Onderrug deels bovenbillen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:49 schreef Samzz het volgende:
Gewoon je onderrug bedoel je? Vind t nu niet erg schokkend of zo.
Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:55 schreef vragen1990 het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik ben nu wel wat gerust gerustgestelder.
Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je! Ben blij dat je je nu wat beter voelt.
En ik denk dat je moeder het gewoon goed met je voor heeft en dat het gewoon een normale moeder-zoon-liefkozing is. Ik zie er niks geks achter in ieder geval.
Ligt er aan hoe oud de dochter is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:00 schreef halfway het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar als je dat als vader bij je dochter doet dan breekt de hel los. Rare wereld.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Kun je in een paint verduidelijken hoe dat in zijn werk gaat, in zo'n smalle gang?
Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent geen 40 als je uit 1990 komt. Ik kan het weten.
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je bent geen 40 als je uit 1990 komt. Ik kan het weten.
Dit rijst meer vragen op dan dat het beantwoordt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef vragen1990 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geboren in 1990, heb gewoon snel even een anonieme naam aangemaakt
Ik voel me het dubbele op dit moment.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan je wel 40 voelen. Ik kan het weten.
zo erg?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik voel me het dubbele op dit moment.
Jammer genoeg niet, toen ik zei dat ik het niet leuk vond zei ze dat ze had moeten zeggen; ik zal die iman eens als sex-slaaf gebruiken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:09 schreef Biancavia het volgende:
Die opmerking van die seksslaaf vind ik wel een beetje raar. Was dat niet tegen je vader bedoeld?
Ik weet niet waar die 1990 vandaan komt, ik heb niet lang nagedacht toen ik m'n nickname verzon.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:24 schreef spierbal het volgende:
Vragen1990 en je bent 40 jaar, waar komt die 1990 dan vandaan.
Het spijt zeer, maar ik moet zeggen. TROLOLOLO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |