Ja die baby jongequote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je peaky blinders gezien? werd daar laatst wel erect van
Daar moet ik ook eens mee beginnen, lijkt me tof.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Hey snoesje. Word altijd hitsig van wijn, kun je dat wel handelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Hey liefje, kom je een wijntje drinken?
Voor eerste seizoen prima tochquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel weinig afleveringen man.
Iig niet zo'n grote baas als Billy Bob Thornton in Fargoquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bob Lee Swagger is wel een baas, ja.
Iedereen weet hoe je het bedoelde, gewoon een trieste opmerking. Maar gelukkig boeit het je verder niks toch wat Niels tegen je zegt en zo. Volwassen van je.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
CK in dramqueen modus
sweet
Dit kind zit de hele tijd al naar mij de gluren, schijtirritant.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel maar die is bezig met srse zaken, zo kijkt hij althans.
Jawel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor eerste seizoen prima toch
Hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahah en ook gewoon serieus reageren hè gvd.![]()
Wat heb je allemaal voor lekkere dingen in huisquote:
okquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Iedereen weet hoe je het bedoelde, gewoon een trieste opmerking. Maar gelukkig boeit het je verder niks toch wat Niels tegen je zegt en zo. Volwassen van je.
Mwa, ik vind het geen heel hoogstaande serie. Het is vrij plat allemaal, omdat het verhaal nogal dun is.quote:
Ook niet. Moet ook nog Black Mirror kijken. En Black Sails seizoen 3quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas wordt het gemaakt door kutbritten die het fijn vinden om 20 jaar over 6 afleveringen te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar moet ik ook eens mee beginnen, lijkt me tof.
Wacht nog steeds op Utopia seizoen 3quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas wordt het gemaakt door kutbritten die het fijn vinden om 20 jaar over 6 afleveringen te doen
Hahahaquote:
Das gwn elke dag op tv hoorquote:
Zijn vaak wel eckte kwaliteitsseries, dus niet zo haten. Liever zo, want er is toch genoeg ander spul, dan keer op keer met matige aftreksels komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helaas wordt het gemaakt door kutbritten die het fijn vinden om 20 jaar over 6 afleveringen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |