Zolang het maar een gat heeft. Neusgat is ook goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alles met een kut is een vrouw toch? Niet dat ik het controleer, maar toch.
Ik ben ook ziek snel dronkenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
een wijntje en een baco en ik ben al duizelig en aangeschoten ehehe. Wel lekker cheap
Ja ik raak dat soort shit ALTIJD kwijt. Ik weet niet eens waar mijn MBO diploma isquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja joh, ik organiseer dat vet goed
Kerel is 2 bij 2 en ligt zo onder tafel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek snel dronkenmaar ik drink ook bijna nooit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek snel dronkenmaar ik drink ook bijna nooit.
Doe jij het ook al met een hond?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het maar een gat heeft. Neusgat is ook goed.
Echt he, kanslozen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Mensen die in nl gaan protesteren tegen trumpalsof het iets gaat helpen ofzo
Alleen als de nood echt hoog is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe jij het ook al met een hond?
Ik word sowieso een beetje moe van die types.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
Ja, net alsof Rutte en co. dan de banden met Amerika verbreken ofzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef madeliefff het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorst in de grond zeker?
wie?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je niet naar je schatje kijken?
ik moest niet in enkhuizenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechte velden altijd daar in Enkhuizen
hehe ja. Die likken trump zijn hond nog voor hemquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, net alsof Rutte en co. dan de banden met Amerika verbreken ofzo.
Lekker chill stappen tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kerel is 2 bij 2 en ligt zo onder tafel.
Ja ik heb niet zo veel behoefte aan alcoholquote:
Triggert psychoseachtige verschijnselen bij hem en hij gaat dan altijd heel raar in de sc posten.quote:
Lul maar wat.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lul maar wat.
Ik had in december wel weer genoeg gedronken, dus nu gewoon even een tijdje zo weinig mogelijk.
Ik denk dat ik juist een omgekeerde Niels benquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Triggert psychoseachtige verschijnselen bij hem en hij gaat dan altijd heel raar in de sc posten.
Heyquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Triggert psychoseachtige verschijnselen bij hem en hij gaat dan altijd heel raar in de sc posten.
Herkenbaar, ik heb liever een glas whisky, maar dat is ook een dure hobby.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo veel behoefte aan alcoholik vind vooral sterke drank heel lekker maar dat vind ik te deur om vaak te kopen en ga ook niet met wodka op mijn kamertje zitten.
Je wordt vrolijker, vriendelijker en milder ipv mad, chagrijnig en haatdragend?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist een omgekeerde Niels ben
Jammer dit weer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey
Oh, dan gaan we hopelijk eindelijk eens een normale HPLC zien
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Je wordt vrolijker, vriendelijker en milder ipv mad, chagrijnig en haatdragend?
quote:
Flesje Famous Grouse is helemaal niet duur, en een stuk lekkerder dan wodkaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo veel behoefte aan alcoholik vind vooral sterke drank heel lekker maar dat vind ik te deur om vaak te kopen en ga ook niet met wodka op mijn kamertje zitten.
Nu die peuk nogquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Drink bijna geen alcohol jajaja
Ja was ook gewoon een voorbeeldje van sterke drank. Ik vind shit als whisky ook wel gruwelijk lekker, vooral puur.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flesje Famous Grouse is helemaal niet duur, en een stuk lekkerder dan wodkaSowieso genoeg andere goedkope whisky's die prima te drinken zijn ook.
Gruwelijk? Net zo gruwelijk als die wandeling van vanmiddag, en het Ikea bezoek?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja was ook gewoon een voorbeeldje van sterke drank. Ik vind shit als whisky ook wel gruwelijk lekker, vooral puur.
Mijn guilty pleasure is toch wel baileys![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat een kerkhof hier. Allemaal lurkers.
Het witte bolletjes dieet.quote:
Die klok op 10 over 10 is gewoon een nieuwe IKEA klok waar nog geen batterijen in zitten. Is niet per se de werkelijke tijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:00 schreef H0D3NPYL het volgende:
Braddie is voor die vlog speciaal even 'vroeg' op gaan staan. Normaal wordt ie veel later wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |