Niet alleen zij doen dat hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar economie gaan studeren omdat ik weet dat alle machthebbers sociologen totaal niet serieus nemen.
De vraag is of je het zou worden door een studie economie....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben sowieso niet heel hedonistisch. Eigenlijk.
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is of je het zou worden door een studie economie....
Alleen als het hun uitkomtquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook alleen maar economie gaan studeren omdat ik weet dat alle machthebbers sociologen totaal niet serieus nemen.
Nee. Alleen word je gemiddeld wel iets hedonistischer van het volgen van een economiestudie. Dat neemt niet weg dat het voor sommigen niet zal gelden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kun je ieder zweverig bloemenkind verpesten door het economie te laten studeren?
De vraag is dan ook maar of diegenen het zouden afronden....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Alleen word je gemiddeld wel iets hedonistischer van het volgen van een economiestudie. Dat neemt niet weg dat het voor sommigen niet zal gelden.
Ach, over het nut van de sociologie wordt op het moment heftig gediscussieerd. Historisch gezien betekent zo'n punt in de tijd altijd dat er grote veranderingen op komst zijn die de socioloog weer een paar decennia in zijn bestaan kunnen voorzien. Ik maak me nergens druk om.quote:
Ja, ik las op Joop.nl ook dat studenten die economie studeren veranderen in egoïstische monsters. Was een artikel van Roos Vonk dus het is waar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Las zojuist een studie die claimt dat het volgen van een studie economie ervoor zorgt dat je hedonistisch wordt, meer naar macht streeft en dat je minder om het welzijn van anderen en de natuur geeft. Het ligt dus niet aan mij mensen.
Rood Vonk was mijn inziens op meerdere manieren toepasselijker geweest. Gemiste kans van de ouders.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik las op Joop.nl ook dat studenten die economie studeren veranderen in egoïstische monsters. Was een artikel van Roos Vonk dus het is waar.
Nee joh, ik heb al genoeg moeite een post van 3 regels te lezen momenteel....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:14 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, allemaal vraagjes die je niet zou hoeven stellen als je een paar seconden door dat onderzoekje had gescrolld dus zoveel interesse heeft men er ook weer niet in.
Ah, Joop had het artikel ook al ontdekt? Je kon erop wachten.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik las op Joop.nl ook dat studenten die economie studeren veranderen in egoïstische monsters. Was een artikel van Roos Vonk dus het is waar.
Dat zal de ambtenaar van burgerlijke stand wel niet toegestaan hebben als naam.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rood Vonk was mijn inziens op meerdere manieren toepasselijker geweest. Gemiste kans van de ouders.
Minder drinken schat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb al genoeg moeite een post van 3 regels te lezen momenteel....
Nee, Roos verwees naar een eerdere studie. Waar volgens mij in jouw studie ook weer naar verwezen wordt. Er is natuurlijk al heel veel onderzoek naar gedaan. Niet in de laatste plaats omdat het makkelijk is om studenten te onderzoeken dan andere doelgroepen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, Joop had het artikel ook al ontdekt? Je kon erop wachten.
Nog minder?quote:
quote:"Wie dyslectisch is, krijgt al gauw te horen ‘gewoon dom te zijn’"
Dan meer drinken. Daar kan het ook aan liggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog minder?
Volgens mij is het al zeker 2 weken geleden dat ik m'n laatste glas alcohol heb gehad.
Nee, niet waar; 31 januari één biertje.
Trap er niet in!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, Roos verwees naar een eerdere studie. Waar volgens mij in jouw studie ook weer naar verwezen wordt. Er is natuurlijk al heel veel onderzoek naar gedaan. Niet in de laatste plaats omdat het makkelijk is om studenten te onderzoeken dan andere doelgroepen.
quote:"Beste homofamilie, laat je niet gebruiken door politieke partijen"
Oeiii, dan is er dus écht een probleem. Ik zal m'n berichten kort houden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog minder?
Volgens mij is het al zeker 2 weken geleden dat ik m'n laatste glas alcohol heb gehad.
Nee, niet waar; 31 januari één biertje.
De waarheid is soms hard.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:19 schreef Kaas- het volgende:
Verder niet gelezen, maar deze Joop-titel die nu op hun homepagina staat is ook genieten:
[..]
Kisten sjouwen in de haven toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:24 schreef Ryon het volgende:
Verder is het bekend dat alle sociologen verplicht na de studie een paar jaar in een eettentje moeten gaan werken om dichter bij de mensen te komen.
Moet je maar net een haven hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Kisten sjouwen in de haven toch?
Of in het magazijn van een supermarktquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:24 schreef Ryon het volgende:
Verder is het bekend dat alle sociologen verplicht na de studie een paar jaar in een eettentje moeten gaan werken om dichter bij de mensen te komen.
Dat is correct. Voor dergelijk baggerwerk heeft God mbo'ers, pubers, Japie77, Polen en sociologen bedacht.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of in het magazijn van een supermarktBeetje vrachtwagens laden en lossen
Veel bejaarde sociologen merken dit achteraf aan als het hoogtepunt van hun werkzame leven.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:24 schreef Ryon het volgende:
Deze is daarna zelfs zijn eigen kroeg begonnen:quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel bejaarde sociologen merken dit achteraf aan als het hoogtepunt van hun werkzame leven.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is correct. Voor dergelijk baggerwerk heeft God mbo'ers, pubers, Japie77, Polen en sociologen bedacht.
Machtig mooie baan was dat wel. Beetje kankeren, sjouwen, ouwehoeren, en slepen met kratten en kooien de hele dag.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel bejaarde sociologen merken dit achteraf aan als het hoogtepunt van hun werkzame leven.
Man.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Deze is daarna zelfs zijn eigen kroeg begonnen:
[ afbeelding ]
99.999?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:33 schreef Ryon het volgende:
Precies. Lekker fysiek werk. Handjes uit de mouwen in plaats van de handjes op houwen zou ik zelfs willen zeggen. Wie wil er nou de hele dag achter een bureau zitten?
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:33 schreef Ryon het volgende:
Precies. Lekker fysiek werk. Handjes uit de mouwen in plaats van de handjes op houwen zou ik zelfs willen zeggen. Wie wil er nou de hele dag achter een bureau zitten?
Hihi.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is correct. Voor dergelijk baggerwerk heeft God mbo'ers, pubers, Japie77, Polen en sociologen bedacht.
Yup. Mijn veldwerkjaar was toch wel 't beste van de afgelopen 3 jaar. Niet elke dag maar achter de pc doorbrengen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
Vind ik hele dagen achter een bureau overigens ook maar matig. Niemand geniet toch van dat aspect? Brr.
De Gendermarie en de Guardia Civil zijn ook militair afaik.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch wel iets wat ons met zuidelijk Europa verbindt, de marechaussees. Alleen daar en in Nederland hebben ze het.
Hoi.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:33 schreef Ryon het volgende:
God, je zou een magerder wordende Olav Mol en een dikker wordende Henk Westbroek zo in elkaar kunnen laten overvloeien.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Deze is daarna zelfs zijn eigen kroeg begonnen:
[ afbeelding ]
Da's wel een enge gedachte, de stem van Westbroek bij Formule 1 en Mol die biertjes tapt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
God, je zou een magerder wordende Olav Mol en een dikker wordende Henk Westbroek zo in elkaar kunnen laten overvloeien.
Onder de TL-verlichting samen met de overige gevangenen zwoegen achter het toetsenbord.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:44 schreef Kaas- het volgende:
Vind ik hele dagen achter een bureau overigens ook maar matig. Niemand geniet toch van dat aspect? Brr.
In cubicles zonder daglicht, uiteraard.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onder de TL-verlichting samen met de overige gevangenen zwoegen achter het toetsenbord.
Dat laatste lijkt me minder erg dan het eerste... maar na voldoende bier boeit het me niet meer zo wie ze taptquote:Op zaterdag 11 februari 2017 16:52 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Da's wel een enge gedachte, de stem van Westbroek bij Formule 1 en Mol die biertjes tapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |