Succes vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Wel bikkelen.
Met deze post sluit ik af. Tot later
Een mooi orkest is wel prima, maar om daar een hele tijd stil naar te gaan luisteren word ik erg zenuwachtig van.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Opera en een klassiek concert wil ik sowieso wel afvinken
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Plottwisten waren erg sterk. William god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Ik vind het alleen jammer dat het nu puur robot vs mens is. Tenminste dat denk ik. Zoals ik al zei niet echt mijn genreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wel een prima serie
Dat zal wel genuanceerder komen te liggen denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat het nu puur robot vs mens is. Tenminste dat denk ik. Zoals ik al zei niet echt mijn genremaar wel een prima serie
oeh doenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zal ik zo'n livestream app installeren
Je zit ook urenlang stil achter je pcquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Succes vanavond.
[..]
Een mooi orkest is wel prima, maar om daar een hele tijd stil naar te gaan luisteren word ik erg zenuwachtig van.
Denk jij dat ik stil zit de hele tijd ja?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zit ook urenlang stil achter je pc
Wat vind jij van de mijn vader is de beste presentatrice? (Nu op ned3)quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk jij dat ik stil zit de hele tijd ja?
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat vind jij van de mijn vader is de beste presentatrice? (Nu op ned3)
WAT VIND JIJ VAN DE MIJN VADER IS DE BESTE PRESENTATRICE? (NU OP NED3)quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:39 schreef Saind het volgende:
[..]
WAT VIND JIJ VAN DE MIJN VADER IS DE BESTE PRESENTATRICE? (NU OP NED3)
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je Befbekje uit de OP halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |