Dat kan ik echt onmogelijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met anime.
De tering...quote:
Dat is niks voor mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met anime.
Morgenavond PSG-Monacoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper, LR en ik kijken dit weekend alleen naar ajax-ado.
Kwam niet eens door mijn dochter. Moest nog even werken vanmorgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tering...
[..]
Dat is niks voor mij.
Ja ik probeer nu van alles eigenlijk. Heb nu toch vrij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik echt onmogelijk serieus nemen.
Kan de bierkaart niet vinden, jammerquote:
Kan je beter in de nacht doen tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam niet eens door mijn dochter. Moest nog even werken vanmorgen.
Kan je beter gewoon een goede serie kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu van alles eigenlijk. Heb nu toch vrij.
Komende week sta ik 2x om 4 uur op ja om wat dingen te doen idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter in de nacht doen toch
Ik hoop dat Monaco wint dan. Dat is toch de underdog? ik volg de Franse competitie niet zo..quote:
Monaco is een van de meest scorende ploegen in Europaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat die wedstrijd mij geen ene reet boeit?
welke? suggesties?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon een goede serie kijken.
Monaco is de koploper daarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Monaco wint dan. Dat is toch de underdog? ik volg de Franse competitie niet zo..
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik nog nooit een Franse competitiewedstrijd van begin tot eind heb gekeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco is een van de meest scorende ploegen in Europamaar ik snap wel als het je niks boeit hoor.
Jij hebt toch je eigen bedrijf?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende week sta ik 2x om 4 uur op ja om wat dingen te doen idd.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch je eigen bedrijf?
Ik ook niet zo vaak hoor, maar als er een topduel op het programma staat pak ik het wel mee. Zeker nu het toch bij Eurosport zitquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik nog nooit een Franse competitiewedstrijd van begin tot eind heb gekeken.
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelenquote:
Ik probeer zoveel mogelijk de avonden vrij te houden en dat lukt tot nu toe goed. Alleen begin ik dan wel vaak heel vroeg maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelen
Dan zou ik lekker laat beginnen en dan maar in de nacht doorwerken ofzo. Tenzij je veel moet bellen met klanten, maar dat kan ook in de middag.
Vond afl 10 tegenvallen. Leuke serie, maar gaat wel erg ver allemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelen
Dan zou ik lekker laat beginnen en dan maar in de nacht doorwerken ofzo. Tenzij je veel moet bellen met klanten, maar dat kan ook in de middag.
Ja met een gezin is dat natuurlijk andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk de avonden vrij te houden en dat lukt tot nu toe goed. Alleen begin ik dan wel vaak heel vroeg maar dat geeft niet.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak hoor, maar als er een topduel op het programma staat pak ik het wel mee. Zeker nu het toch bij Eurosport zit
Echt? Zag je die plottwisten aankomen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vond afl 10 tegenvallen. Leuke serie, maar gaat wel erg ver allemaal
Zit vaak savonds tot een uur of 21.00 nog wel op kantoor boven mailtjes en dergelijke te beantwoorden. Mquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met een gezin is dat natuurlijk anders
Leuk voor die jongen. Hoop dat hij zich weer beetje herpakt daar. Gun het hem toch wel na die stortvloed aan kritiek.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lyon-Lille staat nu op, even kijken hoe Memphis het doet.
Dit boeit jou geen ene reet.
Moet je ook wel vaak buitenshuis voor je werk?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit vaak savonds tot een uur of 21.00 nog wel op kantoor boven mailtjes en dergelijke te beantwoorden. M
Ik ook wel hoor, en als hij daar mislukt kan hij anders altijd nog in China gaan spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen. Hoop dat hij zich weer beetje herpakt daar. Gun het hem toch wel na die stortvloed aan kritiek.
Ja bijna iedere dag wel. Behalve de dinsdag dan werk ik vooral thuis.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je ook wel vaak buitenshuis voor je werk?
Heb pas S1 van GoT gezien, wss ga ik dat dus afkijken. The Wire, Sopranos, Fargo en Breaking Bad heb ik al gezien. Westworld nog niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones, The Wire, Sopranos, Westworld, Fargo, Breaking Bad.
Dat zou ik zonde vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, en als hij daar mislukt kan hij anders altijd nog in China gaan spelen.
Mee eens. Fok is eigenlijk 1 groot theater wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
De opera lijkt mij echt niksin het theater kom ik alleen voor cabaret
Je moet alles een keer proberenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
De opera lijkt mij echt niksin het theater kom ik alleen voor cabaret
Wel chill hoor om voor jezelf te werkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja bijna iedere dag wel. Behalve de dinsdag dan werk ik vooral thuis.
Ja dat is alleen voor walgelijke types als Gudelj.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zou ik zonde vinden.
Ah gelukkig heb je nog wel iets gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb pas S1 van GoT gezien, wss ga ik dat dus afkijken. The Wire, Sopranos, Fargo en Breaking Bad heb ik al gezien. Westworld nog niet.
Iedereen voert hier een act op.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mee eens. Fok is eigenlijk 1 groot theater wat dat betreft.
Er zijn anders behoorlijk wat dingen die ik liever niet probeer.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen
Neem wel wat g mee
Zeker. Wel bikkelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel chill hoor om voor jezelf te werken
[..]
Ja dat is alleen voor walgelijke types als Gudelj.
Opera en een klassiek concert wil ik sowieso wel afvinkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen voert hier een act op.
Behalve ik.
[..]
Er zijn anders behoorlijk wat dingen die ik liever niet probeer.
bungeejumpen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen voert hier een act op.
Behalve ik.
[..]
Er zijn anders behoorlijk wat dingen die ik liever niet probeer.
Plottwisten waren erg sterk. William godquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Zag je die plottwisten aankomen?
Ik ben wel benieuwd naar wat de komende seizoenen gaan brengen
Succes vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Wel bikkelen.
Met deze post sluit ik af. Tot later
Een mooi orkest is wel prima, maar om daar een hele tijd stil naar te gaan luisteren word ik erg zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Opera en een klassiek concert wil ik sowieso wel afvinken
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Plottwisten waren erg sterk. William god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik vind het alleen jammer dat het nu puur robot vs mens is. Tenminste dat denk ik. Zoals ik al zei niet echt mijn genreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel een prima serie
Dat zal wel genuanceerder komen te liggen denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat het nu puur robot vs mens is. Tenminste dat denk ik. Zoals ik al zei niet echt mijn genremaar wel een prima serie
oeh doenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zal ik zo'n livestream app installeren
Je zit ook urenlang stil achter je pcquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Succes vanavond.
[..]
Een mooi orkest is wel prima, maar om daar een hele tijd stil naar te gaan luisteren word ik erg zenuwachtig van.
Denk jij dat ik stil zit de hele tijd ja?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit ook urenlang stil achter je pc
Wat vind jij van de mijn vader is de beste presentatrice? (Nu op ned3)quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat ik stil zit de hele tijd ja?
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van de mijn vader is de beste presentatrice? (Nu op ned3)
WAT VIND JIJ VAN DE MIJN VADER IS DE BESTE PRESENTATRICE? (NU OP NED3)quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:39 schreef Saind het volgende:
[..]
WAT VIND JIJ VAN DE MIJN VADER IS DE BESTE PRESENTATRICE? (NU OP NED3)
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je Befbekje uit de OP halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |