Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het weer een beetje op.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
90 minuten lang falen, is wel even wennen voor Depay.
zeker bij chinezenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die je vorig weekend gedaan hebt ?
Dat doe je wel snel gelijk bij de schoonouders over de vloer
Ken d'r al best lang. Was de rebound bitch nadat het uit was met d'r vriend geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die je vorig weekend gedaan hebt ?
Dat doe je wel snel gelijk bij de schoonouders over de vloer
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk voor hem
zou mooi zijn als hij daar weer even gaat knallen
Oké oke, ik zal speciaal voor jou en DP een beetje pro Depay doen; hup Depay.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het weer een beetje op.
Ik ga vanavond echt weer verder kijken.quote:
goed zoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt weer verder kijken.
Is al weer 1.5 maand geleden ofzo
Snap nog niet wat hij daar doet met Fakir Lacazette en Valbuena daar.quote:
volop speenvarken normaliterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalViel tegen
Pfff genotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
volop speenvarken normaliter![]()
[ afbeelding ]
Ik was eens voor een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg. Gozer aan de slag als een gek. Is ie klaar, even foto maken; had die lul niet het goeie kanaaltje gepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
jezus man ik heb nog steeds last van mijn avontuurtje bij de kaakchirurg
is ondertussen al 3 dagen geleden
goffetomme goffetomme
twitter:tsrandall twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 00:50:01@elonmusk At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features? reageer retweet
MUSKgodtwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 04:00:03@tsrandall 3 months maybe, 6 months definitely reageer retweet
Kies laten trekken?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
jezus man ik heb nog steeds last van mijn avontuurtje bij de kaakchirurg
is ondertussen al 3 dagen geleden
goffetomme goffetomme
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was eens voor een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg. Gozer aan de slag als een gek. Is ie klaar, even foto maken; had die lul niet het goeie kanaaltje gepakt.
Gozer moet de volgende president worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:15 schreef Typisch het volgende:
twitter:tsrandall twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 00:50:01@elonmusk At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features? reageer retweet
MUSKgodtwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 04:00:03@tsrandall 3 months maybe, 6 months definitely reageer retweet
Yeah, dat is wel de regel ja. Flink pijnstillers slikken joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een vervelende pijn rond mijn rechter slaap en oor, vrij vervelend en constant aanwezig.
Gemiddeld gaat het na dag 3 beter, daar hoop ik dan maar op.
2 verstandskiezen en een kies die één van de verstandskiezen had verneuktquote:
nee manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gozer moet de volgende president worden.
Sow. Dacht dat ze dat normaal gesproken in twee sessies deden? Nouja je bent er iig van af.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 verstandskiezen en een kies die één van de verstandskiezen had verneukt
vorige tandarts niet goed opgelet genot
#kklul
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, dat is wel de regel ja. Flink pijnstillers slikken joh.
dit was allemaal aan één kantquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sow. Dacht dat ze dat normaal gesproken in twee sessies deden? Nouja je bent er iig van af.
NASA = defensie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, en dan al het geld wat nu in defensie gaat naar NASA doen.
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space racequote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh.
Let's make NASA GREAT again.
spacexquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space race
zou mooi zijn
Ik heb inmiddels the expance opgezet. Ik had het thema eigenlijk al moeten raden gezien jouw fascinatiesquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space race
zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels the expance opgezet. Ik had het thema eigenlijk al moeten raden gezien jouw fascinaties
laat maar komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ooit een ban voor. Ik zou hem weghalen.
haha wtfquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ooit een ban voor. Ik zou hem weghalen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha wtf
ik heb dit plaatje al best vaak gezien
en zie nu pas waar het om draait
blijkbaar kijk ik niet snel naar dat deel van het mannelijk lichaamquote:
nee keiharde concurrentiequote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe een samenwerking van NASA en SpaceX
Oke, maar het valt best opquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar kijk ik niet snel naar dat deel van het mannelijk lichaam
zou jou als homofoob toch moeten bekoren
Daar speelt hij mee samen. Komt in de ploeg voor Cornet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap nog niet wat hij daar doet met Fakir Lacazette en Valbuena daar.
Geeneens een Photoshopquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha wtf
ik heb dit plaatje al best vaak gezien
en zie nu pas waar het om draait
Dat was er in die tijd ook nog niet.quote:
was er al in 1990quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was er in die tijd ook nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |