Dat jullie nog tijd hebben om te trainen met al die lijstjes en bijhouderij.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, ik vraag het omdat ik het zelf ook kut vind om genoeg binnen te krijgen. Kcal is geen probleem, maar geloof dat je minimaal 0.8g/kg toch wel moet proberen te halen.
Ja weet niet, rekende niet op een bevestiging.quote:
FRANK! Waar was jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat jullie nog tijd hebben om te trainen met al die lijstjes en bijhouderij.
Gewoon melk tikt toch niet echt aan. Kwark is wel een goeie, en tonijn zeker. Sowieso vis.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hou nu globaal kcal wel bij maar zit sws te laag.
Maar toen ik goed at was het best te doen dacht ik. Maar dan moet je wel veel zuivel nemen
FRAAAAANK.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Begrijp ik, vriend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet niet, rekende niet op een bevestiging.
Hoe the fuck kun je laag in kcal zitten??quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hou nu globaal kcal wel bij maar zit sws te laag.
Maar toen ik goed at was het best te doen dacht ik. Maar dan moet je wel veel zuivel nemen
Frank, vriend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Liter melk is 35 gram dacht ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon melk tikt toch niet echt aan. Kwark is wel een goeie, en tonijn zeker. Sowieso vis.
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.quote:
Ik tel het niet, heb wel whey om wat te boosten, maar ga dat echt niet allemaal steeds afwegen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dagquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe the fuck kun je laag in kcal zitten??
Jij leeft nog?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja om 07:00 zag ik. Dan slaap ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.
Die kutkop erbijquote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahah anders ik wel heb al hele tijd achter elkaar gekeken.
Wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Twee weken geleden ben ik weer 24 geworden en vorige week was ik in het buitenland voor mijn werk. Al postte ik hier en daar nog weleens hoor.
Hoiquote:
Wow. Je bent vast skinny as fuck.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat ik gewoon slecht ben in eten. Als ik er niet mee bezig ben leef ik op 1000kcal per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |