Lays paprika, pindarotsjes, naturel sticks, dropmixquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor lekkere dingen in huis
Ahw zo cutequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik moet dan wel heel de tijd giechelen door de wijn
wat een genot deze manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij kijkt daar? Post je er ook? Ik ga niet kijken hè.
Wacht nog steeds tot Netlfix hem oppaktquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja mooi, past mooi bij de huidige tijd.
dat is de vorige sc debieltjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jij kijkt daar? Post je er ook? Ik ga niet kijken hè.
Pindarotsjes omg lang niet gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Lays paprika, pindarotsjes, naturel sticks, dropmix
IQ van een pinda jemig, geen wonder dat hij weer bij zijn moeder woontquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is de vorige sc debieltje
man manquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IQ van een pinda jemig, geen wonder dat hij weer bij zijn moeder woont
Ze hebben toch een gat?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik heb katten, dat gaat nooit lukken
Ik wil een leeuwquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou ik het vragen als ik dat niet vond?
gemeenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die kan je er toch gewoon uittrekken?
Oh die had ik gemist.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is de vorige sc debieltje
ja lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom je wijn drinken met sof en mij
Vind hem juist steeds triester worden, ripquote:
Poeh als jij zou blowen dan zou je altijd de AH leeg kopen. (Herkenbaar hoor)quote:
mss kan zosk helpenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou jou nagels uitrekkenquote:
Ehquote:
Ga je weg?quote:
Oh oké zoskquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb het bewust niet met een hoofdletter geschreven
hmm mss maakt liefde blindquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind hem juist steeds triester worden, rip
Alternatief kan je een abo nemen en hem blokkeren. Krijg de tyfus.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind hem juist steeds triester worden, rip
Ehquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Alternatief kan je een abo nemen en hem blokkeren. Krijg de tyfus.
Log gewoon weer uit en kom nu nog langer niet terug joh vetklont.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WOWOWOWOWWW rustig aanquote:
Kom ik voer jequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pindarotsjes omg lang niet gehad
Ben je me zat? Neem een Fok!abonnementquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben je me zat? Neem een Fok!abonnement
Ook niet mijne dus geen probleem dan tochquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja niet mijn probleem dat je niet op alle links klikt die frassgod post
Van wie is de hond?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:34 schreef Kurovski het volgende:
Lach me kapot met zo'n dier. Ken 'm ook al een poosje.
toesjeequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook niet mijne dus geen probleem dan toch
is deel van het verwerkingsproces. de gemene grappen aanhoren van de mensen die je als je vrienden beschouwt terwijl je ze alleen van FOK! kentquote:
My body is readyquote:
Oh ja in dat geval: ga doorquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:35 schreef Drug het volgende:
[..]
is deel van het verwerkingsproces. de gemene grappen aanhoren van de mensen die je als je vrienden beschouwt terwijl je ze alleen van FOK! kent
Is het fijn, ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:34 schreef Kurovski het volgende:
zou het raarder vinden dat ze eruit zou gaan met zo'n baasjequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:36 schreef HRC2020 het volgende:
Zelfs mijn hamster blijft in haar huisje vandaag
Zo random altijd, die Nielsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:34 schreef Kurovski het volgende:
wehehehehequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou het raarder vinden dat ze eruit zou gaan met zo'n baasje
Hoiquote:
zo cute is zequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:36 schreef HRC2020 het volgende:
Zelfs mijn hamster blijft in haar huisje vandaag
Hij zegt toch dat hij dat niet meent joh kale carende mongool.quote:
Nope, gala met silver/white touchquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:37 schreef Drug het volgende:
[..]
o chill. white tie?
ik ga denk ff mijn leven organiseren
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.quote:
ik heb vooral veel lolquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij dat niet meent joh kale carende mongool.
heeft hugo tenminste eens iets te doen naast zijn raidsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zie je posts die niet binnen de regels vallen, doe iedereen dan een plezier en negeer ze. Zet gewoon een topicreport (TR) of licht een moderator in, maar probeer niet op de user in kwestie in te gaan. Dat betekent ook dat het wordt gewaardeerd als je dergelijke posts niet gaan lopen quoten. Het probleem wordt daarmee alleen maar verergerd en topics verbaggeren in een mum van tijd.
Van z'n vaderquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Nu krijg ik nooit meer te horen van wie de hond is.
ja wel ff nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nope, gala met silver/white touch
Klinkt als een strak plan, vriend.
Ik kan nooit lang dronken zijn. Lijkt me echt chill als je gewoon dagenlang dronken kunt zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |