Dat lijkt me echt helemaal niksquote:
Welke kleur? En vannacht hé..quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heerlijk rustig weekendje. Helemaal alleen thuis, gisteren heel de nacht battlefield gespeeld, dadelijk alleen weg om mijn haar te kleuren, maar dan ga ik meteen even zoeken naar een lekkere champagne of cava denk ik.
WOWquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke kleur? En vannacht hé..Je weet onze afspraak.
Vannacht gaan we natuurlijk nachtbraken. Dat vergeet is uiteraard niet. Donkerbruin denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke kleur? En vannacht hé..Je weet onze afspraak.
Ja manquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dacht, quote en vernederlandiseer Rock n Roll staar, gewoon met het oog op verbroedering, krijg ik wat.
Als zo goed als Noel gitaar kon spelen dan had ik er een rifje bij gespeeld, maar ja, ik kan slechts wat akkoorden op de akoestische gitaar.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vannacht gaan we natuurlijk nachtbraken. Dat vergeet is uiteraard niet. Donkerbruin denk ik.
Lekker man, hier nog sneeuw en zonquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zelfs hier is er nu zon. Dus ik ga voorzichtig naar buiten.
Sneeuw? Ik heb hier nooit sneeuw gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Lekker man, hier nog sneeuw en zon
Stopt hij er echt mee? Ah jammer.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef HPLC het volgende:
Frank, ik heb per ongeluk gescholden in afscheidstopic van Pharkus. Vergeef me
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als zo goed als Noel gitaar kon spelen dan had ik er een rifje bij gespeeld, maar ja, ik kan slechts wat akkoorden op de akoestische gitaar.
Waar is hierquote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sneeuw? Ik heb hier nooit sneeuw gehad
Uit wraak ga ik deze zomer heel irritant bumperkleven als weer van die irritante wielrenners op de weg zie.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 15:17 schreef HPLC het volgende:
Frank, ik heb per ongeluk gescholden in afscheidstopic van Pharkus. Vergeef me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |