NASA = defensie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jawel, en dan al het geld wat nu in defensie gaat naar NASA doen.
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space racequote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh.
Let's make NASA GREAT again.
spacexquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space race
zou mooi zijn
Ik heb inmiddels the expance opgezet. Ik had het thema eigenlijk al moeten raden gezien jouw fascinatiesquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
trump is wel een megalomane gek die misschien wel verleid kan worden tot een nieuwe space race
zou mooi zijn
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels the expance opgezet. Ik had het thema eigenlijk al moeten raden gezien jouw fascinaties
laat maar komen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ooit een ban voor. Ik zou hem weghalen.
haha wtfquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik kreeg hier ooit een ban voor. Ik zou hem weghalen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha wtf
ik heb dit plaatje al best vaak gezien
en zie nu pas waar het om draait
blijkbaar kijk ik niet snel naar dat deel van het mannelijk lichaamquote:
nee keiharde concurrentiequote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe een samenwerking van NASA en SpaceX
Oke, maar het valt best opquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
blijkbaar kijk ik niet snel naar dat deel van het mannelijk lichaam
zou jou als homofoob toch moeten bekoren
Daar speelt hij mee samen. Komt in de ploeg voor Cornet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap nog niet wat hij daar doet met Fakir Lacazette en Valbuena daar.
Geeneens een Photoshopquote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha wtf
ik heb dit plaatje al best vaak gezien
en zie nu pas waar het om draait
Dat was er in die tijd ook nog niet.quote:
was er al in 1990quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was er in die tijd ook nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |