Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik in een verdieping onder de grond zat in cubicles zonder daglicht - precies wat Tijger zegt - en daar ben ik na een week of drie a vier (proefperiode liep nog) gewoon per direct mee gestopt. Daar werd ik een partij ongelukkig van zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onder de TL-verlichting samen met de overige gevangenen zwoegen achter het toetsenbord.
Heh, dat heb ik jaren volgehouden, daglicht is alleen maar lastig als je in een serverruimte bezig bent met touwtjes en schermenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik in een verdieping onder de grond zat in cubicles zonder daglicht - precies wat Tijger zegt - en daar ben ik na een week of drie a vier (proefperiode liep nog) gewoon per direct mee gestopt. Daar werd ik een partij ongelukkig van zeg.
Voor boeiende sociale contacten moet je daar niet wezen idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bijbaantje gehad waarbij ik in een verdieping onder de grond zat in cubicles zonder daglicht - precies wat Tijger zegt - en daar ben ik na een week of drie a vier (proefperiode liep nog) gewoon per direct mee gestopt. Daar werd ik een partij ongelukkig van zeg.Was ook een IT-omgeving dus van je collega's werd je eveneens niet bepaald gelukkig.
En wat als ze goed getapt worden en die dame is met haar periode bezig, slaat het toch fijn mooi snel om.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me minder erg dan het eerste... maar na voldoende bier boeit het me niet meer zo wie ze tapt
Als ze maar goed getapt worden.
Hoe houd je dat eigenlijk vol? Of ben je zelf ook een beetje zo? Niet grappig bedoeld verder.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor boeiende sociale contacten moet je daar niet wezen idd.
Uiteraard ook een beetje zo, en we werken in teams. Dat bevordert het groepsgevoel wel. Ons team is verreweg het gezelligst. We hebben twee Haagse testers en een soort kolonel uit het Westland als analist. Elke dag is een feest.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe houd je dat eigenlijk vol? Of ben je zelf ook een beetje zo? Niet grappig bedoeld verder.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:58:54VVD Oldenzaal denkt 'we plakken gewoon over de PVV heen...'
reageer retweet
twitter:VVD twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 16:40:52@geertwilderspvv We hebben ons netjes aan de afgesproken grenzen gehouden, Geert. Dat zou je toch moeten aanspreken.
reageer retweet
Dat is inderdaad niet zo heel boeiend.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
Vind ik hele dagen achter een bureau overigens ook maar matig. Niemand geniet toch van dat aspect? Brr.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:58:54VVD Oldenzaal denkt 'we plakken gewoon over de PVV heen...' [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:VVD twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 16:40:52@geertwilderspvv We hebben ons netjes aan de afgesproken grenzen gehouden, Geert. Dat zou je toch moeten aanspreken. [ afbeelding ] reageer retweet
Nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 14:58:54VVD Oldenzaal denkt 'we plakken gewoon over de PVV heen...' [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:VVD twitterde op zaterdag 11-02-2017 om 16:40:52@geertwilderspvv We hebben ons netjes aan de afgesproken grenzen gehouden, Geert. Dat zou je toch moeten aanspreken. [ afbeelding ] reageer retweet
Vanmiddag buiten in de weer geweest met glas en metaal. Denk dat het nog wel even duurt voor ik weer gevoel in m'n vingers heb.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:38 schreef 99.999 het volgende:
Hele middag buiten gespeeld, best koude tenen nu
Oh, en Geert is best redelijk trouwens, hij heeft vandaag gezegd dat prive bezit van een Koran gedoogd gaat worden.quote:
Leest niet echt heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, en Geert is best redelijk trouwens, hij heeft vandaag gezegd dat prive bezit van een Koran gedoogd gaat worden.
Hoog tijd dat ik er een ga kopen, denk ik.
Lezen? Ben ik geheel niet van plan.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Leest niet echt heel erg makkelijk.
*gniffel*quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
Gedogenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Oh, en Geert is best redelijk trouwens, hij heeft vandaag gezegd dat prive bezit van een Koran gedoogd gaat worden.
Hoog tijd dat ik er een ga kopen, denk ik, dan kan ik de boekverbranding en verboden nog voor blijven.
Ik wacht wel op de erfenis.... daar zit iig een koran bijquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Hoog tijd dat ik er een ga kopen, denk ik, dan kan ik de boekverbranding en verboden nog voor blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat geloof ik. Heb me beperkt tot hout en touw, dat gaat welquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vanmiddag buiten in de weer geweest met glas en metaal. Denk dat het nog wel even duurt voor ik weer gevoel in m'n vingers heb.
Sleeënquote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik. Heb me beperkt tot hout en touw, dat gaat wel
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:30 schreef freako het volgende:
Ah? Oké. Weet je al wat er in staat?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:44 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Lezen? Ben ik geheel niet van plan.
Oh, hier in het westen kon het voor 't eerst in 4 jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel te weinig sneeuw daarvoor hier
Nouja, snijdende wind wel.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 17:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik. Heb me beperkt tot hout en touw, dat gaat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |