Jij post ook altijd wat voor lekkere dingen je hebt gekochtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
ja jij post altijd lekker eten waardoor ik honger krijg
Die emoji zou uitsluitend gebruikt moeten worden door meisjes die binnen Niels' interesse liggen.quote:
quote:
Jawel, please. Ik moet vet veel doen voor schoolquote:
Dat doe ik binnen winkelopeningstijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij post ook altijd wat voor lekkere dingen je hebt gekocht
Ik ook niet omdat Aber wel komt.quote:
Mooi, komen er uitsluitend leuke mensenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ook niet omdat Aber wel komt.
Nee haal kibbelingquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ik dacht dus ik ga kibbeling halen bij de visboer. Maar toen bedacht ik mij dat durum kebab met kaas ook wel lekker is. Ik kan moeilijk allebei eten.
First world problems wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ik dacht dus ik ga kibbeling halen bij de visboer. Maar toen bedacht ik mij dat durum kebab met kaas ook wel lekker is. Ik kan moeilijk allebei eten.
Dan haal je chips en koekjesquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan heb ik vast straks weer honger.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Dat doe ik binnen winkelopeningstijden
Ja, sorry. Kan je daar verder ook niet mee helpen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heb ik niks aan. En klopt.
Heb Niels net gesproken aan de telefoon en die komt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Mooi, komen er uitsluitend leuke mensen
Typisch, een normaal persoon zou gewoon van zender wisselen maar jij gaat over sof fantaseren.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:50 schreef Mozy het volgende:
Bij "ik voel me sexy als ik dans" moet ik aan sof denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |