abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164293652
Hoi, m'n moeder is 62 ik ben een man van 40. M'n moeder legt vaak als ik voorbij loop een paar seconden haar hand op de onderkant van m'n rug, bovenkant van m'n billen, het is een beetje op riem hoogte, ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden, het hangt er voor mij ook er vanaf met welke intenties ze het doet, ze doet het wel eens als het gang pad smal is. Ik heb 1 keer haar hand gepakt en van me af gegooid, maar ze is het blijven doen daarna. Pas was er op het nieuws dat een iman had gezegd dat sex-slaven waren toegestaan, toen maakte ik een grapje tegen m'n pa, pa goed nieuws; sex-slaven zijn toegestaan, toen zei m'n moeder; ik zal jouw eens als sex-slaaf gebruiken, hier ben ik toen heel erg van geschrokken. En dit heb ik ook later tegen m'n moeder gezegd dat ik dit niet leuk vond, ze bood toen wel gelijk haar excuses aan. Dezelfde avond liep ik haar voorbij in een smalle gang en legde ze weer even een paar seconden haar hand op m'n achter kant ter hoogte van m'n riem, ik heb toen niets gezegd omdat ik niet wist wat haar intentie was toen ze dat deed. Wat vinden jullie? Kan een moeder haar hand daar leggen of hoort het eigenlijk daar niet, zou ze verkeerde intenties hebben gehad of zou ze er niet bij nagedacht hebben? Alvast bedankt voor jullie meedenken.

[ Bericht 0% gewijzigd door vragen1990 op 07-08-2016 17:09:22 ]
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:48:43 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164293715
Ik denk dat je een tikkeltje overdrijft. Een hand op je onderrug is verre van incestueus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164293731
Nou, er is gewoon een regel: wat je niet prettig vindt, vind je niet prettig. En jij beslist daarover, je bent de baas over je eigen lichaam. Als je moeder dingen doet die je niet prettig vindt, moet je dat moeten kunnen zeggen en zij moet daar respect voor hebben.
Ik heb zelf het vermoeden dat ze gewoon veel van je houdt en dat je er niets achter moet zoeken, lijkt me. Misschien is het een "slip of the hand".
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:49:42 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164293743
Gewoon je onderrug bedoel je? Vind t nu niet erg schokkend of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164293770
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Samzz het volgende:
Gewoon je onderrug bedoel je? Vind t nu niet erg schokkend of zo.
Onderrug deels bovenbillen.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:51:29 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164293780
Kun je in een paint verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat, in zo'n smalle gang?
The love you take is equal to the love you make.
pi_164293783
Ik snap het wel, want de bovenkant van je billen is een erogene zone. Daarom wordt TS getriggerd.
Ik zou gewoon tegen moederlief zeggen: op mijn rug en schouders, no problem, maar ik vind het vervelend als je bij mijn middel komt. Ik zou het er gewoon over hebben, gewoon bij een kop thee en niet raar over doen, want volgens mij is het dat niet.
pi_164293784
Je bent 40 jaar, het is tijd om je eigen gang op te gaan.
Dan heb je dit probleem ook niet meer.
Oke
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:52:10 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_164293794
Maar vertel je moeder dat haar betasten als naar ervaart.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_164293857
Bedankt voor de reacties, ik ben nu wel wat gerust gerustgestelder.
pi_164293871
Er was laatst nog een discussie in de krant over moeders die hun kinderen boven een bepaalde leeftijd (lees zes of zeven) nog op de mond kussen. Ik snap die discussie heel goed, omdat kinderen dan nog niet kunnen beslissen en nog binnen de machtscirkel zitten van hun ouders. Ik snap dat het normaal is in de baby- en hele kleine peutertijd, maar kinderen zijn niet gek.
Een moeder kan zeggen: het is gewoon een lief kusje, en een psycholoog heeft zich er over uitgelaten dat kinderen er geen erotische gevoelens bij krijgen, ja, dat snap ik ook, daar zijn het kinderen voor. Maar het gaat wel hun geheugen in....

Je moet gewoon grenzen stellen. Een van mijn zussen begon met de gewoonte om bij de begroeting me een kus op de mond te geven. Ik vond dat zeer vervelend. Ik denk dat ze het merkte. Twee of drie keer gebeurd, en toen was het afgelopen. Gelukkig maar, anders moest ik er iets van zeggen. Ik snap wel dat het een vriendschapskus is en dat je er niks achter moet zoeken, maar toch, het is wel m'n zus en ik vind zoiets verschrikkelijk.

[ Bericht 26% gewijzigd door Sigaartje op 07-08-2016 13:02:09 ]
pi_164293897
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef vragen1990 het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ben nu wel wat gerust gerustgestelder.
Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.
En ik denk dat je moeder het gewoon goed met je voor heeft en dat het gewoon een normale moeder-zoon-liefkozing is. Ik zie er niks geks achter in ieder geval.
pi_164293989
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.
En ik denk dat je moeder het gewoon goed met je voor heeft en dat het gewoon een normale moeder-zoon-liefkozing is. Ik zie er niks geks achter in ieder geval.
Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_164294016
Je bent geen 40 als je uit 1990 komt. Ik kan het weten.
pi_164294027
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:00 schreef halfway het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.
Ligt er aan hoe oud de dochter is.
pi_164294070
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Kun je in een paint verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat, in zo'n smalle gang?
_O-
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_164294089
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaakt
pi_164294095
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_164294140
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef vragen1990 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaakt
Dit rijst meer vragen op dan dat het beantwoordt.
pi_164294151
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef nostra het volgende:

[..]

Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.
Ik voel me het dubbele op dit moment.
pi_164294218
Die opmerking van die seksslaaf vind ik wel een beetje raar. Was dat niet tegen je vader bedoeld?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_164294294
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik voel me het dubbele op dit moment.
zo erg?
Als je 40 bent moet je je uitstekend voelen. :)
pi_164294453
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:09 schreef Biancavia het volgende:
Die opmerking van die seksslaaf vind ik wel een beetje raar. Was dat niet tegen je vader bedoeld?
Jammer genoeg niet, toen ik zei dat ik het niet leuk vond zei ze dat ze had moeten zeggen; ik zal die iman eens als sex-slaaf gebruiken.
pi_164294631
Vragen1990 en je bent 40 jaar, waar komt die 1990 dan vandaan.

Het spijt zeer, maar ik moet zeggen. TROLOLOLO.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_164294748
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 13:24 schreef spierbal het volgende:
Vragen1990 en je bent 40 jaar, waar komt die 1990 dan vandaan.

Het spijt zeer, maar ik moet zeggen. TROLOLOLO.
Ik weet niet waar die 1990 vandaan komt, ik heb niet lang nagedacht toen ik m'n nickname verzon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')