Zijn dat dan nog vrouwen?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken maar weinig vrouwen die daar goed tegen kunnen.
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheapquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken maar weinig vrouwen die daar goed tegen kunnen.
Echt he.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn vaak van die hele stevige types. Zuipen als een vent.
thaaaanksquote:
Oh dat is wel snel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheap
Nicequote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheap
Ja joh, ik organiseer dat vet goedquote:
Zolang het maar een gat heeft. Neusgat is ook goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alles met een kut is een vrouw toch? Niet dat ik het controleer, maar toch.
Ik ben ook ziek snel dronkenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik raak dat soort shit ALTIJD kwijt. Ik weet niet eens waar mijn MBO diploma isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja joh, ik organiseer dat vet goed
Kerel is 2 bij 2 en ligt zo onder tafel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek snel dronkenmaar ik drink ook bijna nooit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek snel dronkenmaar ik drink ook bijna nooit.
Doe jij het ook al met een hond?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft. Neusgat is ook goed.
Echt he, kanslozen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Mensen die in nl gaan protesteren tegen trumpalsof het iets gaat helpen ofzo
Alleen als de nood echt hoog is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij het ook al met een hond?
Ik word sowieso een beetje moe van die types.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Mensen die in nl gaan protesteren tegen trumpalsof het iets gaat helpen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |