Hoi, m'n moeder is 62 ik ben een man van 40. M'n moeder legt vaak als ik voorbij loop een paar seconden haar hand op de onderkant van m'n rug, bovenkant van m'n billen, het is een beetje op riem hoogte, ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden, het hangt er voor mij ook er vanaf met welke intenties ze het doet, ze doet het wel eens als het gang pad smal is. Ik heb 1 keer haar hand gepakt en van me af gegooid, maar ze is het blijven doen daarna. Pas was er op het nieuws dat een iman had gezegd dat sex-slaven waren toegestaan, toen maakte ik een grapje tegen m'n pa, pa goed nieuws; sex-slaven zijn toegestaan, toen zei m'n moeder; ik zal jouw eens als sex-slaaf gebruiken, hier ben ik toen heel erg van geschrokken. En dit heb ik ook later tegen m'n moeder gezegd dat ik dit niet leuk vond, ze bood toen wel gelijk haar excuses aan. Dezelfde avond liep ik haar voorbij in een smalle gang en legde ze weer even een paar seconden haar hand op m'n achter kant ter hoogte van m'n riem, ik heb toen niets gezegd omdat ik niet wist wat haar intentie was toen ze dat deed. Wat vinden jullie? Kan een moeder haar hand daar leggen of hoort het eigenlijk daar niet, zou ze verkeerde intenties hebben gehad of zou ze er niet bij nagedacht hebben? Alvast bedankt voor jullie meedenken.
[ Bericht 0% gewijzigd door vragen1990 op 07-08-2016 17:09:22 ]