Doe dat maar even, misschien vrolijkt hem dat op.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:42 schreef YokiKater het volgende:
Tim en ik gaan gewoon allemaal mensen vermoorden op het digitale slagveld, doei.
Ik heb er niet zo veel last van.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk (weet bijna wel zeker) dat ik niet voor mezelf alleen spreek...
Maar goed, ga lekker door zo, lijkt me alleen voor jezelf ook niet prettig zo.
Zal best, maar of het nou echt gezellig is...quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo veel last van.
Je gaat maar 1x dood dus moet je dat flink uitmelken hier.
Iedereen mag deze SC als dagboek gebruiken.
Ik laat je maar gewoon zaniken. Ik weet nooit zo goed wat ik erop moet zeggen, dus zeg ik maar niks. Ik vind het allemaal oprecht vervelend voor je en ik hoop op een betere situatie.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het anders een idee om me gewoon te laten zaniken als ik daar zin in heb? Of is dat helpen en meeleven alleen als jij er geen last van hebt en als het de sfeer niet ten goede komt is het toch maar een probleem?
Moet jij ook gewoon zeggen ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal best, maar of het nou echt gezellig is...
Betekent tevens ook dat ik mijn mening gewoon mag geven, en het niet echt fijn vind dat het telkens dat gezeik over dood gaan is, niemand wordt daar vrolijker van, vooral timmmmm zelf niet.
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij ook gewoon zeggen ja.
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel of niet vrolijker van word, wat voor mij helpt?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 19:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal best, maar of het nou echt gezellig is...
Betekent tevens ook dat ik mijn mening gewoon mag geven, en het niet echt fijn vind dat het telkens dat gezeik over dood gaan is, niemand wordt daar vrolijker van, vooral timmmmm zelf niet.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik misschien zelf bepalen waar ik wel of niet vrolijker van word, wat voor mij helpt?
Ze doen er inderdaad geen vlieg kwaad mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Wat maakt het nou uit of mensen hier zeiken of in de mond van Patricia, al die ophef allemaal.
Fokker doe ik er wel kwaad mee blijkbaar. Maar dat is inderdaad geen vliegquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze doen er inderdaad geen vlieg kwaad mee.
Als er gele sneeuw ligt weten we na deze week in ieder geval wie we erop aan moeten kijkenquote:
Wel een vliegtuigquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker doe ik er wel kwaad mee blijkbaar. Maar dat is inderdaad geen vlieg
We zijn beter gewendquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel een vliegtuig
Sorry voor deze matige woordgrap, maar dat is mijn rol hier.
Die was wel goed, laatst gezien. David Brent is sowieso een held.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:18 schreef Specularium het volgende:
David Brent: Life on the Road (2016) - IMDb
quote:Op zondag 12 februari 2017 10:57 schreef Specularium het volgende:
Weer zo'n hele berg van die kutsneeuw.
Helemaal zelf?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:08 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet zo de uitlaat van mijn auto vervangen, lekker in de sneeuw liggen.
Komt door al die knappe mannen denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:10 schreef moemoe het volgende:
Dit topic blijft toch een vreemde aantrekkingskracht op me hebben.
Ik weet ook niet wat het is.
Ik vind het denk ik leuk dat het vaak toch wel actueel is hier. De meesten kijken Jinek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komt door al die knappe mannen denk ik.
Voor jou misschienquote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is dat niet zo moeilijk.
Dat is waar, ik kijk het niet vaak, maar als ik in dit topic lees dat er weer een Jules Deelder of iets zit ga ik toch even terug kijken..quote:Op zondag 12 februari 2017 11:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het denk ik leuk dat het vaak toch wel actueel is hier. De meesten kijken Jinek bijvoorbeeld.
Tjah, het is gewoon dezelfde volgorde als er af halen, maar dan andersom.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor jou misschien.
Als mijn band lek was belde ik gewoon de ANWB hoor.
Hoezo? Jij hebt toch nooit een broek aan?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woensdag wordt het 13 graden, korte broek ligt al klaar.
quote:Op zondag 12 februari 2017 11:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woensdag wordt het 13 graden, korte broek ligt al klaar.
Ik niet meer, walgelijke incestbende.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:12 schreef moemoe het volgende:
En de DWDD kijken de meesten volgens mij ook.
Het is ook dat ik gewoon geen zin heb om zoiets te leren ook.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, het is gewoon dezelfde volgorde als er af halen, maar dan andersom.
Mja, het scheelt gewoon een hoop geld, als ik bij de garage een uitlaat wil kost die mij 180 euro, en dan nog de werkuren er bij. Dus ben je zo 250 euro kwijt. Zelf doen en online bestellen kost me 90 euro.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is ook dat ik gewoon geen zin heb om zoiets te leren ook.
Oh hai, hoe is het daar?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet dat het jullie boeit als het wel zo is.
Dan niet johquote:Op zondag 12 februari 2017 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nu te laat hoor. Maar tenminste geen sneeuw
Heb je mooie jaloersmakende zonneschijn foto's voor ons?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nu te laat hoor. Maar tenminste geen sneeuw
Mooi toch dat je het zelf kunt.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mja, het scheelt gewoon een hoop geld, als ik bij de garage een uitlaat wil kost die mij 180 euro, en dan nog de werkuren er bij. Dus ben je zo 250 euro kwijt. Zelf doen en online bestellen kost me 90 euro.
Nee de zon schijnt niet. Regen en bewolkingquote:Op zondag 12 februari 2017 11:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je mooie jaloersmakende zonneschijn foto's voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |