Ja, eindelijk weer een keertje nachtdienst draaienquote:
Bij mij ook. Teveel gekocht in paardenwinkel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo leuk was mijn dag niet, vooral duur.
1600 kcal? lager probeer ook niet te gaan, als ik sport eet ik sowieso meer, maar als ik geen honger heb of slap voel verder, dan stamp ik er ook niet meer in.quote:
Zou ik echt niet kunnen handelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, eindelijk weer een keertje nachtdienst draaien
oh dat vind ik niet weinigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1600 kcal? lager probeer ook niet te gaan, als ik sport eet ik sowieso meer, maar als ik geen honger heb of slap voel verder, dan stamp ik er ook niet meer in.
tel je alles op wat je eet?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
1600 kcal? lager probeer ook niet te gaan, als ik sport eet ik sowieso meer, maar als ik geen honger heb of slap voel verder, dan stamp ik er ook niet meer in.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan lees ik daarover heen. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik heel de dag Battlefield heb gespeeld en dan de neiging heb om steeds iets dichterbij te schuiven om op een gegeven moment praktisch in de tv te zitten.
[..]
Idir
Met nachtdiensten ben ik altijd in topvorm, en het werkt veel relaxter, geen gezeur en allesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen handelen.Kan nu al niet mijn nest uit
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik echt niet kunnen handelen.Kan nu al niet mijn nest uit
Dat laatste lijkt me ook wel nice jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met nachtdiensten ben ik altijd in topvorm, en het werkt veel relaxter, geen gezeur en alles
Ja, zorg wel dat je heel wit bent.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Niet vrijgezel zijn in Latijns Amerika
is dit waar
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
is dit waar
Oh, in dat geval kom ik graag helpen tijdens jouw nachtdienstenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.
Voor een man is dat fucking laag hoor.quote:
ik ga naar latijns amerikaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, zorg wel dat je heel wit bent.
Er gaat niets boven vlaggen veroveren op Monte Grappa terwijl ik mensen door hun knar schiet met mijn SMLE marksman of Martini Henry natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een leven heb jij op jou leeftijd.
Auto grote beurt, apk en allerlei shit laten fixen en vooronderzoek ooglaseren.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij ook. Teveel gekocht in paardenwinkel.
Wat heb je gedaan dan?
Wel veilig doen hequote:
rip ukquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
is dit waar
Heb nou bijna nooit meer nachtwerk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kom ik graag helpen tijdens jouw nachtdiensten
Kan je nog iets voor me meenemen?quote:
Dooie mus, thanksquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nou bijna nooit meer nachtwerk.
Is redelijk makkelijk globaal te gokken, omdat ik maar een paar uur kcal naar binnen gooi nu. Drink alleen water en zwarte koffie. Kwestie van maaltijden inschatten.quote:
rip flaucybunnyquote:
Oh, dan was mijn dag leukerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Auto grote beurt, apk en allerlei shit laten fixen en vooronderzoek ooglaseren.
Fles piscoquote:
Ga je laten laseren zosk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Auto grote beurt, apk en allerlei shit laten fixen en vooronderzoek ooglaseren.
BF1? is dat wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaat niets boven vlaggen veroveren op Monte Grappa terwijl ik mensen door hun knar schiet met mijn SMLE marksman of Martini Henry natuurlijk.
Volgende week toevallig wel een keer.quote:
Gewoon hete badquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
@frass Mijn fysio heeft mijn kuit los gemasseerd en toen leek het even te werken maar nog steeds pijn. Misschien dat wat jij zei wel anders werkt dan los masseren.
Eerst maar eens naar de sportarts
Jammer, mooie vrouwen daarquote:
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh, dan was mijn dag leuker
Oh, ga je echt laten doen? Vind dat srs eng
Ja, al speel ik het al een kleine maand niet meer nu maar dat komt door de kansloze DLC planning in combinatie met weinig mensen in mijn vriendenlijst om mee samen te spelen en dat ik al 100 uur er in heb zitten.quote:
WW1 is weer eens wat anders, vind ik juist wel wat hebben eigenlijk.quote:
Wou :squote:
Laat maar weten wanneer, ik ben er bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Volgende week toevallig wel een keer.
Oh, kansloze dlc planning?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja, al speel ik het al een kleine maand niet meer nu maar dat komt door de kansloze DLC planning in combinatie met weinig mensen in mijn vriendenlijst om mee samen te spelen en dat ik al 100 uur er in heb zitten.
Ik kreeg altijd last van mijn maag rond 04.00 uurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nachtdienst is chillste ever. Half slapend werken, en in 5 min is de nacht voorbij voelt het. Is net of je niet gewerkt hebt en in een andere dimensie leeft.
Heel veel succes! Hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Ja, afspraak is al gemaakt.![]()
Ik vind het ook doodeng
Nog niet op?quote:
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.quote:
Als je wanneer weet en niet waar, ga je het vinden?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, ik ben er bij.
Ik hoop het ook, heb de snelste behandeling gekozen dus ben er na 40 seconden vanaf. :squote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heel veel succes! Hopelijk valt het mee
Ik vooral heel veel hongerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:33 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd last van mijn maag rond 04.00 uur
Jups, altijd goed om dingen uit te sluitenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef supersof het volgende:
@frass Mijn fysio heeft mijn kuit los gemasseerd en toen leek het even te werken maar nog steeds pijn. Misschien dat wat jij zei wel anders werkt dan los masseren.
Eerst maar eens naar de sportarts
hou je van lelijk?quote:
Gaat dat zo snel? Ik had echt beeld dat ze eerst in je oog snijden ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, heb de snelste behandeling gekozen dus ben er na 40 seconden vanaf. :s
Ja ik heb het gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.
Die details verwacht ik natuurlijk te ontvangen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als je wanneer weet en niet waar, ga je het vinden?
In welke branchequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
De eerste grote DLC komt in maart pas, 5 maanden vertoeven op maar 9 maps (ondertussen wel 10) waarvan er vaak ook wat tussen zitten die niet zo fijn spelen als anderen dat is in mijn ogen niet heel veel.quote:
Maar dokter moet toch aan je ogen zitten, dan zit je daar toch met open ogen en zie je alles gebeuren?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord.Ik heb gekozen voor SMILE wat iets van ~ 40 seconden duurt oid.
Binnen 2 uur sta je weer buiten en de volgende dag kun je soms al gewoon weer zelf rijden en alles doen.
Als het goed is heb over een paar weken een nieuwe fles.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje zonde toch
en teveel werk om pisco sour te maken
Bij die techniek wel, het laser gedeelte dan he.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel? Ik had echt beeld dat ze eerst in je oog snijden ofzo
Klopt, je moet alleen goed met druppels en dergelijke de 2 weken daarna doen, maar verder. De volgende dag voelde ik ook al niets meer. Dezelfde avond zat ik gewoon tv te kijken. Je hebt alleen iemand nodig om je thuis te brengen, want je moet wel een uurtje of 3 je ogen dicht houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik heb het gehoord.Ik heb gekozen voor SMILE wat iets van ~ 40 seconden duurt oid.
Binnen 2 uur sta je weer buiten en de volgende dag kun je soms al gewoon weer zelf rijden en alles doen.
Hij telt mee ... 6, 7, 8, 9 *zie je al wat?*quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb het 10 jaar geleden laten doen. Niks engs aan. Je voelt niks, die chirurg gaat dan ook echt met dat vlies aan de slag, dus dan dan zie je scherp, dan weer niet. Je wordt alleen eventjes vijf seconden blind, maar hij telt mee en dan zie je alles weer. Je ogen zijn ietwat prikkerig daarna, maar dat is ook in de loop van de dag over. Het is zo gebeurd.
Verschillende branches.quote:
Neuh, 1, 2, 3 en bij vijf zie je weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij telt mee ... 6, 7, 8, 9 *zie je al wat?*
Volgens mij niet, ripquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Stimorol- het volgende:
Doet systeemherstel er altijd 30m over
Ja, zo hoort het.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, 1, 2, 3 en bij vijf zie je weer.
Ja ze gaan in je ogen met dat ding. :s Ik weet het ook niet precies moet nog dat boekje doorlezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dokter moet toch aan je ogen zitten, dan zit je daar toch met open ogen en zie je alles gebeuren?
Vet eng lijkt me dat, zou bijna freaken daar
Ja die druppels achteraf idd. Klinkt goed verder, moet alleen ff een slachtoffer zoeken die me brengt en haalt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, je moet alleen goed met druppels en dergelijke de 2 weken daarna doen, maar verder. De volgende dag voelde ik ook al niets meer. Dezelfde avond zat ik gewoon tv te kijken. Je hebt alleen iemand nodig om je thuis te brengen, want je moet wel een uurtje of 3 je ogen dicht houden.
Raarquote:
Wel beste maps ook, Seine Crossing, Grand Baazar, Aftermath DLC, en Karkand en Wake Island als nieuwe oude maps.quote:
Misschien bij willow achterop het paard.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die druppels achteraf idd. Klinkt goed verder, moet alleen ff een slachtoffer zoeken die me brengt en haalt.
Frank doet dat graagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die druppels achteraf idd. Klinkt goed verder, moet alleen ff een slachtoffer zoeken die me brengt en haalt.
Oh dat lijkt me wel wat ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien bij willow achterop het paard.
paar maten doen de wim hof techniekquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is redelijk makkelijk globaal te gokken, omdat ik maar een paar uur kcal naar binnen gooi nu. Drink alleen water en zwarte koffie. Kwestie van maaltijden inschatten.
Als jij het paard bentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien bij willow achterop het paard.
Ben jij lelijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mogen ook weleens in het zonnetje staan.
quote:
Goed punt welquote:
wat betaal je? Denk er ook wel eens over naquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, heb de snelste behandeling gekozen dus ben er na 40 seconden vanaf. :s
wtf frank, echt wtfquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan verschijn in ik zo. Zosk moet toch zijn ogen dicht houden.
[ afbeelding ]
Seriously Frankquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can'tquote:
Ik vind dat echt een coole outfitquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tering.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het 4500 was maar is 3900, dus valt mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat betaal je? Denk er ook wel eens over na
pff vind ik nog erg duurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4500 was maar is 3900, dus valt mee?Dat is inclusief 100 euro vooronderzoekkosten en exclusief druppels vooraf en erna
Holy shitballsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 4500 was maar is 3900, dus valt mee?Dat is inclusief 100 euro vooronderzoekkosten en exclusief druppels vooraf en erna
quote:
van wikipediaquote:Hof is ervan overtuigd dat mensen hun zenuwstelsel kunnen beïnvloeden met hun geestelijke vermogens.
Hof denkt met zijn methode tevens reuma- en diabetespatiënten te kunnen behandelen en gelooft ook in brede zin in een heilzame werking
"Wim Hof: "Als je dit meester bent word je niet meer ziek, want het lichaam is te waakzaam geworden. De levenskwaliteit zal omhoog gaan als iedereen langzaamaan zal leren de eenheid tussen lichaam en geest te smeden. Het Riagg zal werkeloos zijn, de ziekenhuizen zullen alleen nog maar botbreuken hoeven [te] behandelen."
Je hebt veel goedkopere alternatieven hoor. Volgens mij kan het al vanaf 1500 (of minder?) oid.quote:
oh ik nietquote:
En normale gulf of omanquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel beste maps ook, Seine Crossing, Grand Baazar, Aftermath DLC, en Karkand en Wake Island als nieuwe oude maps.
hmm zal eens kijken. Als het in totaal op 1500 uitkomt wil ik het wel overwegenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt veel goedkopere alternatieven hoor. Volgens mij kan het al vanaf 1500 (of minder?) oid.
Ergens in Aziëquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je hebt veel goedkopere alternatieven hoor. Volgens mij kan het al vanaf 1500 (of minder?) oid.
ik hoor ook verhalen dat mensen na t laseren last houden van super droge ogen. Brr mij niet gezien. Ik wil sws geen risico lopen met mijn ogen lieverquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Srsquote:
maar hoeveel kcal flikker jij naar binnen dan nuquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hmm zal eens kijken. Als het in totaal op 1500 uitkomt wil ik het wel overwegen
SMILEquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh, Amazon video is die shit legaal te zien toch? gaarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op mijn computer
piraatbaai
Hehe.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:44 schreef Drug het volgende:
[..]
haha je doet het goed, vriend, dat meen ik
afgelopen dagen rond 2k denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
maar hoeveel kcal flikker jij naar binnen dan nu
Mehquote:
Het pakt doorgaans duurder uit dan ze aanbieden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de goedkoopste is qua prijs wel oke. Maar om nu het goedkoopste te nemen :x zijn toch je ogenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
SMILE
¤ 2.250,- | ¤ 4.500,-
Introductieprijs SMILE (t/m 31/1/2017)
¤ 1.950,- | ¤ 3.900,-
Introductieprijs SMILE (t/m 31/12/2017)
¤ 1999,- | ¤ 3998,-
FemtoLASIK
¤ 1.599,- | ¤ 3.198,-
TransPRK
¤ 1.349,- | ¤ 2.698,-
LasekPRK
¤ 895,- | ¤ 1.790,-
PresbyMAX
¤ 2.150,- | ¤ 4.300,-
Meerprijs wavefront adjusted
Gratis
Meerprijs wavefront guided (op indicatie)
¤ 350,- | ¤ 700,-
Meerprijs avedro crosslinking (op indicatie)
¤ 490,- | ¤ 980,-
Nabehandeling, binnen twee jaar na initiële behandeling
Gratis
Nabehandeling, meer dan twee jaar na initiële behandeling
¤ 250,- | ¤ 500,-
Per oog / totaal
https://www.bergmanclinic(...)n-en-lensimplantatie
Je kan ook één oog doen, scheelt weer geld.quote:
Je moet na de behandeling natuurlijk wel gewoon blijven knipperen met je ogen, anders worden ze droog ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoor ook verhalen dat mensen na t laseren last houden van super droge ogen. Brr mij niet gezien. Ik wil sws geen risico lopen met mijn ogen liever
Is niet per se slechter natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen de goedkoopste is qua prijs wel oke. Maar om nu het goedkoopste te nemen :x zijn toch je ogen
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan ook één oog doen, scheelt weer geld.
uhquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan ook één oog doen, scheelt weer geld.
ligt er beetje aan. Gister liter melk + oatmeal. Dan haal je het zo. Maar vandaag dan weer niet dus zit nu denk rond 1200quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
netjes, dat is flink aanpoten voor je zeker
Heb ik ook gelezen maar ja, je moet iets.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoor ook verhalen dat mensen na t laseren last houden van super droge ogen. Brr mij niet gezien. Ik wil sws geen risico lopen met mijn ogen liever
diëten is niets voor mij. Ik wilde eens 2 kilo afvallen. Ik kwam juist aan omdat t niet mogen snacken ervoor zorgde dat ik t meer wou hehe. Dus hoop niet dat ik dik wordquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, Amazon video is die shit legaal te zien toch? gaar
Ja klopt sinds maandje oid, kost wel minder dan Netflix maar dat mag ook wel vanwege hun karige aanbodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, Amazon video is die shit legaal te zien toch? gaar
Tuurlijk kan datquote:
Wel volle melk he.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt er beetje aan. Gister liter melk + oatmeal. Dan haal je het zo. Maar vandaag dan weer niet dus zit nu denk rond 1200
gewoon de pearl binnen lopen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen maar ja, je moet iets.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet na de behandeling natuurlijk wel gewoon blijven knipperen met je ogen, anders worden ze droog ja.
Ziek veel Koolhydraten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ligt er beetje aan. Gister liter melk + oatmeal. Dan haal je het zo. Maar vandaag dan weer niet dus zit nu denk rond 1200
Heb je geen Netflix meer?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja klopt sinds maandje oid, kost wel minder dan Netflix maar dat mag ook wel vanwege hun karige aanbod
Jeetje, wat een verhaal. Ik hoop ook niet dat je dik wordt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
diëten is niets voor mij. Ik wilde eens 2 kilo afvallen. Ik kwam juist aan omdat t niet mogen snacken ervoor zorgde dat ik t meer wou hehe. Dus hoop niet dat ik dik word
Als je gewoon naar een goede kliniek gaat is er niets aan de hand, maar ik zou me niet blindstaren op de prijs, over het algemeen pakt het duurder uit. Misschien smeren ze je wat aan, maar ik durfde met mijn ogen geen risico te lopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen maar ja, je moet iets.
Tuurlijk wel.quote:
Met de rest van je lichaamsdelen wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je gewoon naar een goede kliniek gaat is er niets aan de hand, maar ik zou me niet blindstaren op de prijs, over het algemeen pakt het duurder uit. Misschien smeren ze je wat aan, maar ik durfde met mijn ogen geen risico te lopen.
ja eet bijna altijd pindakaas op broodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ziek veel Koolhydraten.maar dat kan jij zeker wel hebben. lust je pindakaas? daarmee kan je heel makkelijk die shit verhogen, is nog gezond ook.
Ja volgens mij is Bergman best een goede kliniek.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je gewoon naar een goede kliniek gaat is er niets aan de hand, maar ik zou me niet blindstaren op de prijs, over het algemeen pakt het duurder uit. Misschien smeren ze je wat aan, maar ik durfde met mijn ogen geen risico te lopen.
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
zou me niet blindstaren op de prijs
Jammer, vond het wel een leuk spelletjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Chloroform het volgende:
Wat jammer dat plague inc tegenwoordig betaalde app is
heeft dat met goede of slechte kliniek te maken? Ik dacht meer met ' er gevoelig voor zijn'quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon een schep pindakaas uit de pot.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja eet bijna altijd pindakaas op brood
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jammer, vond het wel een leuk spelletje
Misschien, weet ik verder niet. Maar als het goed is passen ze de behandeling helemaal voor je aan. Verder ben ik er ook niet in thuis, ik heb er niet anders dan goede ervaringen mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heeft dat met goede of slechte kliniek te maken? Ik dacht meer met ' er gevoelig voor zijn'
Eet gewoon een banaan johquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon een schep pindakaas uit de pot.heb je zo 300kcal per hap. al vinden veel mensen dat goor en droog
oja toch niet. Ik was net aan het knipperen natuurlijk dus miste ik hetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verhaal. Ik hoop ook niet dat je dik wordt.
Het muziekje alleen alquote:
Mijn haar en gezicht op een goede tweede en derde.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met de rest van je lichaamsdelen wel?
Ja, dat duurt even met die mooie lange wimpers van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oja toch niet. Ik was net aan het knipperen natuurlijk dus miste ik het
Echt weer zo'n vraag voor jou ditquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met de rest van je lichaamsdelen wel?
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat duurt even met die mooie lange wimpers van je.
Jij lijkt me wel iemand die een broodje pindakaas met plakjes banaan eetquote:
Haar nog voor gezicht?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn haar en gezicht op een goede tweede en derde.
Jawel hoorquote:
Die kun je gewoon per tros voor een euro of 2 kopen.quote:
Nee, vind pindakaas ranzig. Banaan met mayo of ketchup of jam of vruchtenhagel kan wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die een broodje pindakaas met plakjes banaan eet
mayo en ketchup op de banaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, vind pindakaas ranzig. Banaan met mayo of ketchup of jam of vruchtenhagel kan wel.
En dat moment van vreugde wanneer je ziet dat het steeds sneller verspreidtquote:
Hmm.. ik vind zelf mijn interne organen wel wat belangrijker, maar ieder z'n ding.quote:
Ja, lekker veel suiker, zo'n hele tros. Zitten ook zo veel eiwitten en gezonde vetten in. Echt wat ik nodig heb. Bedankt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die kun je gewoon per tros voor een euro of 2 kopen.
gvd banaan met mayo of ketchupquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, vind pindakaas ranzig. Banaan met mayo of ketchup of jam of vruchtenhagel kan wel.
Nee, eerst smeer je ketchup of mayo gelijkmatig uit over de boterham. Dan pas banaan plakjes erop.quote:
lekker iddquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, eerst smeer je ketchup of mayo gelijkmatig uit over de boterham. Dan pas banaan plakjes erop.
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, eerst smeer je ketchup of mayo gelijkmatig uit over de boterham. Dan pas banaan plakjes erop.
Lijkt me vies, maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen lichaamsdelen, dat zijn organen. En ik ben natuurlijk al dertig jaar dood, dus mijn prioriteiten liggen elders.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hmm.. ik vind zelf mijn interne organen wel wat belangrijker, maar ieder z'n ding.
Welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:02 schreef Willoow het volgende:
Als je nooit gegeten hebt, kan je ook geen oordeel vellen erover.
Willoow heeft rare eetgewoontes jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat mens dipt friet in milkshakes hallo
Kan wel, maar is dan wel redelijk ongeldig.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:02 schreef Willoow het volgende:
Als je nooit gegeten hebt, kan je ook geen oordeel vellen erover.
Je praat jezelf ouder dan je bentquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen lichaamsdelen, dat zijn organen. En ik ben natuurlijk al dertig jaar dood, dus mijn prioriteiten liggen elders.
En ondertussen met het mes spelen alsof ze iets van plan isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou niet durven uit eten met Willoow, wie weet wat ze dan allemaal doet dan sta ik voor schut
Zolang er genoeg te eten is, gedraag ik me prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou niet durven uit eten met Willoow, wie weet wat ze dan allemaal doet dan sta ik voor schut
Zou voor de dikke steak gaan bij de Argentijn, maar geen aardbeienjam op smeren graagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang er genoeg te eten is, gedraag ik me prima.
Het is vooral als het op is, en uiteraard niet genoeg, dat je je zorgen moet maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
is ook meteen het enige wat ze hebben in argentinie. Dan liever peruquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zou voor de dikke steak gaan bij de Argentijn
jij mag ze uitleggen. op de dag des oordeels.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wanneer leg jij die aantijgingen uit
Peru is een geweldig land wat eten betreft, bijzonder gevarieerd ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is ook meteen het enige wat ze hebben in argentinie. Dan liever peru
Die spelen muziek om grote hamsters weg te houden. Geen tijd om te bakken en braden.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Peru is een geweldig land wat eten betreft, bijzonder gevarieerd ook.
Gek dat er weinig Peruaanse restaurants zijn
Als ik ergens heen ga en blijf eten, stop ik voor de zekerheid extra eten in mijn tas omdat ik bang ben dat er niet genoeg is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is vooral als het op is, en uiteraard niet genoeg, dat je je zorgen moet maken.
Heb wel wat juice voor jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:04 schreef Drug het volgende:
ik heb cotton mouth maar ben couch locked
pls heb jezus onder speed dialquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:06 schreef Drug het volgende:
[..]
jij mag ze uitleggen. op de dag des oordeels.
Je kan nu mooi de vruchten plukken op jouw leeftijdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat kun jij makkelijk zeggen.
Huh hoezo?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan nu mooi de vruchten plukken op jouw leeftijd
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wilde dit typen maar durfde niet
quote:
Ze maken gehakt van Cavia'squote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die spelen muziek om grote hamsters weg te houden. Geen tijd om te bakken en braden.
Fallout your balcony?quote:
Hij is nog niet te oud dat hij mentaal en fysiek helemaal is afgetakeld, maar wel mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Huh hoezo?Hij is al zo oud dat hij weer krimpt dus beetje raar om te zeggen dit.
vind je die leeftijd aantrekkelijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is nog niet te oud dat hij mentaal en fysiek helemaal is afgetakeld, maar wel mooie leeftijd.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je kan nu mooi de vruchten plukken op jouw leeftijd
Hahahaha, oké.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij is nog niet te oud dat hij mentaal en fysiek helemaal is afgetakeld, maar wel mooie leeftijd.
Nee, Gadverdamme doe niet zo vies.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind je die leeftijd aantrekkelijk?
Willoow is er nog, maar als je daar aan zit knipt ze je piel er afquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:13 schreef dopfles1 het volgende:
alle FOK! chicks zijn al gaan slapen?
Dat komt door de hormonen he. Jonge ventjes in de sportschool, dat worden net rottweilers.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, Gadverdamme doe niet zo vies.
wees een eerlijk. Wie is de echte willooowquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, Gadverdamme doe niet zo vies.
doen toch alle FOK! chicks? Dan krijgen ze eindelijk de mogelijkheid om iemand af te wijzen, en dan doen ze dat keihard. (heb ik het idee)quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Willoow is er nog, maar als je daar aan zit knipt ze je piel er af
Laatst keek ik alleen maar iemand aan en ging die weg.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laatst keek ik alleen maar iemand aan en ging die weg.
leuke foto in je foboquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gillend met de armpjes zwaaiend door de lucht?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Forever alonequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
is dit na zeven minuten het beste waar je mee kan komen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Drug het volgende:
[..]
ja je moeder heeft mij ook onder speed dial, maar dat betekent niet dat ik om haar geef
Dat deed me aan je eerste ban denken. Ik zag tot mijn verdriet dat de afbeelding offline is.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, die patsers zijn echt aantrekkelijk joh.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door de hormonen he. Jonge ventjes in de sportschool, dat worden net rottweilers.
nicequote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met een botte roestige schaarquote:
Dubai? Met haar ouders of zo?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
oh Frank als meloewa zo langs komt moet je haar tot rede brengen. Ze gaat een zeer raar reisje naar Dubai maken
nee jij wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, die patsers zijn echt aantrekkelijk joh.
Nee, met de beentjesquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gillend met de armpjes zwaaiend door de lucht?
Die weten van nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dubai? Met haar ouders of zo?
met een geheimzinnige weldoenerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dubai? Met haar ouders of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |