Ik ben er zelf pas vannacht. Vanavond ga ik weer, zoals gewoonlijk, sociaal doen zonder FOK!.quote:
Ik ben verruktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb Niels net gesproken aan de telefoon en die komt gewoon hoor.
lekker dat je mijn enthousiasme met 1 opmerking meteen teniet kunt doenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:45 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Die emoji zou uitsluitend gebruikt moeten worden door meisjes die binnen Niels' interesse liggen.
kunt beter mij doenquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Jawel, please. Ik moet vet veel doen voor school
doeiquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Nou dit was mijn interessante bijdrage weer. Ik ga eten scoren en lange vloei.
Het is een advies waar je de rest van je leven iets aan hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:53 schreef Drug het volgende:
[..]
lekker dat je mijn enthousiasme met 1 opmerking meteen teniet kunt doen
mijn fragiele levensvreugde is onder mijn benen vandaan gesloopt en ik stort in een depressie. maar toch bedanktquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Het is een advies waar je de rest van je leven iets aan hebt
naar de Ikea geweest om te kijken voor de uitzet, daarna naar oma geweest en schaatsen gekeken en nu ff wandelen met z'n tweeen.quote:
quote:
jullie zijn zo cutequote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
naar de Ikea geweest om te kijken voor de uitzet, daarna naar oma geweest en schaatsen gekeken en nu ff wandelen met z'n tweeen.
die zijn toch gewoon normaalquote:
haha basic ass bitch die je bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |