haha basic ass bitch die je bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lekker burgerlijk, lekker basic.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
naar de Ikea geweest om te kijken voor de uitzet, daarna naar oma geweest en schaatsen gekeken en nu ff wandelen met z'n tweeen.
quote:
kibbeling >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kebabquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Ik dacht dus ik ga kibbeling halen bij de visboer. Maar toen bedacht ik mij dat durum kebab met kaas ook wel lekker is. Ik kan moeilijk allebei eten.
Ja, sorry, maar dat ga ik nooit van mijn leven vertellen hier op FOK!. Zeker niet met die yiha die allang in een gesticht had moeten zitten.quote:
Mooi, dan ga ik weer langzaam en midden op de weg fietsen voor oude mannen in te dure auto'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit wraak ga ik deze zomer heel irritant bumperkleven als weer van die irritante wielrenners op de weg zie.
hoe oud ben jij eigenlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou die vent van 40 nog gewoon thuiswonen?
nietquote:
van binnen huil jequote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
wow, je reageert op Aber
Het komt allemaal toch nog goed
Nu kan ik heel bijdehand gaan posten dat iedereen thuis woont, maar jaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Sommige mensen wonen op straat hoor :squote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik heel bijdehand gaan posten dat iedereen thuis woont, maar ja
Ja, maar jij wel. Ouwe forumbewoner.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt verliefd op onbekenden op het internet.
Bijdehandquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommige mensen wonen op straat hoor :s
quote:
Maar ja, toch niemand interesseert zich in jouw postsquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu kan ik heel bijdehand gaan posten dat iedereen thuis woont, maar ja
Wel lekker goedkoop, geen huur of hypotheekquote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:19 schreef Le_Professeur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |