SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.Noot noot.
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke TT zeg, doe toch eens normaal.
Je bent zelf achterlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ga huilen in feedbackquote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je bent zelf flink.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jojo krijgt er flink van langs.
Wow. Kleintje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat is Smoofie.
Ben wel 1.74
Wtfquote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow. Kleintje.
Misschien lijkt je piemel daarom wel groot.
Doe eens even lief joh. Jeetje.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow. Kleintje.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wow. Kleintje.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou? Zo erg was m'n opmerking niet.
quote:
Vooral omdat ie onlosmakelijk verbonden is met jouw identiteit op FOK!. Voor mij althans. Elke keer als ik je zie posten zie ik die foto voor me.quote:
quote:
Kung Hei Fat Choyquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:02 schreef Saind het volgende:
Over piemels gesproken
Iemand op de radio net over het Chinees nieuwjaar noemde zichzelf een Belgian Born Chinese, een BBC dus.
Man man man
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral omdat ie onlosmakelijk verbonden is met jouw identiteit op FOK!. Voor mij althans. Elke keer als ik je zie posten zie ik die foto voor me.
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalquote:
Speling van het lot.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalViel tegen
Die je vorig weekend gedaan hebt ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalViel tegen
Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het weer een beetje op.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
90 minuten lang falen, is wel even wennen voor Depay.
zeker bij chinezenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die je vorig weekend gedaan hebt ?
Dat doe je wel snel gelijk bij de schoonouders over de vloer
Ken d'r al best lang. Was de rebound bitch nadat het uit was met d'r vriend geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die je vorig weekend gedaan hebt ?
Dat doe je wel snel gelijk bij de schoonouders over de vloer
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk voor hem
zou mooi zijn als hij daar weer even gaat knallen
Oké oke, ik zal speciaal voor jou en DP een beetje pro Depay doen; hup Depay.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het weer een beetje op.
Ik ga vanavond echt weer verder kijken.quote:
goed zoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt weer verder kijken.
Is al weer 1.5 maand geleden ofzo
Snap nog niet wat hij daar doet met Fakir Lacazette en Valbuena daar.quote:
volop speenvarken normaliterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff genotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
volop speenvarken normaliter![]()
[ afbeelding ]
Ik was eens voor een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg. Gozer aan de slag als een gek. Is ie klaar, even foto maken; had die lul niet het goeie kanaaltje gepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
jezus man ik heb nog steeds last van mijn avontuurtje bij de kaakchirurg
is ondertussen al 3 dagen geleden
goffetomme goffetomme
twitter:tsrandall twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 00:50:01@elonmusk At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features? reageer retweet
MUSKgodtwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 04:00:03@tsrandall 3 months maybe, 6 months definitely reageer retweet
Kies laten trekken?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
jezus man ik heb nog steeds last van mijn avontuurtje bij de kaakchirurg
is ondertussen al 3 dagen geleden
goffetomme goffetomme
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was eens voor een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg. Gozer aan de slag als een gek. Is ie klaar, even foto maken; had die lul niet het goeie kanaaltje gepakt.
Gozer moet de volgende president worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:15 schreef Typisch het volgende:
twitter:tsrandall twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 00:50:01@elonmusk At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features? reageer retweet
MUSKgodtwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 04:00:03@tsrandall 3 months maybe, 6 months definitely reageer retweet
Yeah, dat is wel de regel ja. Flink pijnstillers slikken joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een vervelende pijn rond mijn rechter slaap en oor, vrij vervelend en constant aanwezig.
Gemiddeld gaat het na dag 3 beter, daar hoop ik dan maar op.
2 verstandskiezen en een kies die één van de verstandskiezen had verneuktquote:
nee manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gozer moet de volgende president worden.
Sow. Dacht dat ze dat normaal gesproken in twee sessies deden? Nouja je bent er iig van af.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 verstandskiezen en een kies die één van de verstandskiezen had verneukt
vorige tandarts niet goed opgelet genot
#kklul
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, dat is wel de regel ja. Flink pijnstillers slikken joh.
dit was allemaal aan één kantquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sow. Dacht dat ze dat normaal gesproken in twee sessies deden? Nouja je bent er iig van af.
NASA = defensie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, en dan al het geld wat nu in defensie gaat naar NASA doen.
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space racequote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh.
Let's make NASA GREAT again.
spacexquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space race
zou mooi zijn
Ik heb inmiddels the expance opgezet. Ik had het thema eigenlijk al moeten raden gezien jouw fascinatiesquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space race
zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels the expance opgezet. Ik had het thema eigenlijk al moeten raden gezien jouw fascinaties
laat maar komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ooit een ban voor. Ik zou hem weghalen.
haha wtfquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ooit een ban voor. Ik zou hem weghalen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha wtf
ik heb dit plaatje al best vaak gezien
en zie nu pas waar het om draait
blijkbaar kijk ik niet snel naar dat deel van het mannelijk lichaamquote:
nee keiharde concurrentiequote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe een samenwerking van NASA en SpaceX
Oke, maar het valt best opquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar kijk ik niet snel naar dat deel van het mannelijk lichaam
zou jou als homofoob toch moeten bekoren
Daar speelt hij mee samen. Komt in de ploeg voor Cornet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap nog niet wat hij daar doet met Fakir Lacazette en Valbuena daar.
Geeneens een Photoshopquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha wtf
ik heb dit plaatje al best vaak gezien
en zie nu pas waar het om draait
Dat was er in die tijd ook nog niet.quote:
was er al in 1990quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was er in die tijd ook nog niet.
Dat lijkt me echt sufquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Sta in wachtrij van Tomorrowland. Zal wel weer niet lukken.
Ga gewoon lekker naar melt kan je beetje Door afterenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Sta in wachtrij van Tomorrowland. Zal wel weer niet lukken.
Ja, maar toen was het nog analoog. Schaar en een prittstift.quote:
Ik ken 2 artiesten op de lijst daarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar melt kan je beetje Door afteren
Van melt ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken 2 artiesten op de lijst daar
Gisteren nog liveset van Tame Impala gecheckt van paar jaar terug wel. Niet mis
Goeie band.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken 2 artiesten op de lijst daar
Gisteren nog liveset van Tame Impala gecheckt van paar jaar terug wel. Niet mis
Ja diequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die antwoord en fatboy slim ?
Echt een genot lineup dit jaar
Om half 6 alquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik heb net nasi op.
macaroniquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De verwachte reactie.quote:
Ik voer al de hele dag geen reet uit. Was zelfs te lui om even naar de winkel te lopen om eieren te halen. Nasi zonder gebakken eitje is het toch niet helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is dat ik nergens zin in heb momenteel.
Niks mis meequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De verwachte reactie.
Ik had honger en geen zin om te wachten.
Wat voegt een gebakken ei toe aan de nasi dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voer al de hele dag geen reet uit. Was zelfs te lui om even naar de winkel te lopen om eieren te halen. Nasi zonder gebakken eitje is het toch niet helemaal
Ik neem wel soep met wat stokbrood of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voer al de hele dag geen reet uit. Was zelfs te lui om even naar de winkel te lopen om eieren te halen. Nasi zonder gebakken eitje is het toch niet helemaal
Is lekker joh gek. Plakkie ham onder het ei, uiterst genot.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat voegt een gebakken ei toe aan de nasi dan?
Ik pak Heracles-PSV maar meequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen boeiende wedstrijden vanavond.
Ja ik heb die toevoeging nooit begrepenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is lekker joh gek. Plakkie ham onder het ei, uiterst genot.
Uit eten bij een restaurant met 100+ bier op de kaartquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fenix?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Uit eten bij een restaurant met 100+ bier op de kaart
Gezellig hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep. En denk dat ik nog even de stad in ga vannacht.
Ja ik ook. Maar daarna..quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga Battlestar Galactica kijken.
Daarna maar te bed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar daarna..
Uurtje of 3quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaap jij tegenwoordig vroeg ja?
die tijden haal ik niet meer. Komende nacht wel maar dat is uitzondering.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uurtje of 3
Kan ik nog een paar episodes achter elkaar kijken
Jij was er zeker ook al om een uur of 7 uit?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die tijden haal ik niet meer. Komende nacht wel maar dat is uitzondering.
half 7 ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was er zeker ook al om een uur of 7 uit?
Ik ben sinds kort begonnen met anime.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uurtje of 3
Kan ik nog een paar episodes achter elkaar kijken
Dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met anime.
Opper, LR en ik kijken dit weekend alleen naar ajax-ado.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond echte zaadpotten zegMorgen pas Twentegenot.
Dat kan ik echt onmogelijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De tering...quote:
Dat is niks voor mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Morgenavond PSG-Monacoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper, LR en ik kijken dit weekend alleen naar ajax-ado.
Kwam niet eens door mijn dochter. Moest nog even werken vanmorgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tering...
[..]
Dat is niks voor mij.
Ja ik probeer nu van alles eigenlijk. Heb nu toch vrij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik echt onmogelijk serieus nemen.
Kan de bierkaart niet vinden, jammerquote:
Kan je beter in de nacht doen tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam niet eens door mijn dochter. Moest nog even werken vanmorgen.
Kan je beter gewoon een goede serie kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu van alles eigenlijk. Heb nu toch vrij.
Komende week sta ik 2x om 4 uur op ja om wat dingen te doen idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter in de nacht doen toch
Ik hoop dat Monaco wint dan. Dat is toch de underdog? ik volg de Franse competitie niet zo..quote:
Monaco is een van de meest scorende ploegen in Europaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat die wedstrijd mij geen ene reet boeit?
welke? suggesties?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon een goede serie kijken.
Monaco is de koploper daarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Monaco wint dan. Dat is toch de underdog? ik volg de Franse competitie niet zo..
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik nog nooit een Franse competitiewedstrijd van begin tot eind heb gekeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco is een van de meest scorende ploegen in Europamaar ik snap wel als het je niks boeit hoor.
Jij hebt toch je eigen bedrijf?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende week sta ik 2x om 4 uur op ja om wat dingen te doen idd.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch je eigen bedrijf?
Ik ook niet zo vaak hoor, maar als er een topduel op het programma staat pak ik het wel mee. Zeker nu het toch bij Eurosport zitquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik nog nooit een Franse competitiewedstrijd van begin tot eind heb gekeken.
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelenquote:
Ik probeer zoveel mogelijk de avonden vrij te houden en dat lukt tot nu toe goed. Alleen begin ik dan wel vaak heel vroeg maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelen
Dan zou ik lekker laat beginnen en dan maar in de nacht doorwerken ofzo. Tenzij je veel moet bellen met klanten, maar dat kan ook in de middag.
Vond afl 10 tegenvallen. Leuke serie, maar gaat wel erg ver allemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelen
Dan zou ik lekker laat beginnen en dan maar in de nacht doorwerken ofzo. Tenzij je veel moet bellen met klanten, maar dat kan ook in de middag.
Ja met een gezin is dat natuurlijk andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk de avonden vrij te houden en dat lukt tot nu toe goed. Alleen begin ik dan wel vaak heel vroeg maar dat geeft niet.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak hoor, maar als er een topduel op het programma staat pak ik het wel mee. Zeker nu het toch bij Eurosport zit
Echt? Zag je die plottwisten aankomen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vond afl 10 tegenvallen. Leuke serie, maar gaat wel erg ver allemaal
Zit vaak savonds tot een uur of 21.00 nog wel op kantoor boven mailtjes en dergelijke te beantwoorden. Mquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met een gezin is dat natuurlijk anders
Leuk voor die jongen. Hoop dat hij zich weer beetje herpakt daar. Gun het hem toch wel na die stortvloed aan kritiek.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon-Lille staat nu op, even kijken hoe Memphis het doet.
Dit boeit jou geen ene reet.
Moet je ook wel vaak buitenshuis voor je werk?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vaak savonds tot een uur of 21.00 nog wel op kantoor boven mailtjes en dergelijke te beantwoorden. M
Ik ook wel hoor, en als hij daar mislukt kan hij anders altijd nog in China gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen. Hoop dat hij zich weer beetje herpakt daar. Gun het hem toch wel na die stortvloed aan kritiek.
Ja bijna iedere dag wel. Behalve de dinsdag dan werk ik vooral thuis.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook wel vaak buitenshuis voor je werk?
Heb pas S1 van GoT gezien, wss ga ik dat dus afkijken. The Wire, Sopranos, Fargo en Breaking Bad heb ik al gezien. Westworld nog niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones, The Wire, Sopranos, Westworld, Fargo, Breaking Bad.
Dat zou ik zonde vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, en als hij daar mislukt kan hij anders altijd nog in China gaan spelen.
Mee eens. Fok is eigenlijk 1 groot theater wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
De opera lijkt mij echt niksin het theater kom ik alleen voor cabaret
Je moet alles een keer proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
De opera lijkt mij echt niksin het theater kom ik alleen voor cabaret
Wel chill hoor om voor jezelf te werkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bijna iedere dag wel. Behalve de dinsdag dan werk ik vooral thuis.
Ja dat is alleen voor walgelijke types als Gudelj.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou ik zonde vinden.
Ah gelukkig heb je nog wel iets gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb pas S1 van GoT gezien, wss ga ik dat dus afkijken. The Wire, Sopranos, Fargo en Breaking Bad heb ik al gezien. Westworld nog niet.
Iedereen voert hier een act op.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mee eens. Fok is eigenlijk 1 groot theater wat dat betreft.
Er zijn anders behoorlijk wat dingen die ik liever niet probeer.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen
Neem wel wat g mee
Zeker. Wel bikkelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel chill hoor om voor jezelf te werken
[..]
Ja dat is alleen voor walgelijke types als Gudelj.
Opera en een klassiek concert wil ik sowieso wel afvinkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen voert hier een act op.
Behalve ik.
[..]
Er zijn anders behoorlijk wat dingen die ik liever niet probeer.
bungeejumpen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen voert hier een act op.
Behalve ik.
[..]
Er zijn anders behoorlijk wat dingen die ik liever niet probeer.
Plottwisten waren erg sterk. William godquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Zag je die plottwisten aankomen?
Ik ben wel benieuwd naar wat de komende seizoenen gaan brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |