Commerciële onzin.quote:
De AD zoekt jou jongeman.quote:
Hoezo? En Fylax is ook van Turke komaf dus hij vindt het vast ook niet leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vraag even een ban aan voor die Turk.
Fylax doet gewoon alsof, die wil alles zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hoezo? En Fylax is ook van Turke komaf dus hij vindt het vast ook niet leuk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hehe, nee maar heb eerder voor ze gewerkt in 2011, dus ze vonden het na een week proberen helemaal goed.
En bedankt, hier heb ik tenminste wat aan dan doe oproepuren zonder zekerheid. Zat nog steeds half in de bijstandsuitkering doordat ik te weinig uren kreeg.
Fylax is 1/12e Turks omdat zijn achternicht een keer op vakantie was in Turkije.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hoezo? En Fylax is ook van Turke komaf dus hij vindt het vast ook niet leuk.
Te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fylax is sowieso een Erdogansupporter sinds zn achternicht een keer goed door die turken is genomen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax is 1/12e Turks omdat zijn achternicht een keer op vakantie was in Turkije.
Morgen krijg je een sticker. Nu heb ik geen tijd.quote:
Even niet zo stoer doen tegen Tim.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Morgen krijg je een sticker. Nu heb ik geen tijd.
Misschien wilt hij heel graag een sticker. Hoe weet jij dat nouquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:56 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Misschien wilt hij heel graag een sticker. Hoe weet jij dat nou
Als je je afmeldt als Youtube-abonnee bij een kanaal telt dat schijnbaar voor 2. En als je je dan weer aanmeldt en vervolgens weer afmeldt kan het heel snel richting de min gaan qua aantal abonnees.quote:
LOLquote:Op donderdag 9 februari 2017 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je je afmeldt als Youtube-abonnee bij een kanaal telt dat schijnbaar voor 2. En als je je dan weer aanmeldt en vervolgens weer afmeldt kan het heel snel richting de min gaan qua aantal abonnees.
Wat boeit mij de subcount van die sukkelsquote:
Straks blijken kliks ook nog manipuleerbaar. De wereld en de business van riazop storten in...quote:Op donderdag 9 februari 2017 00:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je je afmeldt als Youtube-abonnee bij een kanaal telt dat schijnbaar voor 2. En als je je dan weer aanmeldt en vervolgens weer afmeldt kan het heel snel richting de min gaan qua aantal abonnees.
Oh, hij heeft er alsnog meer dan 52 miljoenquote:Op donderdag 9 februari 2017 00:41 schreef moemoe het volgende:
Wel tof dat die PewDiePie gewoon zijn volgers laat gaan om dit te testen.
Hij heeft er nu wel 100.000 minder dan normaalquote:Op donderdag 9 februari 2017 00:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, hij heeft er alsnog meer dan 52 miljoen.
* moemoe zoekt WEB langzaam op
Oh, ik hoor nu in een ander filmpje dat hij wel tegen mensen zegt dat ze geabonneerd moeten blijvenquote:Op donderdag 9 februari 2017 00:48 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hij heeft er nu wel 100.000 minder dan normaal
Ik heb al een topic in GC. gaat wel iets te ver maar goed.quote:Op donderdag 9 februari 2017 00:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik hoor nu in een ander filmpje dat hij wel tegen mensen zegt dat ze geabonneerd moeten blijven.
En geen topic in WEB hierover, dan blaat ik wel hier. Het is toch 's nachts.
Goood!quote:Op donderdag 9 februari 2017 00:55 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik heb al een topic in GC. gaat wel iets te ver maar goed.
*Het was niet door hem ontdekt.quote:Op donderdag 9 februari 2017 00:41 schreef moemoe het volgende:
Wel tof dat die PewDiePie gewoon zijn volgers laat gaan om dit te testen.
Nee, koop jij maar een PS4, dan Rambo ik je helemaal de moeder. En ik denk dat timmeh je ook helemaal kapot vermoord.quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Gaan jullie eens snel BF1 voor de PC kopen. Ok dankjewel.
Sony vs Microshit?quote:Op donderdag 9 februari 2017 13:56 schreef Mani89 het volgende:
Dit begint op die ene South Park aflevering te lijken.
is gewoon te downloaden hoor. Ik gebruik 'm nog regelmatigquote:Op donderdag 9 februari 2017 13:46 schreef YokiKater het volgende:
Jongens, ik ben heel gemeen. Ik heb timmmmm vermoord en moest daar gewoon om lachen.
Zijn paard heb ik laten leven want ik ben diervriendelijk.
Nu nog een goed gratis video-edit programma vinden want Windows10 heeft geen MovieMaker meer.
Ik heb gezocht maar Windows Essentials en alles wat daarin zat is sinds januari dit jaar niet meer ondersteund en dus ook niet te downloaden. Vind hem ook niet in die gare Store. Ik vind nog wel een oplossing denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2017 14:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
is gewoon te downloaden hoor. Ik gebruik 'm nog regelmatig
geweldig filmpjequote:Op donderdag 9 februari 2017 13:46 schreef YokiKater het volgende:
Jongens, ik ben heel gemeen. Ik heb timmmmm vermoord en moest daar gewoon om lachen.
Zijn paard heb ik laten leven want ik ben diervriendelijk.
Nu nog een goed gratis video-edit programma vinden want Windows10 heeft geen MovieMaker meer.
ik geen bf1 meer hebquote:Op donderdag 9 februari 2017 14:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet een keer met ons komen spelen, dat is hartstikke leuk.
als ik thuis ben zal ik even kijken of ik de installatie bestanden nog heb. Misschien dat je het dan nog wel kunt installerenquote:Op donderdag 9 februari 2017 14:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar Windows Essentials en alles wat daarin zat is sinds januari dit jaar niet meer ondersteund en dus ook niet te downloaden. Vind hem ook niet in die gare Store. Ik vind nog wel een oplossing denk ik.
Ik hoef geen gekke functies, gewoon knip en plakwerk en eventueel een mogelijkheid om er een eigen audiotrack onder te zetten. En dat allemaal zonder een vervelend watermerk in beeld.
Ik dacht dat Gordon was gestopt met Facebooken....quote:Op donderdag 9 februari 2017 15:37 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)ts/10155645683619237
[ afbeelding ]
Gestopt met zingen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gordon was gestopt met Facebooken....
Kennelijk is hij net een soort Braddie.
Het is weer zo ver hoor.quote:
Soms vraag ik me af of er iets is wat die jongen wel kan.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is weer zo ver hoor.
Nog steeds zijn beide handen niet gebroken tijdens wintersport blijkbaar.
Mag dat ook al niet meer? Wat kinderachtig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond dat plasseks filmpje wel geil trouwens, had net nog over een collega heen gepist.
Nu ben ik dus werkloos.
Die vrouwen kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer? Wat kinderachtig.
Verwachte reactie van Harryquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare post.
Dat was een foutje. Ik had de tekst in preview getypt, om het in het plaatje te kunnen fotoshoppen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij typte het er ook boven.
Weg full time contract.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond dat plasseks filmpje wel geil trouwens, had net nog over een collega heen gepist.
Nu ben ik dus werkloos.
Ja, ik let wel op hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was een foutje. Ik had de tekst in preview getypt, om het in het plaatje te kunnen fotoshoppen.
Hele grap weer weg nu.
Niemand, maar het gaat wel viral als de pest. Ben ook wel goede grappen tegengekomen, kan David een hoop van leren.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om dat online te gooien.
Wie heeft er nou last van als Patricia in d'r bek wordt gepist?
Chantal Janzen is een actrice.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Is zij het überhaupt wel? Kan me ook nog een sextape van Chantal Janzen herinneren, was ook gewoon een actrice
Nou, niet echt. Dat betekent dat de persoon die het online zet gewoon een paardenkut is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat online zetten is idd treurig, maar dat is imho het risico wat je loopt als je zulke filmpjes maakt/laat maken.
Mee eens, maar helaas zijn er heel veel paardenkutten op deze planeet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Dat betekent dat de persoon die het online zet gewoon een paardenkut is.
Alles voor de kliks.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om dat online te gooien.
Wie heeft er nou last van als Patricia in d'r bek wordt gepist?
Denk dat ze nu heel veel telefoontjes krijgt van de vader van David.quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel treurig voor die ouwe greppelheks. Die kan nu beter emigreren naar Afrika of zoiets.
Sowieso vind ik het maar een hypocriet gedoe. Die vent die meisjes chanteerde voor de cam vinden we nog net niet zo erg als Hitler, maar het filmpje waarmee Paay gechanteerd werd zit half nederland te kijken. Is niet veel minder erg dit, maar omdat ze bekend is geniet iedereen ineensquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel treurig voor die ouwe greppelheks. Die kan nu beter emigreren naar Afrika of zoiets.
Of was ze het stiekem gewoon wel?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Is zij het überhaupt wel? Kan me ook nog een sextape van Chantal Janzen herinneren, was ook gewoon een actrice
Hij zit er nog echt ook, samen met Peter.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond Peter Plasman bij Jinek. Zou hij het over Paay gaan hebben?
Dat gaat leuk worden want Peter is echt heel erg boos, vooral op GeenStijl.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zit er nog echt ook, samen met Peter.
Peter is een soort Antifa.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden want Peter is echt heel erg boos, vooral op GeenStijl.
Is het niet gewoon wat aangedikt voor het programma? Gewoon nieuwsgierige vraag, heb het zelf helemaal niet gekekenquote:
Nope.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon wat aangedikt voor het programma? Gewoon nieuwsgierige vraag, heb het zelf helemaal niet gekeken
Dat moet ik nog even kijken. Zij is wel totaal maf maar niet achterlijk en gewoon lekker recht voor zijn raap.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:29 schreef Specularium het volgende:
http://www.npo.nl/geslacht/07-02-2017/BNN_101382034
Dit was ook leuk, die Ryanne deed dat heel goed.
Iedereen met een beetje goed geheugen weet dat het haar ex-zakenpartner is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:43 schreef Specularium het volgende:
Die advocaat heeft een ip-adres gevonden.
Wie, de plasser?quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje goed geheugen weet dat het haar ex-zakenpartner is.
De man die haar chanteert en met die beelden dreigde. Weet niet of hij de plasser of de filmer is. Ze hebben iig al een hele tijd ruzie.quote:
De plasser is de filmer zo te zien, dat andere filmpje zit nog een kerel in.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De man die haar chanteert en met die beelden dreigde. Weet niet of hij de plasser of de filmer is. Ze hebben iig al een hele tijd ruzie.
Die heeft het al ontkend.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje goed geheugen weet dat het haar ex-zakenpartner is.
quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:20 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Efteling schijt nu de hele oefenruimte onder.
Nou, volgens mij staat ze er wel voor open.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:40 schreef Specularium het volgende:
Die Stella Bergsma zou ik ook wel in d'r bek pissen.
Okee, dan ga ik het eens een keertje terugkijken.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:20 schreef YokiKater het volgende:
Ik vond het overigens een vrij sterk programma. Had nog wel wat langer mogen duren, wat dieper en zo.
Ik las iets over ene Maurice Dix.quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:12 schreef Specularium het volgende:
Even kijken in SHO, daar zullen ze vast namen hebben.
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik 20 minuten na afloop van de oefenavond nog in dat hoek zit en dan wanhopig NWS-SC op mijn telefoon bekijk....quote:Op donderdag 9 februari 2017 23:20 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Henk Efteling schijt nu de hele oefenruimte onder.
Maar schijten in de oefenruimte is niet zo onwaarschijnlijk?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik 20 minuten na afloop van de oefenavond nog in dat hoek zit en dan wanhopig NWS-SC op mijn telefoon bekijk....
Ben je mocro geworden of zo?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver heen dat ik 20 minuten na afloop van de oefenavond nog in dat hoek zit en dan wanhopig NWS-SC op mijn telefoon bekijk....
Laat ik het zo zeggen: ik vermijd NWS-SC als ik de deur uitga....quote:Op vrijdag 10 februari 2017 07:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar schijten in de oefenruimte is niet zo onwaarschijnlijk?
Ik denk dat d4v1d ook harige konten likt, en graag aan het gedragen slipje van zijn oma ruikt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat d4v1d zich ook graag in de bek laat pissen
neequote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
De titel van de volgende NWS-SC wordt: Waar timmmmm en Fokker89 hun fetisj bespreken
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dan wel? NWS / [NWS-SC] Poep en pies ?
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind alles ok, als het maar een "waar" TT is.
Haha, wat een goeie zeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, dan wordt het gewoon: Fokker89 en timmmmm bespreken hun fetisj
(Dat het waar is, weten we al)
Ik kan je garanderen dat d4v1d niet in mijn fetisjen voorkomtquote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
De titel van de volgende NWS-SC wordt: Waar timmmmm en Fokker89 hun fetisj bespreken
Lekker op David zijn moeder poepen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat d4v1d niet in mijn fetisjen voorkomt
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker op David zijn moeder poepen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:05 schreef Specularium het volgende:
Triggerstengel heeft tumblr ontdekt hoor.
Man man man.
Ziet er erg leuk uit...quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Net wezen hardlopen in de sneeuw, dat was echt leuk.
[ afbeelding ]
Je bent zeker niet op je snuitert gevallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
Net wezen hardlopen in de sneeuw, dat was echt leuk.
[ afbeelding ]
Niet symmetrisch genoeg voor je?quote:
Dat kan kloppen ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje koud en kil uit.
Ik mis de warmte van een azc daar in de straat.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje koud en kil uit.
Ik hoorde gisteren de backstreet boys op studio Brussel. Moest meteen aan mani denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was er zo leuk dan? Ben je Nick Carter tegengekomen?
Nee laat nu maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat was er zo leuk dan? Ben je Nick Carter tegengekomen?
Je hebt toch wel meegezongen?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren de backstreet boys op studio Brussel. Moest meteen aan mani denken
Was een liedje dat ik niet zo goed kende, dus nee.quote:
Patricia Paay drinkt deze soort thee ook altijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:37 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof er een engeltje in je bek pist.
Ik ben dan ook naar het tweede plan gedegradeerd, sinds d4v1d hier de Grappenmaker is.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Je bent net LTVDK die de grap nog even voor een 2de keer inkopt. Maar dan niet zo leuk meer.
Nee hoor, maar ik heb mijn inspanningen sindsdien gewoon naar beneden bijgesteld. Vroeger maakte ik hier geweldige, hilarische, legendarische grappen. Nu alleen nog slechte tweedehands meuk.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:51 schreef Specularium het volgende:
Dat tagje zit Henk nog steeds dwars, ik merk het alweer.
Wat is de favoriete tv-zender van pedofielen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is de favoriete tv-zender van pedofielen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2017 01:07:50 ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:11 schreef d4v1d het volgende:
Hoe noem je een Indische non-profit organisatie?BREAKING! : Verdachte opgepakt in zaak Paay. Het zou gaan om de 40-jarige Fransman Uri NoirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 01:15 schreef Toto69 het volgende:
BREAKING! : Verdachte opgepakt in zaak Paay. Het zou gaan om de 40-jarige Fransman Uri Noir
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is de favoriete tv-zender van pedofielen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
TRAP ER NIET IN!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:27 schreef Specularium het volgende:
Er ligt een meter sneeuw voor de deur.
Oh, ok.quote:
Dat is je moeder in een wit skipakquote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:27 schreef Specularium het volgende:
Er ligt een meter sneeuw voor de deur.
Volgens mij is er niet eens zoveel zand in turkijequote:Op zaterdag 11 februari 2017 11:44 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk moet je dat hele DENK natuurlijk gewoon deporteren naar de zandbak waar ze horen.
Maar hier kunnen ze verder niet zo veel kwaad.
Komt goed uit, kun je er ook niet intrappen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet eens zoveel zand in turkije
Lijkt het een levende versie van het Android-logo....quote:Op zaterdag 11 februari 2017 14:05 schreef YokiKater het volgende:
Hehehe, als een baas.
[ afbeelding ]
Of zoals je eigen UI...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 13:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb net een sneeuwpop gemaakt maar dat smelt gewoon.
Ziet er nu uit als David.
Die ligt lekker met ladyboys te friemelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:00 schreef Specularium het volgende:
Zou Yasmin al ontvoerd zijn in Thailand?
Hier kwam ik net 5 minuten daarvoor langs, komt wel erg dichtbij zo.quote:17:22:39 11-02-17 GROUP-1 MNL_fvl A6 R 88,2 Lelystad Ongeval/Wegvervoer/Letsel auto over de kop hulpdiensten onderweg.
0730316 Politie Eenheid Midden-Nederland (Persinformatie Flevoland)
17:22:37 11-02-17 -ALPHA- A1 88,2 LELYS A6 R 88,2 Ongeval/Wegvervoer/Letsel (aantal gewonden: 1) (Beknelling personenauto) (eenzijdig)
0720002 MKA Flevoland (OvD-G / Rapid Responder)
17:22:01 11-02-17 GROUP-1 A1 (Inzet ambu: MMT Inzet) (Flevoland AFL-MMT-01 190) 13991 Rit 18068 Lelystad A6 R 88,2
0120901 MKA Amsterdam-Amstelland (Traumaheli Lifeliner 1 / MMT 901 - Amsterdam)
17:21:15 11-02-17 GROUP-2 P 1 Wegverv. Beknelling A6 R 88,2 Lelystad 256091 BVNET25 255134
0700560 BRW Flevoland (Lelystad) (Kazerneploeg)
0700570 BRW Flevoland (Lelystad) (Kazernealarm)
0700011 BRW Flevoland (OvD Noord) (Alarmcode)
daffy-duck.gifquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier kwam ik net 5 minuten daarvoor langs, komt wel erg dichtbij zo.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:35 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Die algoritmes zijn echt hilarisch.
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet eens de moeite nemen om het op te zoeken
Ja nou.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die "Didn't read LOL" plaatjes van Harry mogen ook. Dan mag deze ook.
Ik kab niet wachten tot ik in mijn graf lig. Ben ik lekker dood en moeten jullie allemaal met een bezeken plakje cake naar eftelaars grafrede luisterenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan moet je die posts van Efteling ook nog lezen.
Gaat ie 'Imagine' spelen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kab niet wachten tot ik in mijn graf lig. Ben ik lekker dood en moeten jullie allemaal met een bezeken plakje cake naar eftelaars grafrede luisteren
Je bent er van op de hooggte dat uitvaartcentra tegenwoordig ook wijn en bier serveren op aanvraag he?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kab niet wachten tot ik in mijn graf lig. Ben ik lekker dood en moeten jullie allemaal met een bezeken plakje cake naar eftelaars grafrede luisteren
Je verwacht het wellicht niet, maar niet alles draait om jou. Wanneer ik dus iets post, is het niet omdat jij er wat mee moet doen. De vraag wat je ermee moet is dus vrij raar. Waarom zou je er iets mee moeten?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:25 schreef Fokker89 het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk dat wij met al die posts doen? Ik bedoel, ik vind het allemaal erg kut en klote voor je hoor. Maar dat constante gezeik over dood gaan begint inmiddels wel eens vervelend te worden. Spring dan ook eens voor die trein. Maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen.
Tot over een paar weken waarschijnlijk
Het gaat mij er om dat je weet dat iedereen hier met je meeleeft, maar dat het de sfeer van 10x per dag roepen dat je dood wil niet echt ten goede komt, lijkt me voor jezelf ook niet echt een positieve instelling.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je verwacht het wellicht niet, maar niet alles draait om jou. Wanneer ik dus iets post, is het niet omdat jij er wat mee moet doen. De vraag wat je ermee moet is dus vrij raar. Waarom zou je er iets mee moeten?
Is het anders een idee om me gewoon te laten zaniken als ik daar zin in heb? Of is dat helpen en meeleven alleen als jij er geen last van hebt en als het de sfeer niet ten goede komt is het toch maar een probleem?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je weet dat iedereen hier met je meeleeft, maar dat het de sfeer van 10x per dag roepen dat je dood wil niet echt ten goede komt, lijkt me voor jezelf ook niet echt een positieve instelling.
En je weet ook dat je als je wat nodig hebt je gerust bij zat mensen hier terecht kan. Nu zit je weer te zaniken dat je het weekend moet overleven met een zak chips, terwijl je weet dat iedereen je hier wel ten hulp wil schieten.
ik plan helemaal nietsquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Heb je ook nog nat vergietje die de begrafenis al aan het plannen is met bier en wijn
Ik denk (weet bijna wel zeker) dat ik niet voor mezelf alleen spreek...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het anders een idee om me gewoon te laten zaniken als ik daar zin in heb? Of is dat helpen en meeleven alleen als jij er geen last van hebt en als het de sfeer niet ten goede komt is het toch maar een probleem?
Als je niet alleen voor jezelf spreekt dan is het goed hèquote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk (weet bijna wel zeker) dat ik niet voor mezelf alleen spreek...
Maar goed, ga lekker door zo, lijkt me alleen voor jezelf ook niet prettig zo.
Doe dat maar even, misschien vrolijkt hem dat op.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:42 schreef YokiKater het volgende:
Tim en ik gaan gewoon allemaal mensen vermoorden op het digitale slagveld, doei.
Ik heb er niet zo veel last van.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk (weet bijna wel zeker) dat ik niet voor mezelf alleen spreek...
Maar goed, ga lekker door zo, lijkt me alleen voor jezelf ook niet prettig zo.
Zal best, maar of het nou echt gezellig is...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel last van.
Je gaat maar 1x dood dus moet je dat flink uitmelken hier.
Iedereen mag deze SC als dagboek gebruiken.
Ik laat je maar gewoon zaniken. Ik weet nooit zo goed wat ik erop moet zeggen, dus zeg ik maar niks. Ik vind het allemaal oprecht vervelend voor je en ik hoop op een betere situatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het anders een idee om me gewoon te laten zaniken als ik daar zin in heb? Of is dat helpen en meeleven alleen als jij er geen last van hebt en als het de sfeer niet ten goede komt is het toch maar een probleem?
Moet jij ook gewoon zeggen ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal best, maar of het nou echt gezellig is...
Betekent tevens ook dat ik mijn mening gewoon mag geven, en het niet echt fijn vind dat het telkens dat gezeik over dood gaan is, niemand wordt daar vrolijker van, vooral timmmmm zelf niet.
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij ook gewoon zeggen ja.
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel of niet vrolijker van word, wat voor mij helpt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal best, maar of het nou echt gezellig is...
Betekent tevens ook dat ik mijn mening gewoon mag geven, en het niet echt fijn vind dat het telkens dat gezeik over dood gaan is, niemand wordt daar vrolijker van, vooral timmmmm zelf niet.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel of niet vrolijker van word, wat voor mij helpt?
Ze doen er inderdaad geen vlieg kwaad mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Wat maakt het nou uit of mensen hier zeiken of in de mond van Patricia, al die ophef allemaal.
Fokker doe ik er wel kwaad mee blijkbaar. Maar dat is inderdaad geen vliegquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze doen er inderdaad geen vlieg kwaad mee.
Als er gele sneeuw ligt weten we na deze week in ieder geval wie we erop aan moeten kijkenquote:
Wel een vliegtuigquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker doe ik er wel kwaad mee blijkbaar. Maar dat is inderdaad geen vlieg
We zijn beter gewendquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een vliegtuig
Sorry voor deze matige woordgrap, maar dat is mijn rol hier.
Die was wel goed, laatst gezien. David Brent is sowieso een held.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:18 schreef Specularium het volgende:
David Brent: Life on the Road (2016) - IMDb
quote:Op zondag 12 februari 2017 10:57 schreef Specularium het volgende:
Weer zo'n hele berg van die kutsneeuw.
Helemaal zelf?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet zo de uitlaat van mijn auto vervangen, lekker in de sneeuw liggen.
Komt door al die knappe mannen denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:10 schreef moemoe het volgende:
Dit topic blijft toch een vreemde aantrekkingskracht op me hebben.
Ik weet ook niet wat het is.
Ik vind het denk ik leuk dat het vaak toch wel actueel is hier. De meesten kijken Jinek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt door al die knappe mannen denk ik.
Voor jou misschienquote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is dat niet zo moeilijk.
Dat is waar, ik kijk het niet vaak, maar als ik in dit topic lees dat er weer een Jules Deelder of iets zit ga ik toch even terug kijken..quote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik leuk dat het vaak toch wel actueel is hier. De meesten kijken Jinek bijvoorbeeld.
Tjah, het is gewoon dezelfde volgorde als er af halen, maar dan andersom.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor jou misschien.
Als mijn band lek was belde ik gewoon de ANWB hoor.
Hoezo? Jij hebt toch nooit een broek aan?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woensdag wordt het 13 graden, korte broek ligt al klaar.
quote:Op zondag 12 februari 2017 11:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woensdag wordt het 13 graden, korte broek ligt al klaar.
Ik niet meer, walgelijke incestbende.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:12 schreef moemoe het volgende:
En de DWDD kijken de meesten volgens mij ook.
Het is ook dat ik gewoon geen zin heb om zoiets te leren ook.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, het is gewoon dezelfde volgorde als er af halen, maar dan andersom.
Mja, het scheelt gewoon een hoop geld, als ik bij de garage een uitlaat wil kost die mij 180 euro, en dan nog de werkuren er bij. Dus ben je zo 250 euro kwijt. Zelf doen en online bestellen kost me 90 euro.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook dat ik gewoon geen zin heb om zoiets te leren ook.
Oh hai, hoe is het daar?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet dat het jullie boeit als het wel zo is.
Dan niet johquote:Op zondag 12 februari 2017 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nu te laat hoor. Maar tenminste geen sneeuw
Heb je mooie jaloersmakende zonneschijn foto's voor ons?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nu te laat hoor. Maar tenminste geen sneeuw
Mooi toch dat je het zelf kunt.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, het scheelt gewoon een hoop geld, als ik bij de garage een uitlaat wil kost die mij 180 euro, en dan nog de werkuren er bij. Dus ben je zo 250 euro kwijt. Zelf doen en online bestellen kost me 90 euro.
Nee de zon schijnt niet. Regen en bewolkingquote:Op zondag 12 februari 2017 11:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je mooie jaloersmakende zonneschijn foto's voor ons?
quote:Op zondag 12 februari 2017 11:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ehh, ja dat moet ik nog zien, ga nu aan de slag![]()
Wish me luck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |