Dat lijkt me echt sufquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Sta in wachtrij van Tomorrowland. Zal wel weer niet lukken.
Ga gewoon lekker naar melt kan je beetje Door afterenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:12 schreef Jojoortje het volgende:
Sta in wachtrij van Tomorrowland. Zal wel weer niet lukken.
Ja, maar toen was het nog analoog. Schaar en een prittstift.quote:
Ik ken 2 artiesten op de lijst daarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker naar melt kan je beetje Door afteren
Van melt ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken 2 artiesten op de lijst daar
Gisteren nog liveset van Tame Impala gecheckt van paar jaar terug wel. Niet mis
Goeie band.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken 2 artiesten op de lijst daar
Gisteren nog liveset van Tame Impala gecheckt van paar jaar terug wel. Niet mis
Ja diequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die antwoord en fatboy slim ?
Echt een genot lineup dit jaar
Om half 6 alquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik heb net nasi op.
macaroniquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik heb net nasi op.
De verwachte reactie.quote:
Ik voer al de hele dag geen reet uit. Was zelfs te lui om even naar de winkel te lopen om eieren te halen. Nasi zonder gebakken eitje is het toch niet helemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Het is dat ik nergens zin in heb momenteel.
Niks mis meequote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De verwachte reactie.
Ik had honger en geen zin om te wachten.
Wat voegt een gebakken ei toe aan de nasi dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voer al de hele dag geen reet uit. Was zelfs te lui om even naar de winkel te lopen om eieren te halen. Nasi zonder gebakken eitje is het toch niet helemaal
Ik neem wel soep met wat stokbrood of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik voer al de hele dag geen reet uit. Was zelfs te lui om even naar de winkel te lopen om eieren te halen. Nasi zonder gebakken eitje is het toch niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |