Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het weer een beetje op.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
90 minuten lang falen, is wel even wennen voor Depay.
zeker bij chinezenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die je vorig weekend gedaan hebt ?
Dat doe je wel snel gelijk bij de schoonouders over de vloer
Ken d'r al best lang. Was de rebound bitch nadat het uit was met d'r vriend geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die je vorig weekend gedaan hebt ?
Dat doe je wel snel gelijk bij de schoonouders over de vloer
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
leuk voor hem
zou mooi zijn als hij daar weer even gaat knallen
Oké oke, ik zal speciaal voor jou en DP een beetje pro Depay doen; hup Depay.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk pakt hij het weer een beetje op.
Ik ga vanavond echt weer verder kijken.quote:
goed zoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt weer verder kijken.
Is al weer 1.5 maand geleden ofzo
Snap nog niet wat hij daar doet met Fakir Lacazette en Valbuena daar.quote:
volop speenvarken normaliterquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalViel tegen
Pfff genotquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
volop speenvarken normaliter![]()
[ afbeelding ]
Ik was eens voor een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg. Gozer aan de slag als een gek. Is ie klaar, even foto maken; had die lul niet het goeie kanaaltje gepakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
jezus man ik heb nog steeds last van mijn avontuurtje bij de kaakchirurg
is ondertussen al 3 dagen geleden
goffetomme goffetomme
twitter:tsrandall twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 00:50:01@elonmusk At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features? reageer retweet
MUSKgodtwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 04:00:03@tsrandall 3 months maybe, 6 months definitely reageer retweet
Kies laten trekken?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:13 schreef Typisch het volgende:
jezus man ik heb nog steeds last van mijn avontuurtje bij de kaakchirurg
is ondertussen al 3 dagen geleden
goffetomme goffetomme
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was eens voor een wortelpunt behandeling bij de kaakchirurg. Gozer aan de slag als een gek. Is ie klaar, even foto maken; had die lul niet het goeie kanaaltje gepakt.
Gozer moet de volgende president worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:15 schreef Typisch het volgende:
twitter:tsrandall twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 00:50:01@elonmusk At what point will "Full Self-Driving Capability" features noticeably depart from "Enhanced Autopilot" features? reageer retweet
MUSKgodtwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 04:00:03@tsrandall 3 months maybe, 6 months definitely reageer retweet
Yeah, dat is wel de regel ja. Flink pijnstillers slikken joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een vervelende pijn rond mijn rechter slaap en oor, vrij vervelend en constant aanwezig.
Gemiddeld gaat het na dag 3 beter, daar hoop ik dan maar op.
2 verstandskiezen en een kies die één van de verstandskiezen had verneuktquote:
nee manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gozer moet de volgende president worden.
Sow. Dacht dat ze dat normaal gesproken in twee sessies deden? Nouja je bent er iig van af.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 verstandskiezen en een kies die één van de verstandskiezen had verneukt
vorige tandarts niet goed opgelet genot
#kklul
jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yeah, dat is wel de regel ja. Flink pijnstillers slikken joh.
dit was allemaal aan één kantquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Sow. Dacht dat ze dat normaal gesproken in twee sessies deden? Nouja je bent er iig van af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |