij ongelukkig van zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onder de TL-verlichting samen met de overige gevangenen zwoegen achter het toetsenbord.
Heh, dat heb ik jaren volgehouden, daglicht is alleen maar lastig als je in een serverruimte bezig bent met touwtjes en schermenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik in een verdieping onder de grond zat in cubicles zonder daglicht - precies wat Tijger zegt - en daar ben ik na een week of drie a vier (proefperiode liep nog) gewoon per direct mee gestopt. Daar werd ik een partij ongelukkig van zeg.
Voor boeiende sociale contacten moet je daar niet wezen idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik in een verdieping onder de grond zat in cubicles zonder daglicht - precies wat Tijger zegt - en daar ben ik na een week of drie a vier (proefperiode liep nog) gewoon per direct mee gestopt. Daar werd ik een partij ongelukkig van zeg.Was ook een IT-omgeving dus van je collega's werd je eveneens niet bepaald gelukkig.
En wat als ze goed getapt worden en die dame is met haar periode bezig, slaat het toch fijn mooi snel om.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me minder erg dan het eerste... maar na voldoende bier boeit het me niet meer zo wie ze tapt
Als ze maar goed getapt worden.
Hoe houd je dat eigenlijk vol? Of ben je zelf ook een beetje zo? Niet grappig bedoeld verder.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor boeiende sociale contacten moet je daar niet wezen idd.
Uiteraard ook een beetje zo, en we werken in teams. Dat bevordert het groepsgevoel wel. Ons team is verreweg het gezelligst. We hebben twee Haagse testers en een soort kolonel uit het Westland als analist. Elke dag is een feest.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe houd je dat eigenlijk vol? Of ben je zelf ook een beetje zo? Niet grappig bedoeld verder.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:58:54VVD Oldenzaal denkt 'we plakken gewoon over de PVV heen...'
reageer retweet
twitter:VVD twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 16:40:52@geertwilderspvv We hebben ons netjes aan de afgesproken grenzen gehouden, Geert. Dat zou je toch moeten aanspreken.
reageer retweet
Dat is inderdaad niet zo heel boeiend.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
Vind ik hele dagen achter een bureau overigens ook maar matig. Niemand geniet toch van dat aspect? Brr.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:58:54VVD Oldenzaal denkt 'we plakken gewoon over de PVV heen...' [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:VVD twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 16:40:52@geertwilderspvv We hebben ons netjes aan de afgesproken grenzen gehouden, Geert. Dat zou je toch moeten aanspreken. [ afbeelding ] reageer retweet
Nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:58:54VVD Oldenzaal denkt 'we plakken gewoon over de PVV heen...' [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:VVD twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 16:40:52@geertwilderspvv We hebben ons netjes aan de afgesproken grenzen gehouden, Geert. Dat zou je toch moeten aanspreken. [ afbeelding ] reageer retweet
Vanmiddag buiten in de weer geweest met glas en metaal. Denk dat het nog wel even duurt voor ik weer gevoel in m'n vingers heb.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:38 schreef 99.999 het volgende:
Hele middag buiten gespeeld, best koude tenen nu
Oh, en Geert is best redelijk trouwens, hij heeft vandaag gezegd dat prive bezit van een Koran gedoogd gaat worden.quote:
Leest niet echt heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, en Geert is best redelijk trouwens, hij heeft vandaag gezegd dat prive bezit van een Koran gedoogd gaat worden.
Hoog tijd dat ik er een ga kopen, denk ik.
Lezen? Ben ik geheel niet van plan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Leest niet echt heel erg makkelijk.
*gniffel*quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
Gedogenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, en Geert is best redelijk trouwens, hij heeft vandaag gezegd dat prive bezit van een Koran gedoogd gaat worden.
Hoog tijd dat ik er een ga kopen, denk ik, dan kan ik de boekverbranding en verboden nog voor blijven.
Ik wacht wel op de erfenis.... daar zit iig een koran bijquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ik er een ga kopen, denk ik, dan kan ik de boekverbranding en verboden nog voor blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat geloof ik. Heb me beperkt tot hout en touw, dat gaat welquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vanmiddag buiten in de weer geweest met glas en metaal. Denk dat het nog wel even duurt voor ik weer gevoel in m'n vingers heb.
Sleeënquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik. Heb me beperkt tot hout en touw, dat gaat wel
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
Ah? Oké. Weet je al wat er in staat?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:44 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Lezen? Ben ik geheel niet van plan.
Oh, hier in het westen kon het voor 't eerst in 4 jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel te weinig sneeuw daarvoor hier
Nouja, snijdende wind wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik. Heb me beperkt tot hout en touw, dat gaat wel
Chef camping.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat voor functie heeft Teeven binnen de RvS gekregen, trouwens?
Doe de foto er nog even bij, zodat iedereen in een oogopslag snapt dat het logisch is dat hij deze functie gekregen heeft.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
Heb jij hem alleen voor mee te zwaaien voor als die binnen zouden vallen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:44 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Lezen? Ben ik geheel niet van plan.
Dealer.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Wat voor functie heeft Teeven binnen de RvS gekregen, trouwens?
De PvdA links op die wijzer, mag ik lachen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In beide andere kieswijzers komt D66 ook op 1 bij mij. Nummers 2 en 3 zit wel telkens lichte variatie in.
Chinezen integreren ook niet. Niet integreren is een keuze, maar dat privilege is uitsluitend weggelegd voor mensen die de samenleving arbitrair niet tot last zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want al die ex-pats die overal ter wereld een paar jaar werken die integreren ook zo lekker in die landen?
Ik denk dat users als Bram_van_Loon en Klopkoek ook al schuimbekken bij het zien van D66 in het midden, terwijl zij denken dat die partij kneitertjerechts is.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
De PvdA links op die wijzer, mag ik lachen?
D66 waait gewoon mee is maar net hoe de wind staat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat users als Bram_van_Loon en Klopkoek ook al schuimbekken bij het zien van D66 in het midden, terwijl zij denken dat die partij kneitertjerechts is.
Scherp geobserveerd John.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
D66 waait gewoon mee is maar net hoe de wind staat.
Wie neemt users als Bram_van_Loon dan ook serieus?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik denk dat users als Bram_van_Loon en Klopkoek ook al schuimbekken bij het zien van D66 in het midden, terwijl zij denken dat die partij kneitertjerechts is.
Bram_van_Loon.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wie neemt users als Bram_van_Loon dan ook serieus?
Ik kom nog het dichtste bij VNL uit.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In beide andere kieswijzers komt D66 ook op 1 bij mij. Nummers 2 en 3 zit wel telkens lichte variatie in.
De VVD is conservatiever dan de SGP?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:40 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kieskompas.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD is conservatiever dan de SGP?
Waar heb je die onzingrafiek vandaan?
stemwijzer.fok.nlquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat idd, als je niet integreert dan moet je iig zorgen dat je je eigen broek op kunt houden en men geen last van je heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chinezen integreren ook niet. Niet integreren is een keuze, maar dat privilege is uitsluitend weggelegd voor mensen die de samenleving arbitrair niet tot last zijn.
Misschien gaat het nog wel verder dan dat. Chinezen vragen ook niet om vertegenwoordiging en hebben ook geen DENK-achtige partij opgericht na Gordon's 'Nummer 39 met rijst'. Je moet als minderheid zelfs politieke inspraak en deelname aan het maatschappelijk middenveld afzweren wil je in je coconnetje mogen leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, als je niet integreert dan moet je iig zorgen dat je je eigen broek op kunt houden en men geen last van je heeft.
Maar als jij daar een been breekt ga jij wel daar naar het ziekenhuis of neem jij de ferry?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Precies. No way dat ik m'n hagelslag opgeef en beans on toast ga eten.
VKZ / Kieskompas 2017 online.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor vraag en wat is de relevantie?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar als jij daar een been breekt ga jij wel daar naar het ziekenhuis of neem jij de ferry?
Ja. Tenzij GL met Klaver echt dreigt de grootste te worden, dan wil ik 'm nog wel een handje helpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk toch PvdA stemmen?
Voor hem is Bram vast te linksquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hersendooie vast ook wel...
Ik zit ook het dichtste bij 50+ hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:11 schreef Disana het volgende:
Ik zit het dichtst bij 50+, terwijl ik heel progressief heb gestemd. Mja, wel flauw natuurlijk om eerst naar je leeftijd te vragen.
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:11 schreef Disana het volgende:
Ik zit het dichtst bij 50+, terwijl ik heel progressief heb gestemd. Mja, wel flauw natuurlijk om eerst naar je leeftijd te vragen.
Klopt, ik zit op dezelfde plek als jij. Vind het maar raar, zo oubollig zijn we toch niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit ook het dichtste bij 50+ hoor.![]()
Dat vind ik een goed idee. I'll be back.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Heeft ook niet per se iets met leeftijd te maken. 50 plus wil goede voorzieningen voor de ouderen, dus links. Het mag wel wat beter, dus progressief. Dat hun visie nog steeds totaal niet overeenkomt met die van mij doordat ze schijt hebben aan jongeren wordt dan weer niet meegenomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op dezelfde plek als jij. Vind het maar raar, zo oubollig zijn we toch niet?
Toch niet, ik heb exact dezelfde uitslag gekregen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Zat er wel in. Die gegevens die je vooraf invult zijn ongetwijfeld bedoeld om een database aan te leggen die interessant is om te verkopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet, ik heb exact dezelfde uitslag gekregen.
Ja dat klopt, ze hebben niets met jongeren behalve dat die mogen opdraaien voor de ouderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft ook niet per se iets met leeftijd te maken. 50 plus wil goede voorzieningen voor de ouderen, dus links. Het mag wel wat beter, dus progressief. Dat hun visie nog steeds totaal niet overeenkomt met die van mij doordat ze schijt hebben aan jongeren wordt dan weer niet meegenomen.
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zat er wel in. Die gegevens die je vooraf invult zijn ongetwijfeld bedoeld om een database aan te leggen die interessant is om te verkopen.
Ik zou voorslaan om dan eerst je geschiedenis en cookies te verwijderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat raam onder de trap?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap alleen die boog daar rechts tegen dat vlakje aan niet.
Volgens mij is het een wenteltrap.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap alleen die boog daar rechts tegen dat vlakje aan niet.
Wat Janneke zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komt een gebogen vorm vanaf het plafond op uit en ik weet niet wat dat kan zijn.
Niet naar een boog zoeken is maar een stukje van te zien 1/4 boogje dus, steunbalk of wat vangt die op?quote:
Oh verdomd, nu zie ik het. De wenteltrap loopt naar ons toe en we zien de witte zijkant.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een wenteltrap.
Niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, OP -> OP'je.
Net als top -> topje.
De Here heeft het zo gewild.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:26 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam rechtsboven in de ChristenUnie terecht, letterlijk in hun stip
Oh jee, en nu?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:26 schreef Leandra het volgende:
Kieskompas. Gewoon op basis van hun antwoordjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu doe ik gewoon wat ik al van plan was
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:15 schreef Rezania het volgende:
Ik ga gewoon lekker op Stientje van de D66 stemmen denk ik.
quote:
Rechtsboven? Dat is vol in de oorsprong van de grafiek, centraler kan niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:26 schreef Leandra het volgende:
Ik zal wel de verkeerde antwoorden qua wiet gegeven hebben.
Heb ik hier al gepost. Ze stonden weer op 1, zoals bij elke kieswijzer overigens.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe hoog scoor jij wat betreft D66-compatibility?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |