Maar als jij daar een been breekt ga jij wel daar naar het ziekenhuis of neem jij de ferry?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
Precies. No way dat ik m'n hagelslag opgeef en beans on toast ga eten.
VKZ / Kieskompas 2017 online.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
De VVD is conservatiever dan de SGP?
Waar heb je die onzingrafiek vandaan?
Wat is dat nou weer voor vraag en wat is de relevantie?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maar als jij daar een been breekt ga jij wel daar naar het ziekenhuis of neem jij de ferry?
Ja. Tenzij GL met Klaver echt dreigt de grootste te worden, dan wil ik 'm nog wel een handje helpen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk toch PvdA stemmen?
Voor hem is Bram vast te linksquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die hersendooie vast ook wel...
Ik zit ook het dichtste bij 50+ hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:11 schreef Disana het volgende:
Ik zit het dichtst bij 50+, terwijl ik heel progressief heb gestemd. Mja, wel flauw natuurlijk om eerst naar je leeftijd te vragen.
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:11 schreef Disana het volgende:
Ik zit het dichtst bij 50+, terwijl ik heel progressief heb gestemd. Mja, wel flauw natuurlijk om eerst naar je leeftijd te vragen.
Klopt, ik zit op dezelfde plek als jij. Vind het maar raar, zo oubollig zijn we toch niet?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit ook het dichtste bij 50+ hoor.![]()
Dat vind ik een goed idee. I'll be back.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Heeft ook niet per se iets met leeftijd te maken. 50 plus wil goede voorzieningen voor de ouderen, dus links. Het mag wel wat beter, dus progressief. Dat hun visie nog steeds totaal niet overeenkomt met die van mij doordat ze schijt hebben aan jongeren wordt dan weer niet meegenomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op dezelfde plek als jij. Vind het maar raar, zo oubollig zijn we toch niet?
Toch niet, ik heb exact dezelfde uitslag gekregen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je zin hebt mag je testen wat er gebeurt als je invult dat je 23 bent, en dan alle zelfde antwoorden geeft. Ik ben daar wel benieuwd naar.
Zat er wel in. Die gegevens die je vooraf invult zijn ongetwijfeld bedoeld om een database aan te leggen die interessant is om te verkopen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch niet, ik heb exact dezelfde uitslag gekregen.
Ja dat klopt, ze hebben niets met jongeren behalve dat die mogen opdraaien voor de ouderen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft ook niet per se iets met leeftijd te maken. 50 plus wil goede voorzieningen voor de ouderen, dus links. Het mag wel wat beter, dus progressief. Dat hun visie nog steeds totaal niet overeenkomt met die van mij doordat ze schijt hebben aan jongeren wordt dan weer niet meegenomen.
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zat er wel in. Die gegevens die je vooraf invult zijn ongetwijfeld bedoeld om een database aan te leggen die interessant is om te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |