Genoeg leuke, dat wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wel ff nodig
heb je nog een beetje leuke female collega's met wie het uit de hand kan lopen?
Verstandelijk beperkt dusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende: [..] Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.
hij slaapt op een waterbed maar gevuld met bier ipv waterquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.
drunk in lovequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.
Da's ook wel lekker. Ik maak nu kroket en kaassoufflé.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een verzamelplek voor alle idioten van nederland
Wat slecht dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet je een Indiër gaan pijpen hahaha
Kalfskroket?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's ook wel lekker. Ik maak nu kroket en kaassoufflé.
Ja maar dan als alcoholistquote:
Wat voor ras is het?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
Gedragstherapie honden. Flink rondje los wordt dat straks.
Nee sorryquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice, heb je link van het volledige filmpje
dat maakt het geilerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Drug het volgende:
[..]
meh niet geil, lijkt of ze het niet leuk vindt
Is 0,0 dat telt nietquote:
Gewoon Van Dobbenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Goulashkroket is wel matig trouwens.
Groot IT bedrijf.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:43 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill
wat voor organisatie werk jij?
Jij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je moet elke dag voldoende drinken
ja, ga ik ook doenquote:
Liever nietquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg, ik moet gehydrateerd blijven heur
Deze danquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:46 schreef Drug het volgende:
[..]
meh niet geil, lijkt of ze het niet leuk vindt
Wil bodyshots met jou :$$quote:
Jaa en morgen een tv ophalenquote:
Aardappelkroketquote:
amateurquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
40 uur gewerkt deze week ik heb echt geen puf meer
Bier of rode wijn?quote:
Dan liever gewoon aardappelquote:
jij moet gewoon met een leuk meisje avondje bank hangen en dan vroeg bedje inquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
40 uur gewerkt deze week ik heb echt geen puf meer
ben jij lekker?quote:
nee feest van VAquote:
Garnalenquote:
Nee, was een erg aardige manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed bezig. Waren geen enge mensen?
gekookt, gebakken of gepoft?quote:
Maar waar vind ik diequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij moet gewoon met een leuk meisje avondje bank hangen en dan vroeg bedje in
quote:
Ben echt opgewonden nu gvdquote:
oh jmmrquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee maar heb wel leuke persoonlijkheid
en monster cockquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet echtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik laat ze meestal garen in magnetron omdat minste afwasquote:
thuisquote:
Deze dan? Ze schreeuwt het uit van plezierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hjb supersof is al van drug en mijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
begint met een s en eindigt op upersof
hou opquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Deze dan? Ze schreeuwt het uit van plezierWtf is dit manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Is goed. Gaan we eerst sporten, daarna eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
samen keer onbeperkt gamba's eten?
[..]
Deze dan? Ze schreeuwt het uit van plezieris dat hermann?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Deze dan? Ze schreeuwt het uit van plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
moet morgen weer sporten en gym gaat al om vier uur dicht. Dat wordt zwaarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is goed. Gaan we eerst sporten, daarna eten.
Kut dan mag ik denk ik wel ophouden met vrouwonvriendelijke plaatjes postenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
Deze dan? Ze schreeuwt het uit van plezierWat een pens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dat gekomen dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel goed alleen nog steeds last van onderrug
Kan niet, Hermann is maagdquote:
Oh, da's wel kut.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet morgen weer sporten en gym gaat al om vier uur dicht. Dat wordt zwaar
Dima is gwn eerder ontmaagd dan herman damnquote:
Schijn bedriegtquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat jij de enige aardige user hier was, die tijd is nu ook voorbij
je komt nooit tussen broer en zusquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
let op wat hij hiermee zegt over jou he
Ik trap niet in gestookquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
let op wat hij hiermee zegt over jou he
eind van de avond ook niet. Net misschien 10 mensen in totaalquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh, da's wel kut.
Ik ga meestal 's ochtends vroeg, dan is er bijna niemand.
Waarom geen fullbodyquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
moet morgen weer sporten en gym gaat al om vier uur dicht. Dat wordt zwaar
Ik benoem enkel feiten, want ik ben de aardigste user van de slowchatquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dacht dat jij de enige aardige user hier was, die tijd is nu ook voorbij
Ik ga meestal na werk, rond etenstijd. Is er echt bijna niemand en kun je ongestoord je circuitje doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eind van de avond ook niet. Net misschien 10 mensen in totaal
traint ook veel lekkerder
Dat is wel beetje apart, alhoewel.. Nou ja, een fysio zou wel een goede diagnose moeten kunnen geven over shin splintsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:57 schreef supersof het volgende:
Ik was woensdag bij de fysio en ik moet naar de sportartsdrukmeting bah bah
Ja, klopt. Overdag is ook vol tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eind van de avond ook niet. Net misschien 10 mensen in totaal
traint ook veel lekkerder
Fifty shades of hornyquote:
fysio denkt nu dat het een compartimentsyndroom isquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel beetje apart, alhoewel.. Nou ja, een fysio zou wel een goede diagnose moeten kunnen geven over shin splints
Jij gebruikt zeker die machines.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik ga meestal na werk, rond etenstijd. Is er echt bijna niemand en kun je ongestoord je circuitje doen
Gay dat ze dat eruit hebben gehaald hequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef Der_Mann het volgende:
in de sportschool in GTA San Andreas is er bijna nooit iemand, daar ga ik altijd heen
ripquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
fysio denkt nu dat het een compartimentsyndroom is
Veeg ze altijd netjes weer af met de handdoek hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker die machines.
Bij mij zijn ook vaak de bankjes ingenomen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker die machines.
iddquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gay dat ze dat eruit hebben gehaald he
nogal rip jaquote:
Syndroom?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar zo fanatiek mee bezig eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bij mij zijn ook vaak de bankjes ingenomen hoor.
ff mijn arm in een koeienanus steken brbquote:
Godteringtyfusquote:
Al tijden. Hou het goed verborgenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar zo fanatiek mee bezig eigenlijk?
Dat niet, maar het is onnodig. Leg press vond ik altijd nog wel chill. Kan je echt heel veel opgooien, maar toch is squatten veel beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
niets mis om ook machines te gebruiken
o irritant, is wel goed te behandelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha bah neequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
ff mijn arm in een koeienanus steken brb
Gewoon combi toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
niets mis om ook machines te gebruiken
heb even gauw gelezen, komt denk ik niet vaak voor. Heb je al een steunzool geprobeerd? Had ooit wel last van onderbeen, met zachte zool was dat gelijk wegquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik schrik gewoon af met massive gunsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je anders Montelly types over je heen krijgt?
tenks broquote:
Heb ik niet.quote:
melk, kwark, tonijn vooral. En dat vlees/vis met avondeten of broodquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan voldoende eiwitten?
En aan hoeveel gram zit je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
melk, kwark, tonijn vooral. En dat vlees/vis met avondeten of brood
als meisje liften zonder er te koop mee lopen op IG voor aandacht..quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
als meisje liften zonder er te koop mee lopen op IG voor aandacht..
Idd dom wicht godverdommequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:10 schreef Drug het volgende:
[..]
echt hewrm heeft ze haar broek aan ;s
hehe deze manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Well I'm gonna fuck you a tonquote:
...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
hou het niet zo bij. Maar voeding is nu nog wel onder de maat. Eerst het trainingsritme maar weer eens op gang brengenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En aan hoeveel gram zit je dan?
Lol waarom kijk je naar dat, rechtse flikker ehquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef Zosk het volgende:
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/videos/1625821467428860/
Had deze nog niet eerder gezien
goeie pep welquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef Zosk het volgende:
Ik ga echt stukquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:11 schreef Zosk het volgende:
Ah, ik vraag het omdat ik het zelf ook kut vind om genoeg binnen te krijgen. Kcal is geen probleem, maar geloof dat je minimaal 0.8g/kg toch wel moet proberen te halen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou het niet zo bij. Maar voeding is nu nog wel onder de maat. Eerst het trainingsritme maar weer eens op gang brengen
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon een flapdrol montelly2.0
Ja en?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lol waarom kijk je naar dat, rechtse flikker eh
Doegquote:
ik hou nu globaal kcal wel bij maar zit sws te laag.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, ik vraag het omdat ik het zelf ook kut vind om genoeg binnen te krijgen. Kcal is geen probleem, maar geloof dat je minimaal 0.8g/kg toch wel moet proberen te halen.
Gewoon veel pasta eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, ik vraag het omdat ik het zelf ook kut vind om genoeg binnen te krijgen. Kcal is geen probleem, maar geloof dat je minimaal 0.8g/kg toch wel moet proberen te halen.
Dat jullie nog tijd hebben om te trainen met al die lijstjes en bijhouderij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet niet, rekende niet op een bevestiging.quote:
FRANK! Waar was jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat jullie nog tijd hebben om te trainen met al die lijstjes en bijhouderij.
Gewoon melk tikt toch niet echt aan. Kwark is wel een goeie, en tonijn zeker. Sowieso vis.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hou nu globaal kcal wel bij maar zit sws te laag.
Maar toen ik goed at was het best te doen dacht ik. Maar dan moet je wel veel zuivel nemen
FRAAAAANK.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Begrijp ik, vriend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet niet, rekende niet op een bevestiging.
Hoe the fuck kun je laag in kcal zitten??quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hou nu globaal kcal wel bij maar zit sws te laag.
Maar toen ik goed at was het best te doen dacht ik. Maar dan moet je wel veel zuivel nemen
Frank, vriend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liter melk is 35 gram dacht ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon melk tikt toch niet echt aan. Kwark is wel een goeie, en tonijn zeker. Sowieso vis.
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.quote:
Ik tel het niet, heb wel whey om wat te boosten, maar ga dat echt niet allemaal steeds afwegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe the fuck kun je laag in kcal zitten??
Jij leeft nog?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja om 07:00 zag ik. Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.
Die kutkop erbijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahah anders ik wel heb al hele tijd achter elkaar gekeken.
Wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.
Hoiquote:
Wow. Je bent vast skinny as fuck.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dag
Heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dag
werd laatst nog gevraagd om te figureren in auswitz filmquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wow. Je bent vast skinny as fuck.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik eet soms de hele dag niets :squote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nevar forgetquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wacht maar. Nu Trump baas is ben jij straks dood.
Hahahquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werd laatst nog gevraagd om te figureren in auswitz film
Hoezo, moet nog steeds veel vet kwijt. Dat is het verrotte, ik moet al die shit doen om resultaten te zien. Lui die zeggen dat je simpelweg minder moet eten mogen in de brand vliegen.quote:
Ha, jij bent ook weer van de partijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik tel het niet, heb wel whey om wat te boosten, maar ga dat echt niet allemaal steeds afwegen.
Onkruid vergaat niet he.quote:
Ik ga altijd mensen feeden die ik niks tot weinig zie etenquote:
volgens mij ben jij echt zo'n braddie die midden in de nacht opstaat om zich vol te vreten en zich daarna afvraagt hoe het komt dat ie niet afvaltquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, moet nog steeds veel vet kwijt. Dat is het verrotte, ik moet al die shit doen om resultaten te zien. Lui die zeggen dat je simpelweg minder moet eten mogen in de brand vliegen.
Dat mag, ik word toch niet dik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ga altijd mensen feeden die ik niks tot weinig zie eten
ja ben bij podotherapeut geweest, op maat gemaakte zooltjes gekregen. Werkten een paar weken, nu weer druk in m'n kuiten en na sporten pijn aan scheenbenenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
heb even gauw gelezen, komt denk ik niet vaak voor. Heb je al een steunzool geprobeerd? Had ooit wel last van onderbeen, met zachte zool was dat gelijk weg
Cum at me 😚quote:
Oh, ben jij ook ecto?quote:
Hij heeft ook nog niet op mij gereageerd, en ik heb nog overgewerkt ook de hele week.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
De mensen die werken krijgen eerst een reactie.
'Werken'.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook niet gewerktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Terugdeinzen van de microfoonquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt bizar. Die tattoo's godverdomme zeg.
Haha lekker voor je.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet op mij gereageerd, en ik heb nog overgewerkt ook de hele week.
Alleen die in Azië wonenquote:
naar mijn weten kan je het operatief laten oplossen. Dan maken ze een sneetje in het compartiment waardoor de druk eraf gaat. Misschien dat er andere opties zijn. Maar dit is wat de fysio verteldequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:05 schreef Drug het volgende:
[..]
o irritant, is wel goed te behandelen?
Zondagavond mag ik weer beginnenquote:
Oh okéquote:
censuurquote:
Hahahaha ja hij schrik er gewoon van he.quote:
Oh, ik wel.quote:
Zal bij jou vast anders zijn maar heb wel eens trigger point behandeling gehad, naalden in spier om het los te maken zodat er minder spanning op staat. Niet veel fysios kunnen dit btwquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
naar mijn weten kan je het operatief laten oplossen. Dan maken ze een sneetje in het compartiment waardoor de druk eraf gaat. Misschien dat er andere opties zijn. Maar dit is wat de fysio vertelde
Leuk.quote:
boeddhaquote:
Walgelijke belediging.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt zo'n braddie die midden in de nacht opstaat om zich vol te vreten en zich daarna afvraagt hoe het komt dat ie niet afvalt
Spaarpotquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Walgelijke belediging.Maar nee, ik kan gewoon op heel weinig voedsel teren. Volgens mij is het lichaam gewoon fucking efficiënt.
Dan lees ik daarover heen. Zal ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat ik heel de dag Battlefield heb gespeeld en dan de neiging heb om steeds iets dichterbij te schuiven om op een gegeven moment praktisch in de tv te zitten.quote:
Idirquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |