Ik zou voorslaan om dan eerst je geschiedenis en cookies te verwijderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Dat raam onder de trap?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap alleen die boog daar rechts tegen dat vlakje aan niet.
Volgens mij is het een wenteltrap.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap alleen die boog daar rechts tegen dat vlakje aan niet.
Wat Janneke zegt.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komt een gebogen vorm vanaf het plafond op uit en ik weet niet wat dat kan zijn.
Niet naar een boog zoeken is maar een stukje van te zien 1/4 boogje dus, steunbalk of wat vangt die op?quote:
Oh verdomd, nu zie ik het. De wenteltrap loopt naar ons toe en we zien de witte zijkant.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een wenteltrap.
Niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, OP -> OP'je.
Net als top -> topje.
De Here heeft het zo gewild.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:26 schreef Leandra het volgende:
Ik kwam rechtsboven in de ChristenUnie terecht, letterlijk in hun stip
Oh jee, en nu?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:26 schreef Leandra het volgende:
Kieskompas. Gewoon op basis van hun antwoordjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD is conservatiever dan de SGP?
Waar heb je die onzingrafiek vandaan?
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu doe ik gewoon wat ik al van plan was
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:15 schreef Rezania het volgende:
Ik ga gewoon lekker op Stientje van de D66 stemmen denk ik.
quote:
Rechtsboven? Dat is vol in de oorsprong van de grafiek, centraler kan niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:26 schreef Leandra het volgende:
Ik zal wel de verkeerde antwoorden qua wiet gegeven hebben.
Heb ik hier al gepost. Ze stonden weer op 1, zoals bij elke kieswijzer overigens.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe hoog scoor jij wat betreft D66-compatibility?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |