Gedeelde smart is halve smart inderdaad. Maar dat is overbodig noel, al is het maar omdat we beiden ons leven in de stad leven en daar geen gemakkelijke weg uit van is.quote:
Beter wint Swansea.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Bah, helemaal geen zin in chips.
Watquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart inderdaad. Maar dat is overbodig noel, al is het maar omdat we beiden ons leven in de stad leven en daar geen gemakkelijke weg uit van is.
Waarom ben jij zo vrolijk? Is het die leuke 18-jarige knul?quote:
Jeetje, dacht, quote en vernederlandiseer Rock n Roll staar, gewoon met het oog op verbroedering, krijg ik wat.quote:
Wij zijn er tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrolijk? Is het die leuke 18-jarige knul?
Heb het op de achtergrond opstaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij zijn er toch![]()
Kijk je ook naar Loserpool - Swansea?
Je moet de teksten niet zo moeilijk maken voor Noel, dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dacht, quote en vernederlandiseer Rock n Roll staar, gewoon met het oog op verbroedering, krijg ik wat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het op de achtergrond opstaan.
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrolijk? Is het die leuke 18-jarige knul?
Tonijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb net een tv gekocht en ik heb een HEERLIJK broodje met tonijnsalade
Tonijnsaladequote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb net een tv gekocht en ik heb een HEERLIJK broodje met tonijnsalade
Ik hou echt van tonijnquote:
ik ook mmmquote:
Dat lijkt me echt helemaal niksquote:
Welke kleur? En vannacht hé..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heerlijk rustig weekendje. Helemaal alleen thuis, gisteren heel de nacht battlefield gespeeld, dadelijk alleen weg om mijn haar te kleuren, maar dan ga ik meteen even zoeken naar een lekkere champagne of cava denk ik.
WOWquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke kleur? En vannacht hé..Je weet onze afspraak.
Vannacht gaan we natuurlijk nachtbraken. Dat vergeet is uiteraard niet. Donkerbruin denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke kleur? En vannacht hé..Je weet onze afspraak.
Ja manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dacht, quote en vernederlandiseer Rock n Roll staar, gewoon met het oog op verbroedering, krijg ik wat.
Als zo goed als Noel gitaar kon spelen dan had ik er een rifje bij gespeeld, maar ja, ik kan slechts wat akkoorden op de akoestische gitaar.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vannacht gaan we natuurlijk nachtbraken. Dat vergeet is uiteraard niet. Donkerbruin denk ik.
Lekker man, hier nog sneeuw en zonquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zelfs hier is er nu zon. Dus ik ga voorzichtig naar buiten.
Sneeuw? Ik heb hier nooit sneeuw gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Lekker man, hier nog sneeuw en zon
Stopt hij er echt mee? Ah jammer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef HPLC het volgende:
Frank, ik heb per ongeluk gescholden in afscheidstopic van Pharkus. Vergeef me
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als zo goed als Noel gitaar kon spelen dan had ik er een rifje bij gespeeld, maar ja, ik kan slechts wat akkoorden op de akoestische gitaar.
Waar is hierquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sneeuw? Ik heb hier nooit sneeuw gehad
Uit wraak ga ik deze zomer heel irritant bumperkleven als weer van die irritante wielrenners op de weg zie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef HPLC het volgende:
Ja, 2-3 inderdaadquote:
Kan de beste gebeuren, je bent ook niet jong meer.quote:
had je niet even een lekkere man kunnen kiezen ipv deze lelijkerdquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar ik ga maar eens, want dat was ik eigenlijk 3 uur geleden al van plan.
Ik ga voor deze kleur (minus de grijze bakkebaarden dan), vind ik wel leuk.
[ afbeelding ]
En vannacht eindelijk weer eens ouderwets nachtbraken met Ama, dat is te lang geleden dat ga je missen.
sir paulquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
En vannacht eindelijk weer eens ouderwets nachtbraken met Ama, dat is te lang geleden dat ga je missen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
had je niet even een lekkere man kunnen kiezen ipv deze lelijkerd
wat doe jij flauw zegquote:
jij de mijnequote:
lijkt op mijn kleurquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef HPLC het volgende:
ja jij post altijd lekker eten waardoor ik honger krijgquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:43 schreef supersof het volgende:
Als ik vannacht kom nachtbraken dan moeten jullie me weg sturen
neej ☺quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:43 schreef supersof het volgende:
Kloppt, het gaat om Chelsea.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, 2-3 inderdaadIk had even een cracker en daarna niet meer zo naar gekeken. Maar goed, Chelsea moet punten verliezen en een hoop.
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:43 schreef supersof het volgende:
Jij post ook altijd wat voor lekkere dingen je hebt gekochtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
ja jij post altijd lekker eten waardoor ik honger krijg
Die emoji zou uitsluitend gebruikt moeten worden door meisjes die binnen Niels' interesse liggen.quote:
quote:
Jawel, please. Ik moet vet veel doen voor schoolquote:
Dat doe ik binnen winkelopeningstijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij post ook altijd wat voor lekkere dingen je hebt gekocht
Ik ook niet omdat Aber wel komt.quote:
Mooi, komen er uitsluitend leuke mensenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat Aber wel komt.
Nee haal kibbelingquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ik dacht dus ik ga kibbeling halen bij de visboer. Maar toen bedacht ik mij dat durum kebab met kaas ook wel lekker is. Ik kan moeilijk allebei eten.
First world problems wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ik dacht dus ik ga kibbeling halen bij de visboer. Maar toen bedacht ik mij dat durum kebab met kaas ook wel lekker is. Ik kan moeilijk allebei eten.
Dan haal je chips en koekjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan heb ik vast straks weer honger.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat doe ik binnen winkelopeningstijden
Ja, sorry. Kan je daar verder ook niet mee helpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heb ik niks aan. En klopt.
Heb Niels net gesproken aan de telefoon en die komt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi, komen er uitsluitend leuke mensen
Typisch, een normaal persoon zou gewoon van zender wisselen maar jij gaat over sof fantaseren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:50 schreef Mozy het volgende:
Bij "ik voel me sexy als ik dans" moet ik aan sof denken.
Ik ben er zelf pas vannacht. Vanavond ga ik weer, zoals gewoonlijk, sociaal doen zonder FOK!.quote:
Ik ben verruktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb Niels net gesproken aan de telefoon en die komt gewoon hoor.
lekker dat je mijn enthousiasme met 1 opmerking meteen teniet kunt doenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die emoji zou uitsluitend gebruikt moeten worden door meisjes die binnen Niels' interesse liggen.
kunt beter mij doenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Jawel, please. Ik moet vet veel doen voor school
doeiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Nou dit was mijn interessante bijdrage weer. Ik ga eten scoren en lange vloei.
Het is een advies waar je de rest van je leven iets aan hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:53 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker dat je mijn enthousiasme met 1 opmerking meteen teniet kunt doen
mijn fragiele levensvreugde is onder mijn benen vandaan gesloopt en ik stort in een depressie. maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Het is een advies waar je de rest van je leven iets aan hebt
naar de Ikea geweest om te kijken voor de uitzet, daarna naar oma geweest en schaatsen gekeken en nu ff wandelen met z'n tweeen.quote:
quote:
jullie zijn zo cutequote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
naar de Ikea geweest om te kijken voor de uitzet, daarna naar oma geweest en schaatsen gekeken en nu ff wandelen met z'n tweeen.
die zijn toch gewoon normaalquote:
haha basic ass bitch die je bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lekker burgerlijk, lekker basic.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
naar de Ikea geweest om te kijken voor de uitzet, daarna naar oma geweest en schaatsen gekeken en nu ff wandelen met z'n tweeen.
quote:
kibbeling >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kebabquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Ja, sorry, maar dat ga ik nooit van mijn leven vertellen hier op FOK!. Zeker niet met die yiha die allang in een gesticht had moeten zitten.quote:
Mooi, dan ga ik weer langzaam en midden op de weg fietsen voor oude mannen in te dure auto'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit wraak ga ik deze zomer heel irritant bumperkleven als weer van die irritante wielrenners op de weg zie.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou die vent van 40 nog gewoon thuiswonen?
nietquote:
van binnen huil jequote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
wow, je reageert op Aber
Het komt allemaal toch nog goed
Nu kan ik heel bijdehand gaan posten dat iedereen thuis woont, maar jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Sommige mensen wonen op straat hoor :squote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik heel bijdehand gaan posten dat iedereen thuis woont, maar ja
Ja, maar jij wel. Ouwe forumbewoner.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt verliefd op onbekenden op het internet.
Bijdehandquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen op straat hoor :s
quote:
Maar ja, toch niemand interesseert zich in jouw postsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik heel bijdehand gaan posten dat iedereen thuis woont, maar ja
Wel lekker goedkoop, geen huur of hypotheekquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Die zijn body wanhopig nog een beetje probeert te redden door naar de gym te gaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, ben hele vieze oude man.
Echt hequote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:27 schreef scrupuleus het volgende:
Man man man die Hans maakt alleen maar grapjes
dat was wel een heftige hequote:
Zeker omdat er hard in (voor) kwam.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond je vorige username toch leuker
Exact. Maar ja, beter laat dan nooit, toch.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Die zijn body wanhopig nog een beetje probeert te redden door naar de gym te gaan?
Ik denk dat je liegtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Exact. Maar ja, beter laat dan nooit, toch.
Waarquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Sushi besteld heuu. Vet mooie sushitoko in een ouwe kerk
Zwolle en we halen 't afquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:56 schreef HRC2020 het volgende:
En wat heb je daar aan als je het laat bezorgen
heyquote:
Niet zo rijpquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, val je niet op rijp?
heerlijk tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk, lekker basic.
Dat weet ik niet preciesquote:
Nee gelukkig nietquote:
Nee, maar ik kan niet zo goed tegen alcoholquote:
Je ging toch kibbeling eten?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Nu wil ik altijd kaas in mijn dürüm kebab.
Ken maar weinig vrouwen die daar goed tegen kunnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan niet zo goed tegen alcohol
Eet jij ook weleens gezond?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Nu wil ik altijd kaas in mijn dürüm kebab.
Soms.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eet jij ook weleens gezond?
Zijn vaak van die hele stevige types. Zuipen als een vent.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken maar weinig vrouwen die daar goed tegen kunnen.
Zijn dat dan nog vrouwen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheapquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn vaak van die hele stevige types. Zuipen als een vent.
thaaaanksquote:
Oh dat is wel snel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheap
Nicequote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheap
Ja joh, ik organiseer dat vet goedquote:
Zolang het maar een gat heeft. Neusgat is ook goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alles met een kut is een vrouw toch? Niet dat ik het controleer, maar toch.
Ik ben ook ziek snel dronkenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik raak dat soort shit ALTIJD kwijt. Ik weet niet eens waar mijn MBO diploma isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja joh, ik organiseer dat vet goed
Kerel is 2 bij 2 en ligt zo onder tafel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek snel dronkenmaar ik drink ook bijna nooit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek snel dronkenmaar ik drink ook bijna nooit.
Doe jij het ook al met een hond?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft. Neusgat is ook goed.
Echt he, kanslozen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Mensen die in nl gaan protesteren tegen trumpalsof het iets gaat helpen ofzo
Alleen als de nood echt hoog is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij het ook al met een hond?
Ik word sowieso een beetje moe van die types.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Ja, net alsof Rutte en co. dan de banden met Amerika verbreken ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorst in de grond zeker?
wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je niet naar je schatje kijken?
ik moest niet in enkhuizenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechte velden altijd daar in Enkhuizen
hehe ja. Die likken trump zijn hond nog voor hemquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, net alsof Rutte en co. dan de banden met Amerika verbreken ofzo.
Lekker chill stappen tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel is 2 bij 2 en ligt zo onder tafel.
Ja ik heb niet zo veel behoefte aan alcoholquote:
Triggert psychoseachtige verschijnselen bij hem en hij gaat dan altijd heel raar in de sc posten.quote:
Lul maar wat.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lul maar wat.
Ik had in december wel weer genoeg gedronken, dus nu gewoon even een tijdje zo weinig mogelijk.
Ik denk dat ik juist een omgekeerde Niels benquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Triggert psychoseachtige verschijnselen bij hem en hij gaat dan altijd heel raar in de sc posten.
Heyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Triggert psychoseachtige verschijnselen bij hem en hij gaat dan altijd heel raar in de sc posten.
Herkenbaar, ik heb liever een glas whisky, maar dat is ook een dure hobby.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo veel behoefte aan alcoholik vind vooral sterke drank heel lekker maar dat vind ik te deur om vaak te kopen en ga ook niet met wodka op mijn kamertje zitten.
Je wordt vrolijker, vriendelijker en milder ipv mad, chagrijnig en haatdragend?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist een omgekeerde Niels ben
Jammer dit weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey
Oh, dan gaan we hopelijk eindelijk eens een normale HPLC zien
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je wordt vrolijker, vriendelijker en milder ipv mad, chagrijnig en haatdragend?
quote:
Flesje Famous Grouse is helemaal niet duur, en een stuk lekkerder dan wodkaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo veel behoefte aan alcoholik vind vooral sterke drank heel lekker maar dat vind ik te deur om vaak te kopen en ga ook niet met wodka op mijn kamertje zitten.
Nu die peuk nogquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Drink bijna geen alcohol jajaja
Ja was ook gewoon een voorbeeldje van sterke drank. Ik vind shit als whisky ook wel gruwelijk lekker, vooral puur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flesje Famous Grouse is helemaal niet duur, en een stuk lekkerder dan wodkaSowieso genoeg andere goedkope whisky's die prima te drinken zijn ook.
Gruwelijk? Net zo gruwelijk als die wandeling van vanmiddag, en het Ikea bezoek?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja was ook gewoon een voorbeeldje van sterke drank. Ik vind shit als whisky ook wel gruwelijk lekker, vooral puur.
Mijn guilty pleasure is toch wel baileys![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een kerkhof hier. Allemaal lurkers.
Het witte bolletjes dieet.quote:
Die klok op 10 over 10 is gewoon een nieuwe IKEA klok waar nog geen batterijen in zitten. Is niet per se de werkelijke tijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Braddie is voor die vlog speciaal even 'vroeg' op gaan staan. Normaal wordt ie veel later wakker
Dat zou ook heel goed kunnenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Die klok op 10 over 10 is gewoon een nieuwe IKEA klok waar nog geen batterijen in zitten. Is niet per se de werkelijke tijd.
5 voor 10quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Braddie is voor die vlog speciaal even 'vroeg' op gaan staan. Normaal wordt ie veel later wakker
Mwa dat is niet gruwelijk. Dat is gewoon leuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gruwelijk? Net zo gruwelijk als die wandeling van vanmiddag, en het Ikea bezoek?
ja amsterdam heb je zo'n stroming die s/z en f/v omdraaienquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:03 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die zuiker zeggen en niet gewoon suiker
Als dp nog mod was was je erbijquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:13 schreef HPLC het volgende:
guus geef deze man een ban, hij lekt info op fok
Walgelijke juppenzooiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]
ja amsterdam heb je zo'n stroming die s/z en f/v omdraaien
Mensen van dagbesteding "Het Groene Blaadje"?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]
De stroming van mensen met een migratieachtergrond?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:12 schreef Drug het volgende:
[..]
zie hierbovenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen van dagbesteding "Het Groene Blaadje"?
nee die pseudo jordanezen uit noordquote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:23 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
De stroming van mensen met een migratieachtergrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |