Nou, niet echt. Dat betekent dat de persoon die het online zet gewoon een paardenkut is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat online zetten is idd treurig, maar dat is imho het risico wat je loopt als je zulke filmpjes maakt/laat maken.
Mee eens, maar helaas zijn er heel veel paardenkutten op deze planeet.quote:Op donderdag 9 februari 2017 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Dat betekent dat de persoon die het online zet gewoon een paardenkut is.
Alles voor de kliks.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om dat online te gooien.
Wie heeft er nou last van als Patricia in d'r bek wordt gepist?
Denk dat ze nu heel veel telefoontjes krijgt van de vader van David.quote:Op donderdag 9 februari 2017 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel treurig voor die ouwe greppelheks. Die kan nu beter emigreren naar Afrika of zoiets.
Sowieso vind ik het maar een hypocriet gedoe. Die vent die meisjes chanteerde voor de cam vinden we nog net niet zo erg als Hitler, maar het filmpje waarmee Paay gechanteerd werd zit half nederland te kijken. Is niet veel minder erg dit, maar omdat ze bekend is geniet iedereen ineensquote:Op donderdag 9 februari 2017 19:41 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel treurig voor die ouwe greppelheks. Die kan nu beter emigreren naar Afrika of zoiets.
Of was ze het stiekem gewoon wel?quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
Is zij het überhaupt wel? Kan me ook nog een sextape van Chantal Janzen herinneren, was ook gewoon een actrice
Hij zit er nog echt ook, samen met Peter.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Vanavond Peter Plasman bij Jinek. Zou hij het over Paay gaan hebben?
Dat gaat leuk worden want Peter is echt heel erg boos, vooral op GeenStijl.quote:Op donderdag 9 februari 2017 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zit er nog echt ook, samen met Peter.
Peter is een soort Antifa.quote:Op donderdag 9 februari 2017 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden want Peter is echt heel erg boos, vooral op GeenStijl.
Is het niet gewoon wat aangedikt voor het programma? Gewoon nieuwsgierige vraag, heb het zelf helemaal niet gekekenquote:
Nope.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het niet gewoon wat aangedikt voor het programma? Gewoon nieuwsgierige vraag, heb het zelf helemaal niet gekeken
Dat moet ik nog even kijken. Zij is wel totaal maf maar niet achterlijk en gewoon lekker recht voor zijn raap.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:29 schreef Specularium het volgende:
http://www.npo.nl/geslacht/07-02-2017/BNN_101382034
Dit was ook leuk, die Ryanne deed dat heel goed.
Iedereen met een beetje goed geheugen weet dat het haar ex-zakenpartner is.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:43 schreef Specularium het volgende:
Die advocaat heeft een ip-adres gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |