Hij zegt toch dat hij dat niet meent joh kale carende mongool.quote:
Nope, gala met silver/white touchquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill. white tie?
ik ga denk ff mijn leven organiseren
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.quote:
ik heb vooral veel lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij dat niet meent joh kale carende mongool.
heeft hugo tenminste eens iets te doen naast zijn raidsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
Van z'n vaderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Nu krijg ik nooit meer te horen van wie de hond is.
ja wel ff nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nope, gala met silver/white touch
Klinkt als een strak plan, vriend.
Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |