Het is weer zo ver hoor.quote:
Soms vraag ik me af of er iets is wat die jongen wel kan.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is weer zo ver hoor.
Nog steeds zijn beide handen niet gebroken tijdens wintersport blijkbaar.
Mag dat ook al niet meer? Wat kinderachtig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond dat plasseks filmpje wel geil trouwens, had net nog over een collega heen gepist.
Nu ben ik dus werkloos.
Die vrouwen kunnen ook niks meer hebben tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mag dat ook al niet meer? Wat kinderachtig.
Verwachte reactie van Harryquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een rare post.
Dat was een foutje. Ik had de tekst in preview getypt, om het in het plaatje te kunnen fotoshoppen.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, jij typte het er ook boven.
Weg full time contract.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:16 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond dat plasseks filmpje wel geil trouwens, had net nog over een collega heen gepist.
Nu ben ik dus werkloos.
Ja, ik let wel op hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was een foutje. Ik had de tekst in preview getypt, om het in het plaatje te kunnen fotoshoppen.
Hele grap weer weg nu.
Niemand, maar het gaat wel viral als de pest. Ben ook wel goede grappen tegengekomen, kan David een hoop van leren.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om dat online te gooien.
Wie heeft er nou last van als Patricia in d'r bek wordt gepist?
Chantal Janzen is een actrice.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Is zij het überhaupt wel? Kan me ook nog een sextape van Chantal Janzen herinneren, was ook gewoon een actrice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |