Dat kan ik echt onmogelijk serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met anime.
De tering...quote:
Dat is niks voor mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met anime.
Morgenavond PSG-Monacoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opper, LR en ik kijken dit weekend alleen naar ajax-ado.
Kwam niet eens door mijn dochter. Moest nog even werken vanmorgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tering...
[..]
Dat is niks voor mij.
Ja ik probeer nu van alles eigenlijk. Heb nu toch vrij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan ik echt onmogelijk serieus nemen.
Kan de bierkaart niet vinden, jammerquote:
Kan je beter in de nacht doen tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam niet eens door mijn dochter. Moest nog even werken vanmorgen.
Kan je beter gewoon een goede serie kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja ik probeer nu van alles eigenlijk. Heb nu toch vrij.
Komende week sta ik 2x om 4 uur op ja om wat dingen te doen idd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter in de nacht doen toch
Ik hoop dat Monaco wint dan. Dat is toch de underdog? ik volg de Franse competitie niet zo..quote:
Monaco is een van de meest scorende ploegen in Europaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat die wedstrijd mij geen ene reet boeit?
welke? suggesties?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon een goede serie kijken.
Monaco is de koploper daarquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat Monaco wint dan. Dat is toch de underdog? ik volg de Franse competitie niet zo..
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik nog nooit een Franse competitiewedstrijd van begin tot eind heb gekeken.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Monaco is een van de meest scorende ploegen in Europamaar ik snap wel als het je niks boeit hoor.
Jij hebt toch je eigen bedrijf?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komende week sta ik 2x om 4 uur op ja om wat dingen te doen idd.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch je eigen bedrijf?
Ik ook niet zo vaak hoor, maar als er een topduel op het programma staat pak ik het wel mee. Zeker nu het toch bij Eurosport zitquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk wel te stellen dat ik nog nooit een Franse competitiewedstrijd van begin tot eind heb gekeken.
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelenquote:
Ik probeer zoveel mogelijk de avonden vrij te houden en dat lukt tot nu toe goed. Alleen begin ik dan wel vaak heel vroeg maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelen
Dan zou ik lekker laat beginnen en dan maar in de nacht doorwerken ofzo. Tenzij je veel moet bellen met klanten, maar dat kan ook in de middag.
Vond afl 10 tegenvallen. Leuke serie, maar gaat wel erg ver allemaalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf je tijden indelen
Dan zou ik lekker laat beginnen en dan maar in de nacht doorwerken ofzo. Tenzij je veel moet bellen met klanten, maar dat kan ook in de middag.
Ja met een gezin is dat natuurlijk andersquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk de avonden vrij te houden en dat lukt tot nu toe goed. Alleen begin ik dan wel vaak heel vroeg maar dat geeft niet.
Dat is niet verboden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet zo vaak hoor, maar als er een topduel op het programma staat pak ik het wel mee. Zeker nu het toch bij Eurosport zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |