14quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo'n meisje van 14 weet niet zeker wie de vader is omdat ze een uitgewoonde muts is.
Hete Henk op de cam sla ik even over.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 23:07 schreef moemoe het volgende:
Wie de kunsten van Elfletterig live wil bewonderen
Hoe kun je hier dan posten?quote:
Nou oma, er bestaat tegenwoordig zo iets als een mobiele telefoon waar je ook mobiel internet op hebt. Dus zelfs als de stroom afgesloten is omdat ze aan de kabels moeten werken, heb ok nog mobiel internet. Daar heeft de netwerkverbinding thuis geen invloed opquote:
Je was anders ook een uur of 9 te laat geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2017 09:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hete Henk op de cam sla ik even over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teruggekeken. Wat een treurnis.quote:
Dan moeten we maar stoppen met posten.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Uccie heeft nog minder dan 2 pagina's om zich te laten zien.
Goed idee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan moeten we maar stoppen met posten.
Ja hoor, en met jou?quote:
Is inderdaad wel handig.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet de hond zo maar even uitlaten.
Waarom gestopt? Ga je nu meer werken bij tankstation?quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja ook, ben gestopt met mijn ene baan. blijf bij dat tankstation
Dat moeten we niet hebben, ik haat schoonmaken.quote:
Ik werk er een week en krijg nu al een fulltime contractquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom gestopt? Ga je nu meer werken bij tankstation?
Wow, zoveel vertrouwen. Ze kennen je dus nog niet zo goed daar?quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik werk er een week en krijg nu al een fulltime contract
Heb zelfs de sleutels en de alarmcode al.
Hehe, nee maar heb eerder voor ze gewerkt in 2011, dus ze vonden het na een week proberen helemaal goed.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow, zoveel vertrouwen. Ze kennen je dus nog niet zo goed daar?
Maar gefeliciteerd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |