Oh zodat je langer mee gaat als je de buuv mag penetreren?quote:
Volgens mij niet, jij?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zuigt die schijven altijd helemaal leeg uit een gaatje
ben je gay
Ik eet het op, graag zelfs.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef HRC2020 het volgende:
Had allemaal junkfood gehaald en nu heb ik geen trek
Hij wel, anders kan zijn gaydar nooit zo goed zijn.quote:
Jachtluipaard... Mooi dier.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK KOM ERAAN
[ afbeelding ]
Gelukkig niet zeg, niet in mijn comfort zone aub.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh, gewoon je gevoel volgen man. Ik sta achter je. (Ja nee, niet letterlijk natuurlijk)
Dat was ik niet van plan, maar ze wil graag kijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh zodat je langer mee gaat als je de buuv mag penetreren?
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij wel, anders kan zijn gaydar nooit zo goed zijn.
ohhh, nou was wel benieuwd.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet mij niet altijd zo serieus nemen.
Wow niet verwacht van jou dit, TR.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Al gestopt met roken intussen? Kan nog mooi door als goede voornemen.
Nee niet gestopt met roken, maar m'n goede voornemens lopen vrij goed wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, prachtig. Al gestopt met roken intussen? Kan nog mooi door als goede voornemen.
Hoe doe je dat trouwens, zoiets?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was ik niet van plan, maar ze wil graag kijken.
Had die man een snor?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik laatst in mijn kont werd genomen door een man
Was dat lekker?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 21:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
toen ik laatst in mijn kont werd genomen door een man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |