quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke TT zeg, doe toch eens normaal.
ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nou? Zo erg was m'n opmerking niet.
quote:
Vooral omdat ie onlosmakelijk verbonden is met jouw identiteit op FOK!. Voor mij althans. Elke keer als ik je zie posten zie ik die foto voor me.quote:
quote:
Kung Hei Fat Choyquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:02 schreef Saind het volgende:
Over piemels gesproken
Iemand op de radio net over het Chinees nieuwjaar noemde zichzelf een Belgian Born Chinese, een BBC dus.
Man man man
Bedankt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vooral omdat ie onlosmakelijk verbonden is met jouw identiteit op FOK!. Voor mij althans. Elke keer als ik je zie posten zie ik die foto voor me.
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalquote:
Speling van het lot.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalViel tegen
Die je vorig weekend gedaan hebt ?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zou bij Chinese chick gaan eten, moeder altijd leip koken, wordt ze aangereden en ligt ze in het hospitaalViel tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |