Hij heeft ook nog niet op mij gereageerd, en ik heb nog overgewerkt ook de hele week.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
De mensen die werken krijgen eerst een reactie.
'Werken'.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook niet gewerktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Terugdeinzen van de microfoonquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Die tattoo's godverdomme zeg.
Haha lekker voor je.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet op mij gereageerd, en ik heb nog overgewerkt ook de hele week.
Alleen die in Azië wonenquote:
naar mijn weten kan je het operatief laten oplossen. Dan maken ze een sneetje in het compartiment waardoor de druk eraf gaat. Misschien dat er andere opties zijn. Maar dit is wat de fysio verteldequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Drug het volgende:
[..]
o irritant, is wel goed te behandelen?
Zondagavond mag ik weer beginnenquote:
Oh okéquote:
censuurquote:
Hahahaha ja hij schrik er gewoon van he.quote:
Oh, ik wel.quote:
Zal bij jou vast anders zijn maar heb wel eens trigger point behandeling gehad, naalden in spier om het los te maken zodat er minder spanning op staat. Niet veel fysios kunnen dit btwquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
naar mijn weten kan je het operatief laten oplossen. Dan maken ze een sneetje in het compartiment waardoor de druk eraf gaat. Misschien dat er andere opties zijn. Maar dit is wat de fysio vertelde
Leuk.quote:
boeddhaquote:
Walgelijke belediging.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n braddie die midden in de nacht opstaat om zich vol te vreten en zich daarna afvraagt hoe het komt dat ie niet afvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |