Gedeelde smart is halve smart inderdaad. Maar dat is overbodig noel, al is het maar omdat we beiden ons leven in de stad leven en daar geen gemakkelijke weg uit van is.quote:
Beter wint Swansea.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Bah, helemaal geen zin in chips.
Watquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart inderdaad. Maar dat is overbodig noel, al is het maar omdat we beiden ons leven in de stad leven en daar geen gemakkelijke weg uit van is.
Waarom ben jij zo vrolijk? Is het die leuke 18-jarige knul?quote:
Jeetje, dacht, quote en vernederlandiseer Rock n Roll staar, gewoon met het oog op verbroedering, krijg ik wat.quote:
Wij zijn er tochquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrolijk? Is het die leuke 18-jarige knul?
Heb het op de achtergrond opstaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wij zijn er toch![]()
Kijk je ook naar Loserpool - Swansea?
Je moet de teksten niet zo moeilijk maken voor Noel, dan gaat het mis.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dacht, quote en vernederlandiseer Rock n Roll staar, gewoon met het oog op verbroedering, krijg ik wat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het op de achtergrond opstaan.
Nee johquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo vrolijk? Is het die leuke 18-jarige knul?
Tonijnquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb net een tv gekocht en ik heb een HEERLIJK broodje met tonijnsalade
Tonijnsaladequote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh
Ik heb net een tv gekocht en ik heb een HEERLIJK broodje met tonijnsalade
Ik hou echt van tonijnquote:
ik ook mmmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |